Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Mark 11-06-2022

Ava in Oost Souburg.
Mooie frisse zaak, vakkundig personeel, veel producten aanwezig, goede en duidelijke uitleg.
Eerlijke prijzen met de juiste service!
Meerdere spullen netjes thuis afgeleverd, opgehangen en geplaatst.

Dirk Postma 11-06-2022

Duidelijk in wat de producten inhouden en de prijs. Goed in maken van afspraken en zich daar ook aan houden. Kwalitatief goede producten.

G.Bokma 10-06-2022

Vriendelijke en klantgerichte service.
Komen de afspraak na, zien wat de klant nodig heeft aan voorlichting over het product en hulpvaardig als je eigen mobiliteit te wensen overlaat.
Een winkel die service op maat biedt!

ko 10-06-2022

levering was op de afgesproken datum en tijd. en de uitleg voldoende aan mijn echtgenote

Willem van der Velden 10-06-2022

Supper geholpen met duidelijk advies zeer tevreden over de snelle levering

Kaasboerderij van Leeuwen - van Doesburg 10-06-2022

Bedrijf dat met je meedenkt! en snelle service......meerdere koelkasten en vriezers geleverd !

P.Janssen 10-06-2022

Ik ben altijd zeer tevreden met Cup. Je word goed geholpen zodat je de juiste keuze kunt maken.
En echt klantvriendelijk.

Peter Joosting Bunk 10-06-2022

Gekozen om de kleinere middenstander te steunen.
Levering was in orde.
Bezorgen en ophangen wat minder. Had in de winkel afgesproken, dat wanneer het bestaande schilderijsysteem gebruikt kon worden ik niet het volle pond zou betalen. Niet boren en muurbeugel monteren. Meneer doet alles zelf, en monteurs waren direct weer verdwenen.

Li Chi Yun 10-06-2022

Nieuwe wasmachine aangeschaft : goede informatie en uitleg.
Zeer klantvriendelijk en denkt mee in de situatie.

Vincent van der Knaap 10-06-2022

De service was prima!! Aardige bezorger die duidelijk uitleg gaf.
Later bleek de TV toch te klein aan de muur en kon makkelijk deze weer inruilen voor een grotere.

Joop Maijers 10-06-2022

Klein maar fijn. Uitstekende service afspraken die men maakt met deze zaak komt men perfekt na. Een verademing als men dit vergelijkt met een mediamarkt of een bcc.

E.Savooij 10-06-2022

Goed ontvangst bij aankoop en vlotte en beleefde aflevering.
Hebben ook de droger bovenop het wasmachine gezet en het extra beveiligd.

Lia 10-06-2022

Uitstekende service. Heel goed advies. Je bent echt klant, er wordt tijd voor je genomen.

G.Postma 10-06-2022

Al sinds jaar en dag word ik zeer prettige en adequaat geholpen. Er wordt goed naar mijn wensen geluisterd.

Casper 10-06-2022

De bestelling werd op het aangegeven tijdstip geleverd. Ondanks de fysieke beperkingen van de chauffeur die een ernstige blessure aan zijn hand had werd de machine met mijn hulp op haar plaats gezet en de afvoer slang gemonteerd. De beschrijving van de was droger is op veel plaatsen verwarrend omdat Beko gemeend heeft alle uitvoering in één manual te beschrijven. Een aparte droogstand voor jeans lijkt mij overdreven. Gelukkig staat er ook dat het Katoen Eco programma het standaard droog programma is. Dit wordt dus door mij gebruikt en met succes gedraaid.

Wilna Noordenbos 10-06-2022

Door positieve ervaring van vrienden met deze winkel.
Vriendelijke en rustige uitleg over de producten die ik wilde aanschaffen.
Goede en zinvolle adviezen.

J. F. van Halm 10-06-2022

Het winkelpersoneel is altijd vriendelijk en deskundig
Het gekochte wordt snel geleverd en geplaatst
De service is prima en het is een winkel in eigen dorp

Egi van Hout 10-06-2022

Dringen geen product, maar beantwoorden de vragen heel erg duidelijk zodat er wat te kiezen overblijft.

An 10-06-2022

Positieve indruk van de shop en de deskundigheid van het personeel.
De levering en installatie verliep volgens afspraak en werd zeer netjes afgehandeld. Kortom we zijn zeer tevreden.

Ingrid 10-06-2022

Prima winkel.
Met aandacht behandeld, goed geluisterd.
Goede communicatie.
Goede monteur!

pasveer 10-06-2022

wij doen veel zaken met Electroworld van kan .
altijd goede service snelle levering goede nazorg

Makelaar 10-06-2022

Lokale winkel die voor snel en gemakkelijk winkelgenot zorgt. Espresso machine was defect en een dag later kon al een nieuwe machine geleverd worden. Verkoper is deskundig, vriendelijk en geeft eerlijk advies.

E. Broshuis-Claassens 10-06-2022

Een prima zaak en uitstekende service.Al mijn electrische apparaten koop ik bij deze zaak.Ik wordt altijd uitstekend geholpen.Als na zoveel jaren een van de apparaten vervangen moet wegens de oudheid hoef je maar te bellen en staan ze altijd direct voor me klaar en dit al, vele jaren.
Ik beveel deze zaak bij iedereen van harte aan

herman moes 10-06-2022

zowel bij de aankoop en de levering/plaatsing van de televisie zijn wij helemaal tevreden. prima en deskundig personeel.

Tamara 09-06-2022

Een hele fijne winkel met goed advies. Tijdens het verkoopgesprek werd er op de grote tv 'peppa pig' opgezet voor de kindjes. Zo hadden hun wat te doen en kon ik rustig praten met de verkoper. Koelkast netjes geleverd op afgesproken tijdstip en ook daar een hele aardige monteur die netjes alles achter zich opruimde! Echt top en zeer tevreden over advies en plaatsing.