Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Mike 07-06-2022

Zondag koelkast besteld. Werd maandag meteen geïnformeerd dat ie de volgende middag bezorgd werd. Is keurig in huis neergezet.

René Dur 07-06-2022

Iedere medewerker is altijd vrolijk, helpt je goed en denkt ook graag mee. Het gaat ze niet alleen om verkopen maar echt om service, dat is de reden dat wij bij ze kopen en niet bij een grotere concurrent.

belinda .vh bolscher- oosting 07-06-2022

leuke enthousiaste verkoper kwam met mijn pa in de winkel die had een wasmachine en fornuis nodig en ging zelf met een wasdroger naar huis door de enthousiaste manier van verkopen en de goede uitleg van de apparatuur die wr kochten. ook de bezorgers waren erg vriendelijk en gaven thuis nogmaals een duidelijke uitleg . ga zo door met jullie service

Koeman 07-06-2022

Medewerkers denken erg goed mee, zijn erg behulpzaam en gaan verrassend genoeg 10 stappen extra zetten om de klant te dienen. En zo zullen wij wéér naar hen gaan voor aanschaf of reparatie. Toppers!

Tonnie 07-06-2022

Onlangs de nieuwe locatie van winkel Electro World Jan Berkvens bezocht.
Ruim opgezette winkel, mooie overzichtelijke indeling en inrichting. Een hele verbetering t.o.v. hun oude locatie.

De deskundigheid, de meedenk-bereidheid en de service is als vanouds, helemaal TOP dus!

Pepe 07-06-2022

Een mooie overzichtelijke winkel met kundige werknemers en nog humoristisch ook. De mannen van de buitendienst hebben goed, kundig en snel mijn inductieplaat en afzuigkap geïnstalleerd. Keurig schoongemaakt en de overtollige apparatuur afgevoerd. Een aanbeveling waard!

Sjef Bendermacher 07-06-2022

Heb in de winkel bij Electro World Kreutz te Landgraaf koel-vries combinatie gekocht. zeer vriendelijk personeel. duidelijke uitleg over product. Correcte levering en plaatsing.

Korteweg 07-06-2022

Vriendelijk personeel, snelle service en reactietijd, niet duur en een duidelijke communicatie.

Grimbergen 07-06-2022

goede service en goede uitleg over het product wat we wilde kopen. Uiteindelijk tevreden de winkel uit met een aangekocht product

Wendy 07-06-2022

Als ik witgoed nodig heb, ga ik direct naar Brilman. Ik vraag om een goed apparaat en volg hun advies. Dat is nog nooit misgegaan.
Zij hebben kennis en geven goede service.

Arie de Bruin 07-06-2022

Altijd vakbekwame en praktische afhandeling van vragen. Offertes worden steeds op correcte wijze - via e-mail aangeboden, waardoor bestellen heel eenvoudig is.

Tiny van den Boogaard 07-06-2022

Goede service en uitleg en dan hoef je niet meteen de topprijs te betalen

zeer tevreden klant 07-06-2022

geweldig service, persoonlijk contact, helder advies en direct omgezet in handelen. daar waar bij anderen ingewikkeld werd gedaan, geklungel over levertijden etc werd bij Electroworld Stadhouder Den Haag onmiddellijk gehandeld en hadden we binnen vier dagen de koelkast geïnstalleerd en al in huis. prima uitleg en oude koelkast en al het verpakkingsmateriaal werd direct meegenomen. KLASSE!

Ronny Hamers 06-06-2022

Een prima uitleg een goede service en een goede prijs
Een aanrader voor ieder

H van Avendonk 06-06-2022

Buiten gewoon tevreden Firma Tijssen heeft alles ln het werk gesteld zo dat we met de pinkster dagen tv konden kijken Hiervoor hartelijk dank.

Polly 06-06-2022

Fijne winkel waarbij je nog echt advies krijgt welke past bij je wensen. Er wordt geluisterd en de met je mee gedacht.
Ook de flexibelheid met betrekking tot aflevering en installering van de door mij gekochte apparaten was fijn.
Kundige installateurs die de tijd namen om mij het een en ander uit te leggen zodat ik zo optimaal mogelijk gebruik kan maken van mijn apparatuur. (koelkast en wasmachtine)

M. Hemmelder 06-06-2022

Fijne hulp, duidelijke uitleg, goede apparatuur en leuke prijs. Zeker een aanrader!

Marc & Natascha 06-06-2022

Enthousiaste verkoper met zeer veel product kennis en duidelijke uitleg apparaat. Apparaat ( koffie machine) Zijn ze netjes komen aansluiten en wederom duidelijke uitleg.

Robert 06-06-2022

kapotte vaatwasser: monteur is geweest om te zien wat vervangen diende te worden.
vervolgens binnen een week een reparatie uitgevoerd tot tevredenheid!
de rekening incl. voorrijkosten was zeer billijk

Mevr. P. Zijlmans 06-06-2022

Ik kan altijd terecht voor goede service en advies bij deze zaak. Deskundige aansluiting door vriendelijk en correct personeel.

A.J. van der Broek 06-06-2022

Alles was prima in orde.
Goede uitleg
Vrolijk te woord staan
zeer tevreden

MG 06-06-2022

Uitstekend advies gekregen voor mijn nieuwe tv. Blij met de aanbieding om het gunstiger geprijsde model van vorig jaar te kopen (er waren nog twee exemplaren over). Superfijn ook dat ze zowel de grotere als de kleinere maat hadden meegenomen, zodat ik thuis kon bekijken en besluiten welke maat het beste past. Ze hebben alles direct aangesloten zodat ik probleemloos meteen kon kijken. Echt top! En de tv bevalt zeer goed.

Johan 06-06-2022

Je krijgt hier goed advies over het product dat je wilt aanschaffen. Medewerkers zijn vriendelijk en helpen je verder. Er wordt niets aangepraat, maar eerlijk advies gegeven.

Gea Bijkerk 06-06-2022

Meedenken vanuit de wensen. Plaatsing ook naar wens. Fijn apparaat met ruime mogelijkheden en passende prijs.

EV 06-06-2022

Alles prima behalve het afleveren. De monteur heeft de droger op de wasmachine gezet zonder goed te controleren of deze wel stabiel stond in de stapelkit. Dit bleek niet het geval want toen ik bij mijn moeder (78 jaar) ging kijken wankelde de droger omdat de voetjes niet goed in de stapelkit pasten. Ik vind dit zeer onzorgvuldig. Zeker bij ouder mensen!! Dat kun je zo niet achter laten.