Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Tineke 18-12-2021

Tevreden,goed geholpen, vaak gebeurt er wel iets waar je niets of weinig aan kunt doen.
Echt een aanrader om hier te kopen, koop lokaal.

hans notermanns 18-12-2021

Ik kan niet anders dan een 10 geven. We waren aangenaam verrast door de vriendelijkheid, snelheid en vakmanschap waarmee de hele klus snel werd gedaan. Bovendien hadden we gedacht dat het duurder zou worden. Niets dan lof!

Gertjan 18-12-2021

Goed en snel geholpen
Levering was ook zeer goed
Aankoop was een week later goedkoper, gebeld en werd heel netjes opgelost

Ben zeer zeer tevreden

Marianne 18-12-2021

Zeer correct en neutraal advies, na bestelling werd artikel binnen 2 werkdagen geleverd!

peter 18-12-2021

super service en aardige mensen en ze horen je aan wat de bedoeling is
koop al mijn goed bij de witte hal

Michel 18-12-2021

Het verschilt per filiaal, de aanbieding van bestellen op zicht en dan bepalen op je hem wilt kopen of niet, kon pas bij de derde winkel de twee eerste wilde hier niet aan. Terwijl dit bij elketroworld wel op de site staat. Uiteindelijk dus wel gelukt en super fijn geholpen door het filiaal in Dirksland.

Jochem malestein 17-12-2021

We zaten zonder water in de keuken door lekkage van de huidige plintboiler .in de winkel geweest voor nieuwe quooker binnen de kortste keren geïnstalleerd probleem opgelost top gewoon electroword l is een aanrader snelle en goede service

Claudia 17-12-2021

Mooi op tijd.
Netjes opgehangen en geïnstalleerd
Vriendelijke en goede service

Jan 17-12-2021

De reparatie werd vlot en netjes uitgevoerd. Het viel onder garantie en alles is keurig geregeld

Willem 17-12-2021

Door de uitstekende recensies hebben wij voor jullie shop gekozen. Prima service. Duidelijke website van het bedrijf.

R. Vliegen 17-12-2021

Perfecte service al jaren en een eerlijk advies. goede kennis van zaken en fijn in de buurt van onze woonplaats.

veerman 17-12-2021

fijne service en aardige verkopers, ze doen wat ze beloven, geven een goede uitleg van verschillende machines.

Leon 17-12-2021

Ert behulpzaam ondanks vertraging levering. Vriendelijk en duidelijk advies.

Arjen 17-12-2021

Een eerlijk en gedegen advies, de vragen die wij hadden over de telefoons werden gelijk beantwoord en indien geen parate kennis werd de gevraagde info gelijk opgezocht, hier konden we mee verder. Gedegen advies en ondersteuning geen hogere prijzen.

Fam. van Gennep 17-12-2021

Zeer vriendelijke, deskundige en behulpzame service.
Installatie aan huis helemaal voor elkaar gemaakt.
Duidelijke en geduldige uitleg. Zeer aan te bevelen !

Frank 17-12-2021

Prima en uitstekend werk geleverd. Absolute aanrader. Ook uitstekend advies in de winkel waar alle tijd voor werd genomen. Dit is voortaan mijn adres.

de vries 17-12-2021

keurig en netjes geholpen
vriendelijk en behulpzaam
zelfs naar de zolder gebracht

John Blank 17-12-2021

De wasmachine is snel geleverd en perfect geïnstalleerd.
De personen die de wasmachine hebben geplaatst waren vriendelijk, behulpzaam, kundig en vrolijk.
We zijn erg tevreden over alle aspecten.

Henk 17-12-2021

heel goede uitleg, die op een vriendelijke manier wordt gegeven.
Assortiment is prima.

Ruud Verberne 17-12-2021

Buitengewoon vriendelijke beantwoording van de telefoon. Direct begripvol ( kapotte vaatwasser) , direct antwoord op aantal vragen. De hulp was dichtbij binnen 2 dagen tijdelijke oplossing en binnen een week nieuwe vaatwasser in huis. Klasse. Vriendelijke monteur die en passant ook nog even de afstandsbediening van de TV corrigeerde. En het mooiste was: de service deed niet onder voor eerdere ervaringen met dit bedrijf.

Xavier 17-12-2021

Goed en snel geholpen .
Onderdelen voor mijn Samsung tv besteld in overleg en alles werkt weer. Sneller dan verwacht

C van Leeuwen de bruijn 17-12-2021

Vakkundig en klantvriendelijk Op mijn vraag werd goed gereageerd en er werd snel naar een oplossing gezocht

Toine Keunen 17-12-2021

Met aanschaf van de koel-vries-combinatie Liebherr zat het met levertijd erg tegen liefst week 20 in het nieuwe jaar.Voorstel van de winkellier om een leen ijskast mee te geven voor de langen levertijd. Was daar heel blij mee.Bedankt hier mee gr

KS 17-12-2021

We werden heel uitgebreid en goed geholpen bij de keuze van een boxje door een zeer vriendelijke verkoper. Het assortiment is volledig en we konden ze allemaal als test even horen.

Eric 17-12-2021

Prima geholpen door de verkoper, hij dacht in oplossingen en dat is prettig.