Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Mavino 13-07-2022

Altijd goede service , vriendelijk, maatwerk. Winkel in de buurt , veel keuze

CB 13-07-2022

In de winkel een model inbouw koelkast gekozen en vooraf werd er netjes opgemeten zodat ik zeker wist dat de nieuwe inbouw koelkast zou passen. Goede service in de winkel met hulp bij keuze in wat ik zocht en verschillen in merken en ook het plaatsen verliep perfect. Keurige en correcte en vriendelijke monteur die zijn werk netjes uitvoerde en alle materialen en de oude koelkast weer meenam om af te voeren. Je hebt er dus verder zelf geen werk aan! Betalen via pin na het plaatsen verliep vlekkeloos. Makkelijker kun je het niet krijgen!

Rob Mutters 13-07-2022

Altijd correct en behulpzaam bij het kiezen van het juiste product. Veel productkennis en stellen zich meedenkend op.

Ton 12-07-2022

Uitstekend advies bij de aanschaf van onze combi-magnetronoven en snelle installatie met prima service.

Annie 12-07-2022

Zeer goede service, zowel in de winkel als thuis bij bezorging! Erg goed geholpen door klantvriendelijk personeel.

Catrien Arends 12-07-2022

Al jarenlang vaste klant
Ook onze kinderen
Heel vriendelijk geholpen door n vakvrouw
Altijd snelle levering
Wijkt nooit van n afspraak af
Ook bij storingen snelle afhandeling,meestal dezelfde dag
Waar vind je dat nog

Denise 12-07-2022

Ik ben prettig geholpen in de winkel. Daarnaast is de wasmachine netjes bezorgd op twee hoog en gelijk aangesloten. Heel erg fijn!

Ina Drent-Mulder 12-07-2022

Overzichtelijke winkel
Vriendelijk personeel met kennis van zaken
Even struinen daar , kan ook
Midden in het dorp
Ruime parkeergelegenheid

c. Straatsma- de Vries 12-07-2022

Prima en eerlijk advies. Snelle levering en afwerking en vriendelijk. Goede service.

Saskia 11-07-2022

De door ons gekochte kookplaat was online en in een ander filiaal goedkoper. Uiteindelijk zeer netjes geholpen en tot een prima oplossing gekomen met elkaar. Ook het eerder ophalen van de kookplaat was geen probleem! De wachttijd voor het plaatsen ervan zou ongeveer 2 weken duren, maar toen we belden konden ze al dezelfde week komen. Super fijn! Ik zou Electroworld zeker aanraden bij anderen. Ook kregen we nog een fles champagne bij het ophalen van de kookplaat en hielpen ze met hem in de auto liggen. Service!

kees musters 11-07-2022

ik ben heel goed geholpen de tv is netjes bezorgt en goed geplaats en gecontroleerd of alles goed wekt

martin 11-07-2022

wij zijn heel goed en vriendelijk geholpen en zijn tot aan koop overgegaan ook het plaatsen ging goed en heel netjes

Frans 11-07-2022

Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben over de service van deze Electro World zaak.
Wachtend op onze nieuwe aanschaf (kookplaat) hebben wij zolang een leenplaat mogen gebruiken.
Geen honger hoeven lijden dus. Over de nieuwe reeds in gebruik zijnde kookplaat zijn wij ook zeer tevreden.
Al met al ons probleem van een plotseling kapotte kookplaat met behulp van deze Electro World zaak feilloos opgelost.

A T van der Vlist 11-07-2022

nette winkel, aardig en behulpzaam personeel, duidelijk in uitleg apparatuur.
goede thuis service, nette mensen, echt Top, hier wordt ik blij van.

A.Willemsen 11-07-2022

Plaatselijke winkel bij ons in het dorp Winsum. Je wordt er altijd prima en vriendelijk geholpen. Bij de aflevering vd nieuwe koelkast bleek er een dikke beschadiging rechts boven in te zijn, werd niet moeilijk over gedaan en er werd direkt achter aan gebeld , en een week later werd de nieuwe al weer bezorgd. Alle afval werd direkt weer meegenomen en de oude koelkast werd een paar dagen later opgehaald!! Al met al zeer goede service, en beveel deze winkel al regelmatig aan bij andere mensen👍👍

Peter Stals 11-07-2022

Bij Wout van Vlerken zijn ze altijd klant vriendelik en en service is er prima

Vandewal 11-07-2022

Klantvriendelijk, denkt in oplossingen ook als iets niet standaard is. Reageert op gepleegde telefoontjes en e-mail. Komt afspraken na.

Eugenie van koesveld 11-07-2022

Vriendelijk geholpen, al vaker apparatuur hier gekocht altijd goede service, betrouwbaar .

Postma 11-07-2022

Slordig en klant-onvriendelijk bediening. Onverschillige uitleg. Zijn we niet gewend van Hamers.

René 11-07-2022

Inductie kookplaat snel geleverd en netjes ingebouwd. Volgens afspraak op tijd begonnen. Meterkast aangepast en alles netjes opgeruimd achter gelaten. Kom zeker terug in deze zaak.

Harlaar 11-07-2022

Vriendelijke benadering bij binnenkomst, niet opdringerig. Kundig advies (al ging het maar om een frituurpan).

Joop 11-07-2022

Prettige bediening en advisering, tevens worden afspraken nagekomen. machine werd eerder afgeleverd dan was toegezegd.

Fam J van Dijk 11-07-2022

Wij zijn door uw monteurs voor treffelijk geholpen.
Dank daar voor. wij hopen in de toekomst nog maals gebruik te maken van uw diensten.

John van der Borg 11-07-2022

Goed assortiment gecombineerd met vakmanschap en service. Zo hoort het te zijn: een optimale prijs/waarde verhouding.

Els 11-07-2022

Oude vertrouwde winkel in Aalsmeer. De service is uitstekend en persoonlijk.