Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

John Coervers 22-04-2022

Een bosch stofzuiger gekocht bij de Firma Benly/ Electroworld Laurastraat 55 teEygelshoven. Deze zaak voldoet aan onze verwachtingen. Ze geven deskundig advies, leveren goede service en hebben een goede kwaliteit/prijsverhouding.
We hebben in het verleden een tv, wasdroger en wasmachine gekocht. Altijd dik tevreden.

Leandra Marijs 22-04-2022

Geweldige uitleg in de winkel over de verschillende merken en de daarbijhorende prijs en voor- en nadelen.
En bij de levering verliep alles heel vlot en netjes.

Marjo Wetzels 22-04-2022

Super g oed geholpen goede uitleg vriendelijk en snelle levering een aanrader zal zeker reclame maken dus op naar electroworld Gulpen

W.van den Bergh 22-04-2022

Vriendelijk en deskundig personeel.
Ze nemen de tijd voor je voor uitleg en advies.

Piet van Tuijl 22-04-2022

Correcte en vriendelijke benadering door de mensen van deze Electro World vestiging.

Linda 21-04-2022

Wij kopen altijd ons witgoed bij deze winkel. Prima en snelle vakkundige service als er iets kapot is. Deze winkel is echt een aanrader.

Mw Kleisterlee 21-04-2022

Al meerdere malen hier iets gekocht.
Service is echt fantastisch, had een vriezer besteld voor mijn moeder werd nog dezelfde dag geleverd.
Half jaar geleden vaatwasser gekocht dezelfde week nog geleverd en ingebouwd

Hamers Vught 21-04-2022

al jaren lang koop ik bij Hamers alles op gebied van witgoed, tv etc. Optimale service, hoge klant vriendelijkheid,
vakkennis. Afspraken worden altijd nagekomen

J.Fens 21-04-2022

Wij hebben twee jaar terug een nieuwe telefoon daar gekocht en een aantal dagen geleden viel de telefoon onder het bellen steeds weg. Wij terug gegaan en dit verteld ,de telefoon viel nog onder de garantie en zij hebben deze ingenomen en gecontroleerd. Nu doet hij het weer goed. De medewerkers zijn zeer klant vriendelijk en de service is ook goed. Daarom hebben wij ook voor deze winkel gekozen.

Etienne Ruymbeek 21-04-2022

Vakkundig, vriendelijk te woord gestaan en alle tijd om koop toe te lichten.

Gerritsen 21-04-2022

Ontzettend goede service, snelle levering, aardige werknemers, oude apparatuur meegenomen. Ideaal voor de ouder wordende mens. Toegankelijke site en fijn te bereiken middels mail.

Willem 21-04-2022

Inbouw service was het geld maar dan waard.
Machine functioneert probleemloos.

Prima 21-04-2022

Wordt altijd snel en vriendelijk geholpen. Lekker dicht bij huis en bij levering vriendelijke en behulpzame mensen

Aletta 21-04-2022

Ik ben in de fysieke winkel geweest, ben daar goed en vlot geholpen.
De producten zijn aan huis geleverd en geïnstalleerd. Uitstekende service.

Jacqueline van Erp 20-04-2022

Heel erg goed geholpen door Pedro goed advies ook. En hij heeft er persoonlijk voor gezorgd dat alles netjes geleverd en aangesloten is. Zou hem iedereen aanbevelen al veel daar gekocht!

Esther 20-04-2022

Zoals gewoonlijk weer alle tijd voor een duidelijke uitleg en een uitgebreid advies voor de aanschaf van een inductieplaat.

Pauline van der Boon 20-04-2022

De heren kwamen keurig op tijd en waren blij dat ik de oude machine al startklaar had gemaakt en die konden ze dus gelijk meenemen. Daarna wilde ik de plek schoonmaken waar de machine 18 ! Jaar had gestaan en dat deden de heren ook nog voor mij, waarna ze wasmachine aansloten en uitleg gaven. In de winkel was ik ook prettig geholpen dus van mij een dikke 10 !

J. van Lonkhuizen 20-04-2022

persoonlijke service en accurate aflevering en installatie ! erg vriendelijke mensen !

Cock Spruit 19-04-2022

De shop heeft adequaat gereageerd. De diepvries ging stuk en nog diezelfde dag stond er een nieuwe bij mij in huis. Geen gedoe met aanbetaling of ander soort kosten. De kist werd gebruiksklaar geplaatst. Bijzondere dienstverlening.

Gaby 19-04-2022

Wederom goed geholpen door een van de verkopers, nl. xxxx. Altijd meedenkend en vriendelijk.

jpv 19-04-2022

Prima servie en goed advies. Zelfs een iets goedkoper apparaat verkocht omdat die toch beter geschikt was voor het doel dat ik voor ogen had

Koen 19-04-2022

Goede service, steun aan lokale middenstand. Komen afspraken na, zijn op tijd en maken een klus af, ook als ze iets onverwachts tegenkomen. Een klein minpuntje: geen uitleg over temperatuur instelling quooker en was ingesteld op te lage temperatuur (veel lager dan adviestemperatuur). Na lezing handleiding eenvoudig zelf te corrigeren, maar dit is net een van de puntjes op de i waarvoor ik een fysieke winkel kies.

Klasse 19-04-2022

Behulpzaam zowel in winkel als thuis, vriendelijke medewerkers, goede uitleg bij aanschaf prima service

Angelika 19-04-2022

Ze zijn heel deskundig en betrouwbaar. Wij hebben er al veel producten gekocht en zijn tot nu toe altijd tevreden.

Joop 19-04-2022

Al jaren lang zeer tevreden klant en ook nu weer bij aanschaf nieuwe TV prima en zeer realistisch aankoop advies gekregen en ook zeer vakkundig gemonteerd en uitgebreid alle mogelijkheden op begrijpelijke wijze gedemonstreerd, kortom meer dan top.