Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Caro 25-06-2022

Prima advies gekregen. Prettig persoonlijk contact, Vakkundige en snelle service.

Joep Vrijling 25-06-2022

Goede winkel, netjes, vriendelijke bediening. De service was goed en conform afspraak

Marianne en Guus 25-06-2022

Reparatiewerk goed en vakkundig uitgevoerd. Fijn ook dat de tijd is genomen om de apperatuur goed uit te leggen

Bert 25-06-2022

Prima service en advies over nieuwe wasmachine. Ochtend nieuwe Miele wasmachine besteld en in de middag al geleverd! Prima aangesloten en oude wasmachine meegenomen uit kelder. Top!

van der Plas 25-06-2022

Elektro world. Leerdam, prima winkel. Vriendelijk personeel, goed advies , eerlijk.
Plaatsing geweldig, afgesproken tijd aanwezig, netjes werken en opruimen.
Echt aan te bevelen.

Ingrid 25-06-2022

Er is voldoende tijd en aandacht voor de klanten. En ze hebben verstand van zaken. We hebben al meerdere producten hier gekocht. Wasmachine, koel vriescombinatie
Wasdroger en altijd zeer tevreden

Hans Paanakker 25-06-2022

Jullie bedrijf is sterk klantgericht en vol vertrouwen. Dat bevalt mij ontzettend goed. Ook de service monteur van jullie is top.
Je hebt mij als vaste klant gewonnen

Astrid & HUM 25-06-2022

Vriendelijk, deskundig en eerlijk!
Het product hadden we net zo makkelijk via internet kunnen bestellen bij een snelle webshop, maar omdat we eerder goed gekocht hebben bij Kreutz Electro World, zijn we bewust weer naar hen gegaan. Zo zorgen we ervoor dat de kleine Zelfstandige bestaansrecht houdt in het dorp!!!

Caroline 25-06-2022

Geweldige service altijd. De tweede wasmachine al in ons gezin. Je belt s morgens en in de loop van de dag al geleverd, oude meegenomen. Als hier iets kapot gaat bel ik direct Van Kan. Het is ook goed om lokale ondernemers te ondersteunen ipv internetaankopen. Service is belangrijk. Ook als iets kapot is…

Loek 25-06-2022

Men kwam keurig op op de afgesproken tijd en thuis keurig geïnstalleerd met duidelijke uitleg Ik zeg Elres doen.

j.c.peters 25-06-2022

In de winkel al een goede uitleg en er wordt in mogelijkheden gedacht. Ook de uitleg over hoe en wanneer van leveren en het retour nemen van de oude apparatuur was goed. Ik ben met een glimlach en veel geduld geholpen. Voor een volgend aanschaf zal ik zeker naar deze winkel gaan.

Groenendijk 25-06-2022

Adequate hulp in de winkel. Levering volgens afspraak. Veranderen van de draairichting van de deuren van de koel-vries combinatie goed en snel uitgevoerd. Waterpas plaatsen van het apparaat. Gewoon vaklui.

mieke diepstraten 25-06-2022

Betreft aanschaf afzuiger keuken. Vooraf komen kijken en opmeten. Goed advies, echt meedenken. Plaatsing cf afspraak door twee enthousiaste medewerkers. Alleen maar lof ! ! !

Jenny 25-06-2022

Mijn klacht werd serieus genomen, en de service was geweldig.
Vriendelijke en klantgerichte medewerkers.

van Kouteren 25-06-2022

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruim assortiment met kwaliteit. Snelle levering .
Zorgvuldig aansluit-werk.

Wezeman 24-06-2022

Electroworld Sjabbens is ons aangeraden door een medebewoner op de camping. Na een eerdere nare ervaring bij een andere zaak zijn wij naar Sjabbens in Diever gegaan. Wij zijn daar zeer goed geholpen. Onze koelkast was stuk en je kunt niet zonder koelkast op de camping. Er moest dus snel gehandeld worden. De koelkast was nog geen jaar en gekocht bij die andere zaak. Die zaak liet ons letterlijk in de kou staan. Sjabbens heeft ons uitstekend geholpen. Wij hebben besloten een andere koelkast te kopen en Sjabbens zorgt, terwijl de andere koelkast niet bij hen is gekocht, toch voor reparatie onder garantie van de andere koelkast. Omdat er op de camping weinig ruimte is mag de koelkast zelfs, tot de servicemonteur van Bosch is geweest, bij hen opgeslagen staan. Sjabbens regelt ook dat de monteur van Bosch langskomt, dat hoeven wij niet zelf te regelen. Dat noem ik nog eens service verlenen! Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam en denkt met je mee. Sjabbens is een vaste klant rijker!

Goedhart 24-06-2022

Goede zaak met goede service. De servicemonteur heeft alles correct doorgelopen en op zijn advies een nieuwe afstandsbediening aangeschaft

C.J. van der Struik 24-06-2022

Vriendelijke en adequate behandeling door de medewerkers. De levering en plaatsing van de LiebHerr koeler was stipt en vlot.

Bartzee 24-06-2022

Vriendelijk personeel dat een duidelijk advies geeft. De koel-vries kast van Siemens die wij hebben gekocht doet het goed. Enige probleem is dat Siemens het met de geld terug actie moeilijk maakt om dat bedrag terug te vragen. Alle gegevens goed geregistreerd en dan moet je tenslotte van Siemens een sms-code ontvangen. En die krijg je niet.... We gaan wel weer een poging wagen en dan kijken of het wel goed gaat.
Maar daar kan Hamer niets aan doen. Daar was en is de service goed.

Marian 24-06-2022

Hier denken ze met je mee en geven goed advies. Alles wordt keurig geïnstalleerd en bij problemen komt de monteur heel snel om te repareren.

Geerts 24-06-2022

Super goed tevreden over de informatie de uitleg en vooral het geduld van firma Roxs in St Oedenrode, ook bij de levering een ervaren en kundige persoon die alles netjes installeerde en in werking stelde. Grote pluim voor firma Roxs .👍🏾💐

Bloemen 24-06-2022

Zeer klant vriendelijk behulpzaam, afspraak na komen, bij aflevering keuring op de plaats zetten. De verpakking mee terug nemen. Zeer tevreden.

Maurice Aarts 24-06-2022

Wij zijn bij aanschaf van onze nieuwe tv met daarbij enkele Sonos producten erg fijn geholpen. Zowel bij het advies als bij het afleveren van de producten. Dit is nu voor de tweede keer dat we hier wat apparatuur hebben gekocht en naar alle tevredenheid.

bart koopmans 24-06-2022

prima winkel, deskundig geholpen en afwasmachine deskundig en naar wens geplaatst.

Electroworld Balster 24-06-2022

Zeer klantvriendelijk, zeer duidelijke uitleg, goede service, snelle levering.