Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

G Bitter 27-10-2021

Goede, professionele hulp gehad bij het uitkiezen van onze inductiekookplaat. Vriendelijke bejegening. Uitstekende service tot en met de extra benodigde stekker is alles tot in de puntjes uitgevoerd! Fijne monteurs! Zeer vriendelijk en professioneel.

M. V. Wakeren 27-10-2021

Eerlijke voorlichting en snelle service. Vriendelijke bezorgers die klanten de tijd nemen voor vragen en uitleg

AvdS 27-10-2021

Altijd vriendelijke medewerkers, die opnieuw mijn vragen konden beantwoorden en me op een prettige manier adviseerden.

Jasper de Glas 27-10-2021

Goed klantcontact duidelijk over de levering en aansluiting, die ook goed en professioneel gedaan wordt. Op tijd met de levering. Wel twee dagen wachttijd op voorraad.

Marianne 27-10-2021

Zeer betrouwbaar en vakkundig.
Al jaren vaste klant voor alles met een stekker.

Bart 27-10-2021

Altijd deskundig advies. Geen probleem met ruilen. Service staat hoog in het vaandel. Zeer uitgebreid assortiment. Ongetwijfeld kun je het op internet ergens goedkoper vinden maar bovenstaande is mij veel waard.

Olivier 27-10-2021

Had een ijskast gekocht.
Bij plaatsing bleek deze te klein, ze zijn meteen terug naar de zaak gereden en hebben gelukkig nog een kunnen leveren die wel goed was.
Na een uurtje was de ijskast geïnstalleerd!
Chappeau!

Inge 27-10-2021

Wij kopen al meer dan 25 jaar bij Hofman. Het voordeel is dat je het product in de winkel kunt bekijken en vergelijken. We krijgen altijd goed advies, product wordt snel geleverd en geïnstalleerd. En we kopen het liefst lokaal bij de eigen middenstand in het dorp. Top!

Diana Holler 26-10-2021

Goede service, netjes geholpen door verkoper xxxx. Mooie winkel, veel keuze. Goed bereikbaar.

Frank Brouwer 26-10-2021

De kennis en kunde die je bij (Dekkers) Electroworld krijgt, bestaat eigenlijk allang niet meer. Hier weten ze precies waar ze over praten en leveren ze nog echte service. Hier geen raar of belazerd gevoel achteraf. Je betaalt de prijs die het kost, maar gaan jou niet proberen het duurste model te verkopen. Verder weten ze gewoon elke technische storing op te lossen. Ik ben blij dat dit soort winkels nog bestaan. Mijn kinderen gaan er ook naartoe als ze (witgoed) apparatuur nodig hebben.

Rene 26-10-2021

Prima geholpen,ruime keus en vriendelijk personeel. Koop regelmatig bij deze winkel omdat het meer een huiskamer gevoel geeft.

J.Dekker - de Wilde 26-10-2021

Prima service,deskundige en vriendelijke voorlichting gekregen bij het vervangen van mijn oude keukenapparatuur.
Gedeeltelijk inbouw in bestaande keuken.
Erg tevreden over het resultaat.

Hans 26-10-2021

We komen al jaren bij deze zaak, nog nooit teleurgesteld. Goede service, goede oplossingen. Niet te duur. Deskundig personeel

Ine Geerdink - Gerritsen Weustink 26-10-2021

Zeer snelle en kundige reparatie van mijn afwasmachine. Deze voerde geen water meer af. Na één blik in het apparaat sprak de monteur het vermoeden uit dat er wat glasscherven voor het rooster van de afvoerpomp zaten. Dit bleek inderdaad zo te zijn en het euvel was binnen de kortste keren verholpen.
Behalve dat er met een dag een monteur kwam, als 77 jarige met altijd veel mensen over de vloer kan ik niet zonder afwasmachine, was de rekening ook nog eens een positieve verrassing te noemen.

Inge Rosmolen 26-10-2021

Heel goed geadviseerd bij Electroworld Visser in Wapenveld. Onze nieuwe koelkast werd snel geleverd, thuisbezorgd en geplaatst. Ook werd al het verpakkingsmateriaal en de oude koelkast meegenomen. Kortom: Zeer tevreden!

ingrid 26-10-2021

ze geven goede service en helpen mee met bv vriezer overladen.
ze geven goede uitleg en nemen de tijd om ervoor te zorgen dat je de juiste keuze maakt.

Bas 26-10-2021

Bij binnenkomst winkel meteen vriendelijk geholpen met het uitzoeken van een strijkbout.

Wist bijzonder veel te vertellen over de verschillen van een apparaat waar tot nu toe naar mijn mening niet zoveel verschil in kon zijn.

Zeer tevreden!

HAMERS VUGHT 26-10-2021

10 is geweldig liever een 11. Wij kochten twee tv .en de winkel geweldig geholpen winkel . En de monteurs aan huis ook super goed met aansluiten tv en uitleg .dank

Martin Mastenbroek 26-10-2021

Een bedrijf dat altijd met een geweldige service voor ons klaar staat.
Electro World is een betrouwbare leverancier

M. Nillesen 26-10-2021

De verkoper luisterde naar mij. Gaf mij goed advies. En liet de keuze aan mij. Door zijn goede advies heb ik de juiste keuze gemaakt. Ik ben super blij met mijn aankoop.

Anja 26-10-2021

Prima levering. Toen na levering er een beschadiging op de koelkast bleek te zitten kreeg ik gewoon een nieuwe binnen een paar dagen.

Peter van Dijk 26-10-2021

De snelheid van oplossen van mijn probleem is perfect en de oplossing werkt ook heel goed.

Guus en Gé 26-10-2021

Alles was perfect . zowel aankoop en aflevering incl . montage. ( in gebruik )stellen van de Philips OLED TV.
en verplaatsing oude tv naar de zolder. Dus werkelijk een 10 .

10 25-10-2021

De shop is in ons eigen dorp, dichtbij en staat goed bekend. De levering was al binnen het uur bijna en de uitleg zeer goed. We zijn erg tevreden.

Ruud van de Laar 25-10-2021

Ik was op zoek naar een speaker, in overleg de sonos one speaker gekocht. Zeer tevreden over het deskundige advies.