Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2962 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Blije klant 06-12-2022

Erg fijne winkel. Lekker ruim, veel keuze. Voldoende personeel, waardoor de wachttijd kort was. Het personeel is én vriendelijk én deskundig! We kregen uitgebreide uitleg bij het kiezen van een nieuwe tv.
En de service is perfect! Zowel aan de telefoon als in de winkel. De monteur die de tv kwam brengen was vrolijk en vriendelijk. Hij legde de gebruiksaanwijzing helder uit. Kortom: alleen maar lof!

hans 06-12-2022

deze winkel is prima in service aanbod en prijs. Service aan huis, alles geinstalleerd, prima prima bedrijf. aanrader.

A.C. Idsinga 06-12-2022

Ik kom regelmatig in deze winkel, omdat je er goed geholpen woedt door deskundig personeel en men is nooit te beroerd om je te woord te staan. Ook wil ik mijn geld besteden in onze eigen stad en ik ben blij dat we deze winkel hebben in onze binnenstad.

Jaap 06-12-2022

Hele vriendelijke bediening en ook toen ik zei dat ik het artikel ergens anders goedkoper had gezien ,er kon over de prijs gesproken worden ,en naar tevredenheid opgelost .

Annita 06-12-2022

Ik werd vriendeljjk ontvangen er was een goede sfeer in de zaak, er was direct iemand die me help bij het maken van een een keuze.
Er kwam een sinteklaas papier om en ik was klaar
Fine zaak!

Smink-Vudures 06-12-2022

Ik heb van vrienden gehoord dat deze winkel goede service gaaf.
Ik ben heel erg tevreden over de manier van bezorgen, en de contat dat ik met deze winkel hebt gehad.

Kruiniger 06-12-2022

De service is de reden dat ik al zolang ik in Amersfoort woon bij jullie koop

TF 06-12-2022

Goede service en snelle levering. Ze bellen net van te voren en zetten de droger netjes op de juiste plek.

Verder een erg vriendelijke medewerker die het product kwam afleveren met fijne tips over het apparaat.

Arjan 06-12-2022

Onze inbouwkoelkast had z'n beste tijd gehad, van Amelsvoort had er 1 op voorraad staan en binnen een week zat er weer een nieuwe goedwerkende koelkast in de keuken. Kortom perfecte service.

henk maas 06-12-2022

het is een winkel in het dorp en je kunt er altijd binnen lopen voor als je iets niet weet

A.F,van de Graaf-Bons 06-12-2022

Vanaf ons trouwen in1969 hebben we al onze elektrische apparatuur bij passe gekocht.
Vriendelijk wordt je daar behandeld. Goede informatie over de producten.
Mijn man is overleden en nu ben ik met mijn zoon een nieuwe wasmachine wezen kopen.
Heel goede service. Van vader op zoon.

Koert Gerritsen 06-12-2022

Afgesproken levering prima op tijd
Oude apparaat meegenomen
Klantvriendelijkheid top

Wilma Bos 06-12-2022

Goede hulp en uitleg bij de keuze en aanschaf van de producten.
Snelle en geweldige service bij de levering!

Samsung warmtepompdroger 05-12-2022

Correcte bediening, nemen de tijd, snelle levering van de droger door vriendelijke en beleefd personeel.
Winkel in de eigen woonplaats: wel zo handig!

Laura 05-12-2022

Eerlijk en oprecht advies. Altijd goede service, ook nadat we kozen voor een kleinere tv. Zonder moeite omgeruild. Wij zijn weer blij!

fritsh 05-12-2022

Een betere Electro winkel ken ik niet. Altijd vriendelijk en bekwaam personeel. Het assortiment is voor al de elektrotechnische apparaten is groot zowel qua prijs als modellen en merken. Je vraagt nooit tevergeefs naar iets. De winkel is een echt plaatje geworden. Een klein minpuntje is dat er soms te weinig personeel is waardoor de wachttijd soms (te) lang is.

Gerritsjans 05-12-2022

Wij zijn in de winkel goed geholpen en geadviseerd. vervolgens is de wasdroger op de afgesproken tijd geïnstalleerd en uitgelegd. vervolgens netjes alle verpakking materiaal en de oude wasdroger meegenomen. super service erg tevreden

M.Wolters 05-12-2022

In de winkel was de winkelbediende vriendelijk en behulpzaam en voor ons dicht in de buurt.
De bezorgers waren ook heel vriendelijk en netjes .

NIck 05-12-2022

Je word goed geholpen
Service is nog veel beter
Fijne mensen
Zeer tevreden

Tjitte Post 05-12-2022

we zijn zeer goed geïnformeerd in de winkel door een aardige medewerker, hij probeerde ons echt niet de duurste te verkopen, maar gaf duidelijk aan wat voor ons de beste stofzuiger is. wij komen hier zeker terug.

W.J. Oosting 05-12-2022

Prettige winkel met goede service. En goeie verhouding in prijs en kwaliteit. Het aanbod van producten is voldoende.

Wolly Klok 05-12-2022

vriendelijk en behulpzaam personeel met goede kennis van zaken. Wanneer er toch iets mis met het product dan wordt het goed onderzocht en zonodig iets anders uitgezocht.

Ida 05-12-2022

Ik ben goed voorgelicht, de levering was heel zorgvuldig, er is met me meegedacht

Joop 05-12-2022

Nieuwe wasdroger gekocht in de winkel. Goede voorlichting.
Werd dezelfde dag nog gebracht!
Super!!!

Ed 05-12-2022

Goede uitleg en service, prima verkopers. Ik ben heel goed geholpen en ze namen de tijd voor mij. Er veel kennis van zaken.