Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Rob 19-04-2022

Ik word altijd erg goed en professioneel geholpen. Prima personeel, altijd tevreden

Tineke van der Burg 19-04-2022

Goede en snelle service. Klantvriendelijk benadering, uitstekend ervaren personeel.

Van Tilburg 19-04-2022

Altijd snel ter plekke en perfecte reparatie.
Goed geschoolde monteur en de juiste adviezen ter plekke

Grietje 19-04-2022

T was Corona tijd , mij. Wasmachine begaf het !
Via de site van Hagedoorn Meppel/Electro world een en een telefonisch advies van Hagedoorn een nieuwe besteld , serviceassistent prima en hij was snel geleverd goede uitleg gehad van de monteur!
Hij doet t goed paar dagen later droger droog niet goed gebeld naar Hagedoorn, monteur kwam t was maar een kleinigheid , service kosten vallen mee , zeer tevreden over Hagedoorn /Electro world.
Bedankt zeer dikke pluim voor jullie

Marjo 19-04-2022

Ik heb deze winkel gekozen voor de goede en snelle service klantvriendelijkheid en goede uitleg echt super

Martin 19-04-2022

Een goed advies in de winkel ontvangen en de service bij het plaatsen was perfect

Gemeente Hardenberg 19-04-2022

Goed, advies, snel kunnen schakelen, snelle levertijd en maatschappelijk betrokken

Ezelgasterij 19-04-2022

Binnen en buiten camera’s gehangen, mooi beeld op de juiste plekken. Goed , snel en vakkundig geholpen

Marjo 19-04-2022

Mathijs 19-04-2022

De laatste maand een kookplaat, oven en stofzuiger aangeschaft. Elke keer goed en kundig advies.

Ronny 19-04-2022

goede service en uitleg snelle levering en niet duur ik zou deze winkel aanbevelen

Willem van ter Meij 18-04-2022

Snelle aanname in de winkel, bestelling bij derden (fabrikant) en levering van het gevraagde onderdeel (2 dagen). Van te voren aangeven van de kosten.

Fiona 18-04-2022

Al jaren vaste klant. Altijd naar volle tevredenheid. Deze keer een afzuigkap. De installatie ging niet vlekkeloos, maar naar volle tevredenheid opgelost.

J.M.Michels 18-04-2022

Perfecte service, vakbekwaamheid, meedenken met de klant. Zeer tevreden, al jaren.

Maddy den Hollander 18-04-2022

Heel klantvriendelijk, goede uitleg en advies. Altijd het gevoel dat er tijd is, geen haastige afhandeling. Al jarenlang onze winkel ,door goede service en goed installeren thuis.

wilhelmien wissink 18-04-2022

Fijne winkel, en we zijn uitstekend snel en goed geholpen met een goede uitleg.

Een zeer tevreden koper uit Udenhout. 18-04-2022

Uitstekend geadviseerd en geholpen. En...zeer belangrijk, uiterst vriendelijk.

Emile Veldkamp (Elburg) 18-04-2022

Ik heb bij van Aarts een Wasmachine en Droger aangeschaft van Miele. Vrijdag einde middag gebeld en zaterdag gelijk al geleverd, echt top. Met een gezin kun je niet zonder wasmachine. De apparatuur is netjes geïnstalleerd, waterpas gezet en proefgedraaid. Daarnaast hebben mijn vrouw en ik duidelijke uitleg gehad hoe de apparatuur werkt. Kortom perfect zoals je het tegenwoordig zelden meer ziet. Als wij toch nog vragen hebben moeten we gewoon bellen.
De oude wasmachine, droger en het verpakkingsmateriaal hebben ze weer netjes meegenomen.

Van Aarts uit Heerde kan ik bij deze dan ook van harte aanbevelen !

M.B. 18-04-2022

Eerdere afspraak was niet gelukt, nieuwe afspraak op zaterdag er tussen (?) gepland. Ik was net even niet thuis, maar er werd geduldig gewacht. Vriendelijk geholpen, er was ook ruimte voor vragen over ander apparaat. Betaling kon vlot geschieden. Wasmachine doet het weer!

R_Sittard 18-04-2022

Stadswinkel in Sittard die niet meegaat in de prijzenslag op het Internet maar zich positief onderscheidt door een combinatie van aandacht voor de klant, deskundigheid, service en nabijheid.

Ton Beekmans 18-04-2022

Super goed geholpen in de winkel, en zeer deskundig personeel ook toen ze de spullen kwamen brengen keurig op tijd niets anders dan lof.

Jet B, Groningen 18-04-2022

Mij moeder is op leeftijd, heeft alles van Het Anker en ervaart al jarenlang hun goede service, ook al is het al een tijdje geleden is dat ze een apparaat kocht bij Het Anker.
Deze week had ze een lekkage van de (inbouw-)vaatwasser. De Anker-medewerker kwam langs, haalde plinten weg, zocht naar de oorzaak, verving de te oude slang en maakte alles weer netjes. En passant stelde hij op verzoek van mijn moeder de (in 2020?) aangeschafte TV even beter in en keek even naar de vrij nieuwe wasmachine, die niet gecentrifugeerd had.
Het Anker maakt het (prijs)verschil met de prijsvechters dubbel en dwars waar.

Sonja 18-04-2022

Vriendelijk personeel en betaalbaar
Hebben ze het niet in de zaak is het geen moeite om het product voor je te zoeken

Bart 18-04-2022

Lokaal kopen staat hoog in mijn vaandel. De meer dan uitstekende en objectieve voorlichting in de winkel en de uiterst bekwame en voorkomende service aan huis zijn redenen genoeg om telkens weer voor deze zaak te kiezen.

Martine 18-04-2022

Goede advisering in de winkel, zeer snelle levering en keurig geïnstalleerd (betrof een vaatwasser).