Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Kennis van zaken
Rekening houdend met corona-omstandigheden
Alles werkt goed!

Martin Betlem 31-01-2022

De service , het enthousiasme en de vakkennis hebben voor mij de doorslag gegeven om deze artikelen bij u te kopen. in 1 woord SUPER

L.Slingerland 31-01-2022

Goede informatie en een goed advies over de radio en tv. Vakbekwaamheid van de monteurs die de spullen hebben geïnstalleerd. Klasse bedankt hiervoor

Theo 31-01-2022

Altijd vriendelijk,betrouwbaar en koop er
al jarenlang witgoed,audio en keukenartikelen.
van vroeger al erg bekend in Zundert en de kwaliteit
is alleen maar beter geworden met de jaren.
voor storingen hoef je maar te bellen en als
het kan komen ze nog dezelfde dag.
ook telefonisch staan ze je altijd goed te woord
en hebben kennis van zaken.
dus een echte AANRADER !!

Gerrit van de Belt 31-01-2022

super deskundig geholpen bij het uitzoeken van de apparaten
Ook de aflevering en installatie was heel goed

Pelzer 31-01-2022

Winkel ziet er top uit, goed overzichtelijk. Personeel is klant vriendelijk en behulpzaam. prijzen zijn in verhouding prima hoef je niet voor naar een andere zaak te stappen. Goede service.

Diana 31-01-2022

zeer tevreden, erg klantvriendelijk, goede service, .
problemen met mijn wasmachine, na 2 telefoontjes opgelost, super.

Jet 31-01-2022

Snel ter plekke, vakkundig advies, en super snelle levering op de zelfde dag van de wasmachine

h v achterberg 31-01-2022

een prima winkel met vriendelijke en kundig personeel die goed naar je luisteren en met de gevraagde apparaat aan komt waar je om gevragen hebt en krijg daar bij ook de juiste uitleg over de werking er van

Talsma Dokkum 31-01-2022

Heb het artikel waarvaniknu een onderdeel wilde hebben ook bij Talsma gekocht.
Ze kijken in de computer en weten gelijk het artikel nummer. Top. Goede service

Marco Vugts 31-01-2022

Altijd persoonlijke aandacht en een oprecht advies.
Ook eventuele klachten of problemen over of met een product worden naar tevredenheid opgelost.
Afgelopen week een super Jura Exspressomachine gekocht na veel gedoe met een in april aangeschafte machine van een ander merk ook hierin hebben we elkaar tot tevredenheid kunnen vinden.
De gegeven 8 is een hele dikke 8 had ook een 9 of misschien zelfs een 10 kunnen zijn maar er moet ook nog ruimte blijven voor nog meer verbetering.
Kortom een zaak met ouderwetse service.

Piet Arts 31-01-2022

Wij zijn al vele jaren een zeer tevreden klant.
je wordt altijd op een prettige manier geholpen en geadviseerd in de keuze die je moet maken over een aankoop.
Na aankoop van een artikel, daarna nog altijd een goede service.

Rotri 31-01-2022

Alles goed uitgelegd , en de levering top verlopen, met aardig en gezellig persoon

Wim en Sari 31-01-2022

Passe is voor ons al vele vele jaren ons vaste adres voor aanschaf van alles wat je zo in huis nodig hebt op het gebied van electronica, huishoudelijke apparatuur, batterijen enz. enz.. Al sinds het begin van de zaak aan het Burg,. Winklerplein toen de ouders van de huidige eigenaar Ed zich hier vestigden, zijn wij "klant"en wel tot onze volle tevredenheid. Ook de service en de klantvriendelijke behandeling van o.a. André waar we veel waarde aan hechten, stellen we zeer op prijs.

Jan 31-01-2022

Passe verleent altijd goede service. Zij zijn ter zake kundig, geven goed advies en staan altijd voor je klaar.

Imbos 31-01-2022

2 rustige mannen die geweldig hun best deden om ons te helpen. Eerst de oude apparatuur losgekoppeld en de nieuwe spullen klaargelegd.
Ik vroeg willen jullie koffie : antwoord eerst werken mevrouw.
Alkes keurig opgehangen , snoeren weggestopt en toen :Koffie!
Kom zeker terug👍

Monsieur 31-01-2022

Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel en geeft goede adviezen, komen de gemaakte afspraken goed na

Jan 31-01-2022

Klantvriendelijk niks is teveel, ben zeer tevreden over deze zaak. echt een aanrader.

B. ter Haar 31-01-2022

Service en klantgerichtheid als altijd prima. Geweldig dat dit hoge niveau al decennia gehandhaafd wordt.

Henk 31-01-2022

Perfecte service waarbij zelfs op de dag van aankoop de medewerker het product na werktijd kwam bezorgen

h. Arts 31-01-2022

Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Binnen zeer korte tijd een nieuw product geleverd en geinstalleerd.

Mark 31-01-2022

We zijn goed geholpen in de winkel. Duidelijke uitleg en kundig personeel. De plaatsing thuis was ook perfect. Monteur werkte erg netjes en was snel klaar. Alles netjes afgewerkt en opgeruimd.

Ineke Griep 31-01-2022

Omdat ze goede service geven, goede informatie over je product die je wil kopen. Ze denken mee wat je belangrijk vindt zodat je gauw een keuze kunt maken. Als je het product hebt besteld dan heb je het vlot in huis en direct gebruiksklaar.

Robert 30-01-2022

De Sonos 5.1 opstelling in de winkel met een demo van een stereo filmpje (2 kanaals) van het internet is niet te vergelijken met een nu door mij bekeken Netflix film met dolby atmos (7 kanaals) thuis. Advies: zet het beter neer in de winkel door bijvoorbeeld een 4K steler met Dolby Atmos aan te sluiten of Netflix met een Dolby Atmos film . Verder positief over de uitleg in de winkel!

Ramon 30-01-2022

Deskundig en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van Sonos systeem. In de winkel werd alle tijd genomen om de verschillende speakers te laten horen.