Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Tony de Jong 20-11-2022

Geweldige service en bediening. Uiterst vakbekwame medewerkers. Gunstige prijs.

Alonso van de Bool 20-11-2022

Wout van Vlerken electroworld is de beste winkel die er is.
Heb al vele jaren alles in huis van hun dat electronica is...echt alles.
Ze doen niet moeilijk om even iets thuis te brengen en de rest van de spullen en service is van hoog niveau.
Altijd vriendelijke medewerkers.

1 puntje maar.

In al die jarrn nog niet 1 cent korting gekregen op iets...terwijl ik vaak het laatste apparaat meenam uit het schap...aangeraakt door veel mensen...deurtjes open geweest...geen verpakking meer maar geen cent korting.

Verder 99% tevreden

Peter Dorssers 20-11-2022

Super tevreden , wereld service, personeel vriendelijk en behulpzaam .
En weer super snel thuis professionel geïnstalleerd

Dekker 20-11-2022

uitstekende uitleg en vriendelijk personeel, ze weten waar ze het over hebben.
De prijs kwaliteit is ook heel goed.

Erwin 20-11-2022

Goede persoonlijke begeleiding in de winkel bij het maken van de keuze voor onze nieuwe tv . Verkoper heeft verstand van zaken.

Brigitte 20-11-2022

Persoonlijke klantvriendelijke benadering. Meedenkend, geduldig, goed adviserend en vragen door naar de wensen van de klant om tot de juiste keuze van een apparaat te komen. Vervolgens wordt de levering en installatie keurig en snel verzorgd; in mijn geval dezelfde dag nog. Ook de monteur neemt de tijd en geeft aanvullend advies.
Website is duidelijk, toegankelijk en volledig in product informatie en prijzen.
Bij Electro World van der Poel in Zundert voel je je nog klant! Service een dikke 10

Hanny Korpershoek 20-11-2022

Ik ben heel tevreden vriendelijke bezorgers en de koelkast keurig op de plaats gezet en geïnstalleerd oude koelkast meegenomen 👍

Cameleon 20-11-2022

Goed advies in de winkel gekregen, snel geleverd en perfecte service aan huis bij de montage van de kookplaat

Emile Hermsen 20-11-2022

G. Trommel 20-11-2022

Dichts bij zijnde winkel in de buurt. Heel goede service, snelle levering. Men denkt met de klant mee, goede uitleg.

fam Swinkels 20-11-2022

Bestelling en advies in de winkel leek top. Achteraf leek onze bestelling kwijt. Meerder malen na moeten vragen waar en wanneer onze bestelling was en wanneer deze geleverd zou gaan worden.
Installatie leek ook keurig verlopen, klantvriendelijke monteur. Helaas zijn we er gister achter gekomen dat er bij het ophangen van de afzuigkap dwars door de muur geboord is. Aan de andere kant van de muur zit een flink gat. Kan niet de bedoeling zijn.

Van Dongen 20-11-2022

Van Amelsvoort uit Oisterwijk koppelt ouderwetse service en vakkundig advies aan snelle dienstverlening en kwaliteit.
Wij gunnen deze lokale ondernemer de omzet en zijn blij dat dergelijke ondernemers er nog zijn.

Rudy Steenbergen 20-11-2022

Altijd als wij wat kopen komen we elke keer uit bij electro world Talsma vanwege de goede service en klantvriendelijkheid en prijskwaliteit
Super en zo doorgaan

Wendy 20-11-2022

Echt mega goede service. Van in de winkel het fornuis bestellen en de bezorging. Jongens die hem bezorgde, hebben mij nog een uitleg gegeven hoe ik hem moet gebruiken. Hier een tevreden klant en zal zeker in de toekomst terugkomen bij elektro world.

Eric Versteeg 20-11-2022

Het was voor Lex van Electroworld Van Drongelen een flinke speurtocht om voor onze bijna 30 jaar oude keuken nog een passende inbouwkoelkast te vinden maar uiteindelijk, door al zijn inzet toch gelukt en wij dus zeer tevreden. Wij komen zeker weer terug bij Electroworld Van Drongelen in Waalwijk.

Shirley 20-11-2022

Zeer vriendelijk personeel, die meedenken met de wensen die je hebt en goed advies geven.

Fam. Zwart 20-11-2022

goede service en behulpzaam personeel komen na wat er gezegd wordt we hadden ze twee weken achter elkaar nodig geen probleem komen ,zo snel mogelijk en blijven vriendelijk en Siemens hebben we alles van wij bevelen deze zaak aan super mvg

Gea 20-11-2022

Prima winkel met veel servicemogelijkheden. Niet alle producten in de winkel te zien. Wel mogelijk om via internet in de winkel te laten bezorgen.

Henk54 20-11-2022

Bij AVA kun je gewoon binnenlopen waarna je door een adviseur keurig en accuraat wordt ontvangen en geholpen. Info up to date met aandacht voor kwaliteit , prijs en levering.

Josephen 20-11-2022

Lekker dichtbij in de buurt. Super vriendelijke medewerkers, Luistert naar de klant. Super service, thuisbezorgd zonder extra kosten!

grootkorm 20-11-2022

Goede service in de winkel en prima service bij installatie. En is er iets niet duidelijk bellen gaan we het oplossen.

José Kouters 20-11-2022

Heel goede tekst en uitleg van en over geleverde apparatuur, vriendelijk persoon. En dat, terwijl ik visueel gehandicapt ben.

Marius 19-11-2022

De verkoper denkt met je meer en geeft goed advies.We kozen voor de firma hamer omdat deze zich in het verleden al heeft bewezen.Houd zich aan de afspraak en de levering was weer netjes zoals besproken.

Victor 19-11-2022

Electro World Hamer is een prettige, overzichtelijke en schone winkel. Er hangt een relaxte sfeer en is voelt je meteen welkom, vooral omdat het personeel je vriendelijk groet. Alsof je op visite gaat bij bekenden en je stapt de woonkamer binnen.

Wij zochten een nieuwe televisie en het is leuk om een lokale winkel/ondernemer een kans te geven i.p.v. heel makkelijk naar de "superstores" te gaan waar ik vaak meer weet over het product dat ik zoek dan de verkoper. Erg fijn om dan te worden verrast bij Electro World Hamer dat dit ook anders kan. We werden geholpen door de eigenaar. Ik had al snel het gevoel dat hij niet aan het verkopen was maar aan het adviseren. Hij creëerde een fijne sfeer, gunfactor en was open en eerlijk. Vanwege dit totale positieve plaatje kochten wij onze nieuwe televisie bij Hamer.

Levering van het product was netjes volgens afspraak zonder extra kosten. Als ik nu een stofzuiger, wasmachine of een inbouw magnetron wil kopen ga ik zeker voor advies naar Electro World Hamer.

Hamer slaat de spijker op z'n kop.

Frans de Keijzer 19-11-2022

Goede service in de winkel en zeer handige en meedenkende monteur
Grote klasse