Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Mary van Leeuwen 08-09-2022

Ontzettend goed en deskundig geholpen en meedenken om zo snel mogelijk mijn nieuwe wasmachine geleverd te kunnen krijgen.
Ook de monteurs die de wasmachine kwamen afleveren waren zeer snel en vakkundig en uiteraard aardig

cockievandenhelder@ziggo.nl 08-09-2022

2 dagen na melding is de reparatie vakkundig uitgevoerd. Service van topkwaliteit.

C.P. de Waard 07-09-2022

Vertrouwde winkel met goede service en kundig en vriendelijk personeel ook bij het plaatsen van de inbouw koelvrieskast vakkundig en netjes gewerkt.

Kevin Westerink 07-09-2022

Snelle service en prettige adviseurs.
Vanuit de organisatie werken we regelmatig samen en we zetten dit graag voort.

Sjan ligtenberg 07-09-2022

Onze aan gekochte vaatwasser heeft 6 maanden in het Magazijn mogen vertoeven. Is gisteren keurig volgens plan af geleverde. Wij zijn tevreden over de service

Kevin 07-09-2022

Eerste bezoek aan de winkel vriendelijk en vakkundig geholpen. Na thuis de offerte bestudeerd te hebben was de keuze snel gemaakt. Volgende dag weer naar Electro World. Helaas niet dezelfde verkoper aan het werk, maar gelukkig had hij mij dusdanig goed geïnformeerd, dat ik de aanwezige verkoper kon helpen om tot een bestelling te komen. Alles volgens afspraak geleverd door een keurige bezorger. Wij zijn tevreden en zullen Electro World zeker aanbevelen.

Conny 07-09-2022

Keurig geholpen door de verkoper. Wij hebben een Siemens afzuigkap gekocht. Was niet op voorraad maar bestelling heeft niet lang geduurd. Montage is ook keurig gedaan. Kortom een tevreden klant.

Carel en MIeke van Isterdael-van Dijk 07-09-2022

Correcte en vriendelijke uitleg. Prima geholpen. De installatie en omruiling zijn ook goed verlopen.

Arjan 07-09-2022

Super winkel,erg klant vriendelijk.
Het item was op voorraad en kon het zo mee nemen.
En ze waren stukken goed koper dan andere winkels.

Fam. Heuker of Hoek 07-09-2022

Alle diensten waren goed, de mannen hebben de wasmachine goed geplaatst en het werkt.

Esther 07-09-2022

Online een wasmachine uitgezocht en in de winkel in Wateringen daadwerkelijk besteld.
Paar dagen levertijd, en de wasmachine werd keurig bezorgd, geplaatst en getest.
Oude machine is meegenomen.
Vooral prettig dat het nette en beleefde Nederlandse bezorgers waren.

V.d.Zwan 07-09-2022

Heel prettige medewerkers. We komen er al jaren. Ze geven goede service, komen afspraken na!

Anton van der Voort 07-09-2022

Goed advies over de nieuwe vaatwasser, snel geleverd en zeer netjes ingebouwd.

Areus 07-09-2022

Mijn motivatie was om in een buurtwinkel te kopen omdat je daar ook echt als klant gezien wordt ,ben ook heel goed geholpen,en gisteren is m’n tv bezorgd en ook door een hele vriendelijke man geïnstalleerd,niets was te veel.

MS 07-09-2022

Winkel gekozen omdat ik uit mijn directe omgeving geluiden hoorde dat zij goeie ervaringen hebben met deze winkel.
Na telefonisch contact en navraag over het product (wasmachine) en technische service de keuze gemaakt om hier het product te kopen. Binnen een uur teruggebeld om een bezorgafspraak te maken. Volgende dag op tijd bezorgd, apparaat aangesloten en uitleg gehad.

Ik zou op basis van deze ervaring de winkel aanbevelen. Ik hoop dat ik lang plezier heb van het product!

Anna 07-09-2022

Mooie winkel met groot assortiment, we werden prettig geholpen door het personeel

Linde 07-09-2022

Helpt snel en accuraat. Adviseert goed en zorgt voor een goede levering. Wij zijn echt tevreden.

Shanna 07-09-2022

Hele snelle reactie en zeer klantvriendelijk, laagdrempelig en hulpvaardig!

Poll 07-09-2022

Goede service , en prettig om de winkel binnen te gaan ,vriendelijk en goed geholpen .

Aad van Dijk 07-09-2022

Al jarenlang een uitstekende, persoonlijke service. Men neemt de tijd voor de klant en licht deze goed voor. Hopelijk vinden steeds meer mensen de weg naar dit unieke bedrijf.

Jacco Bijkerk 07-09-2022

Keurig en kundig geholpen , niet opdringerig om wat te verkopen. Prima service. Ook nog kijken of er evt een product is wat dichter bij de wens komt.

Ik zou zeker iedereen Electro World Oosterhof in Steenwijk aanraden !

fam Broks 06-09-2022

Altijd vriendelijk en betrouwbaar. Hier hechten wij veel waarde aan daar wij af kunnen gaan op een eerlijk advies.

Monique v.d. Meijdenberg 06-09-2022

Bij Elektro Word Veen werken vriendelijke, deskundige en meedenkende medewerkers. Het maakt niet uit in de winkel, telefonisch of bij installatie thuis. Ben zeer tevreden en zou deze winkel bij menigeen aanprijzen.

J. Schoonhoven 06-09-2022

Ik koop bij dit bedrijf omdat de service goed is en je wordt deskundig geholpen

Frans 06-09-2022

deskundige mensen, doen wat ze beloven en helpen je! Gezellige sfeer, je hoeft nooit lang te wachten