Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Kees Kramer 03-02-2022

Nieuwe tv gekocht heel vakkundig advies gegeven en aankoop bedrag mooi af gerond .

Gerrit Jan van Otterloo 03-02-2022

Prima service en bereidwillig iets meer te doen bij installeren inductiekookplaat

HC jurgens 03-02-2022

Omdat we in Zandvoort wonen en in onze flat goede berichten hoorden over Stiphout.Andere winkels wel goedkoper.Enfin,kom ik ook wel over heen

Bodegom 03-02-2022

Van Leeuwen witgoed, electroworld is al jaren onze vaste leverancier van huishuidelijke apparatuur. Eerlijk, degelijk advies, persoonlijk en snelle levering. Ook service achteraf of beantwoording van installatie vragen. Heel blij mee.

Geert 03-02-2022

In ons huis staan of hangen alleen door Van der Meulen geleverde apparaten, zoals TV en soundbar.
Radio versterker en radio tuner, blu ray ,koelkast, magnetron, wasmachine, droger, mobiele airco, tablet met koptelefoon.
Dus kan ik stellen dat het een fijne en betrouwbare winkel is, waar ik elk moment kan binnen wandelen met een vraag, waarop direct een antwoord op komt. Kortom zijn we zeer tevreden.

Riawortelboer 03-02-2022

Uitstekende service ! Kan ik bij iedereen aanbevelen. ‘s morgens de nieuwe tv besteld en ‘smiddags geleverd,
aangesloten en de oude tv meegenomen.

Willem 03-02-2022

Via de telefoon afstemming over vervangen van een wasmachine en de volgende dag staat hij er al.
Echt super fijne service!!

Angelique 03-02-2022

Altijd naar tevredenheid geholpen. Hier is niets teveel om de klant van dienst te zijn.
echt top service en goede producten en men denkt Oplossingsgericht

Robert 03-02-2022

Wij zijn al jaren klant bij de vestiging van Amelsvoort. De service is echt top en er wordt ook goed meegedacht en eerlijk advies gegeven over aankopen.

Ingrid Pijnenburg 03-02-2022

Super duidelijk de uitleg over de verschillende expresso koffie apparaat. Heel blij mee ook. Na alweer een aantal heerlijke koppen koffie:}

Hanny Noorman 03-02-2022

Prima winkel, goede service betrouwbaar en aardige mensen. Ik kom er al jaren en mijn moeder kocht er ook al. Ze zei: als Jan Stronks zegt dat het niet gemaakt kan worden, moet er wat nieuws komen…

Theo 03-02-2022

Goed en eerlijk advies en een marktconforme prijs. Bij veel mensen leeft de gedachte dat Coolblue en Mediamarkt als de grootste spelers ook altijd goedkoper zijn dan een lokale, kleinere winkel, maar dat is lang niet altijd het geval. Zij zijn ook aangesloten bij een landelijke inkooporganisatie. Ook bij mijn aankoop van een Amerikaanse koelkast waren ze concurrerend. Ook de bezorging en installatie was keurig geregeld en prettige vakmensen.

Golstein 03-02-2022

Electro word/ van der meulen, baarn
Goede service,snel geleverd. Door de monteur snel en goed geplaatst.
Zeer tevreden.

Petra 03-02-2022

Persoonlijk vind ik dat je de ondernemers in het eigen dorp moet steunen. De medewerkers zijn heel vriendelijk, behulpzaam en geven informatie die nodig is om een goede keuze te maken.

Timmer 03-02-2022

Heel goed geholpen. Was gelukkig op voorraad en kon hem gelijk meenemen.
Het werd zelfs in de auto gezet. Parkeerplaatsen voor de winkel

Irma 03-02-2022

Klantvriendelijk en professioneel te woord gestaan. Goede uitleg en niet opdringerig.
Zijn al tientallen jaren klant. Altijd goed geholpen. Wij vinden een plaatselijke winkel met goede service heel belangrijk.

Uli Ahuluheluw 03-02-2022

In de winkel al hele goede service gehad, daarna bij ons thuis precies hetzelfde.

Bij installatie van de apparaten ook hele goede service gehad

Cilia 03-02-2022

Het is een prettige winkel, overzichtelijk en ruim. Ze hielpen vriendelijk en waren deskundig.

Fred en Belinda de Bruin 03-02-2022

Super klantvriendelijke en correcte serviceverlening. Er wordt oplossingsgericht meegedacht. De 10 is dan ook dik verdiend!

Matthijs Anema 03-02-2022

Rogier en zijn team verstaan hun vak en scoren ontzettend hoog op het tevreden stellen en houden van de klant.
Bij mijn laatste aanschaf, (na uitgebreide vakkundige uitleg werd het een Jura S8 koffiemachine) wist ik dat ik moest wachten zonder specifieke leverdatum te krijgen vanwege de leverproblemen vanuit de fabriek.

Uiteindelijk na 3 weken werd de machine uitgeleverd uit de fabriek. Brenkman is vervolgens naar een collega dealer gereden die de machine een paar dagen eerder zou krijgen dan zij, om die machine over te nemen en vervolgens als verrassing ‘s middags bij mij voor de deur te staan met mijn machine!!
Dat is service en voor mij reden om terug te blijven komen!

Mevr. M Koops 03-02-2022

Prima service en vakkennis. Op verzoek wordt er aktijd nader product informatie uitgezocht. Je wordt zo nodig terug gebeld of de informatie komt op de email.
Altijd een vaste contactpersoon in de winkel, die daardoor goed op de hoogte is van jouw wensen.
Goed bereikbare winkel. Héérlijk kleinschalig, wat een groot voordeel is als je dit vergelijkt met de mega winkels . Korte lijntjes dus. Ga zo door!
Een zéér tevreden klant.

J. Brouwer 03-02-2022

Zeer klantvriendelijk. Goede uitleg. Veel keus. Redelijke prijzen. Ben vaste klant.

Fred N 03-02-2022

Perfecte service, Jelle is een topper ! Koelkast volledig volgens afspraak en snel geleverd…. Ik ga hier zeker terugkomen

E. Parijs- Odinot 03-02-2022

Vriendelijke medewerkers, denken mee. Ook als je voor kleinere aankopen komt altijd behulpzaam. Uitstekende service. Kom er graag!

BWK 03-02-2022

Vaatwasser kapot, snelle diagnose, nieuwe vaatwasser correct en snel geleverd en netjes aangesloten