Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Bedankt voor de perfekte service. 25-10-2022

Ben zeer tevreden! Netjes volgens afspraak geleverd, geïnstalleerd en oude Miele meegenomen.

Van Nieuwenhuizen 24-10-2022

Inmiddels ruim 40 jaar klant bij Drieenhuizen. Ze denken mee door een eerlijk advies te geven en niet alleen aan omzet te denken. Prima service zowel in de winkel als in de buitendienst.
Kortom een topbedrijf 👍

Willie 24-10-2022

Lost klachten goed en na tevredenheid op goede service en komt afspraken na

George Zerp 24-10-2022

Combi Den Helder heeft altijd een goed advies en service.
Altijd vriendelijk geholpen en de medewerkers denken met je mee.

O Crisci 24-10-2022

Vriendelijk personeel weten goed waar ze het over hebben we hebben eerlijk advies gekregen over het product wat we wilde kopen Top winkel!!

Jürgen 24-10-2022

Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend advies.
Alles naar tevredenheid gegaan.
Levering keurig volgens afspraak.

Pascale Smits 24-10-2022

Ik werd ontzettend kundig en fijn geholpen!
Uitleg was duidelijk.
Zeer tevreden!

M.A. Thijsen 24-10-2022

Vlotte afhandeling van reparatie combi-magnetron, met vriendelijke service van medewerkers.

ineke 24-10-2022

we hadden een defecte koelkast, de levertijd nam wat tijd in beslag, meteen werd er een vervangend exemplaar geregeld en geinstalleerd.

Herman 24-10-2022

Wordt altijd in de zaak super geholpen en voorgelicht, en bezorging en service is ook top. Niets op aan te merken.

Michel Dekker 24-10-2022

De snaar van de wasmachine, die piepte is vakkundig vervangen. De wasautomaat werkt weer als daarvoor. .

Ery Kooi 24-10-2022

Vriendelijk personeel en belangstellend. En door het personeel is een goede service verleend.

Hendriks.Heutzstraat 24-10-2022

Niet zo als het hoort te zijn.Zeeeeeeeeeer slechte service. Heb 4 maal moeten bellen.Lijkt nergens op.Heb voor meer dan 2300 euro gekocht.De aansluitkosten zouden 1x berekend worden.De 2e monteur hoefde ik niet te betalen.Maar er is nooit geen tweede monteur geweest.Ik zelf heb U monteur geholpen met het lossen van de goederen en het laden van de oude spullen.Maar de kosten van die tweede monteur stond wel op de rekening.Uw monteur had het Y stuk voor de afvoer van wasmachine en droger niet bijzich.Hij beloofde binnen een paar dagen dit te komen monteren.Al wie er kwam geen monteur. Hierover heb ik 4 maal gebeld.Geen enkele keer werd er excuse gemaakt.Uiteindelijk na 10 dagen komt er een monteur.Hij had nog geen 5 minuten werk.Maar wat schets mijn verbazing wel een rekening voor dat Y stuk,terwijl er bij de koop/verkoop duidelijke afspraken waren gemaakt met Paul. Ik ben zeer teleurgesteld en zal ook nooit meer gebruik maken van U diensten.Zo'n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt.

JvD 24-10-2022

Wij hebben voor deze zaak gekozen om de plaatselijke winkels te steunen. Het viel mij tegen dat er betaald moest worden voor het installeren van het gekochte product. Ik moet wel zeggen dat er wel goed gereageerd werd op de vragen die ik later over het product had.
Vriendelijk personeel

Gerty Heystee - van Uden 24-10-2022

1) Correcte begeleiding in de winkel
2) deskundig team van installateurs bij de plaatsing van de apparatuur.

will gommers 24-10-2022

vriendelijke ontvangst - duidelijke uitleg bij aankoop en zeer snelle levering en plaatsing met prima uitleg en service

Van Manen 24-10-2022

Fijne medewerkers , goede uitleg, denken mee. Erg tevreden over tv, soundbar en subwover

Marie-Jose 24-10-2022

Vakkundig, vriendelijk en alle tijd werd genomen voor een goed en eerlijk advies. Wij zijn super tevreden !

Ralf 24-10-2022

Goede verkoopuitleg en goede plaatsingservice, aardig personeel, meedenkend met de klant

Jan 24-10-2022

De klant vraagt en de winkel biedt. De voorlichting, uitleg, service en nazorg is goed geregeld.

Van der bij 24-10-2022

Paar weken terug een wasmachine en droger aangeschaft bij de vestiging in Dokkum. Fijn personeel met veel geduld, zijn gespecialiseerd en weten alle vragen te beantwoorden.
Ik vind het een hele fijne winkel, met een goeie sfeer.

Babet 24-10-2022

Prettig geholpen in de winkel, fijne service en uitleg aan huis bij levering. Super tevreden!

Marieke 24-10-2022

Goede service. Fijn om naar winkel te kunnen gaan om goed advies te krijgen. Zelfde dag geleverd en geïnstalleerd. Topservice.

Richard Koopman 24-10-2022

Zeer kundige verkoopster en super sociaal met een kopje koffie. Wij zijn heel tevreden en als er iets is kunnen we altijd aankloppen.

Robin 23-10-2022

Wiebe is een ontzettend vriendelijke bezorger en meedenkend. Wij hebben gewoon een goeie ervaring met Electroworld Brillman.