Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

annie sanders 22-07-2022

zeer klant vriendelijke mensen zeer goed advies over een product dat je wil kopen.en tijd nemen dat vindt ik zeer belangrijk.
ik zou zeggen ga zo door .

van Benthem 22-07-2022

De vriendelijke bediening het goede advies en de super snelle en correcte levering maken dat wij voor een volgende aankoop zeker eerst naar Brilman gaan.

R. Steinmann 22-07-2022

wij zijn al ruim 20 jaar klant bij Wout van Vlerken. De service en klantvriendelijkheid is top.

Frans Beks 22-07-2022

We zijn in de mooie, overzichtige winkel keurig geholpen en goed geadviseerd. De twee tv's die we bestelden zijn vlot geleverd en aangesloten. We zijn blij met de goede service!

Joeke Vellema 22-07-2022

Mooie en goed georganiseerde winkel met netjes personeel wat je keurig te woord staat

Jacob Arnold 22-07-2022

Klantvriendelijk, professioneel, creatieve voorstellen & oplossingen. Informatie over levering kan beter.

b van der Waal 22-07-2022

buitengewoon vriendelijk en kundig personeel Ook de bezorging was prima !

Richard Konijnenberg 22-07-2022

Van begin tot eind perfecte service; goede voorlichting in de winkel. Aflevering netjes kunnen wijzigen tussendoor. Netjes op tijd geleverd. Netjes op zolder geplaatst en goede uitleg gegeven. Perfect bedrijf Hamer

J van Loon 22-07-2022

supervriendelijk personeel met verstand van zaken en de levering was helemaal top

Lokotte 22-07-2022

Zeer snelle en goede service. Ze nemen echt de tijd voor je, alles wordt geïnstalleerd en goed uitgelegd.

Marianne Struver 22-07-2022

Hier zijn wij al jaren klant en heel tevreden! Ook wanneer er iets mis gaat dan wordt alles uit de kan gehaald om het op te lossen, waar wij Maurice eeuwig dankbaar voor blijven! Chapau Maurice!
Kan dit iedereen aanbevelen.

Peter 22-07-2022

Goede en snelle, persoonlijke service. Winkel in de buurt is een voordeel, hebben we goede ervaring mee

Paul 22-07-2022

Ik had een probleem en zocht een oplossing. Snel gekomen tot een product met de verhouding prijs/kwaliteit. bezorging en installatie snel en goed

Fam. De kever 22-07-2022

Betrof reparatie van de koelkast. Gelukkig konden we de volgende dag al geholpen worden. Reparateur was netjes op tijd en heeft de klacht snel verholpen. Na zijn reparatie heeft hij de koelkast zelfs wer netjes ingeruimd. Topservice!

Jackie 21-07-2022

De website is prima, maar niet heel snel met uploaden van gegevens (ligt niet aan mijn pc).
vergelijken van artikelen duurt hierdoor lang.

De winkel zelf is prima/heel goed, goede service, prima geholpen om uiteindelijk een goede keuze te maken voor een koelkast!

Petra Blomaard 21-07-2022

Kleinere winkel, de verkoper maakt voldoende tijd voor je om alles uit te leggen en helpt je met het juiste product te zoeken. De levering was zoals afgesproken. Vooraf aan geplande dag van levering nog mail met exact tijdstip van levering.
Oude producten en verpakkingsmateriaal gaat netjes met hun mee terug

Ronald 21-07-2022

Duidelijke communicatie over de aangeschafte vriezer . Goede afspraken die ook worden nagekomen

Pieter 21-07-2022

De levertijd van de oven was met 10 maanden absurd lang, maar daar kan de winkel niets aan doen. Inmiddels 100% tevreden met de aankoop. Hele vriendelijke monteurs die weten wat ze doen en zoals altijd goede service bij Electroworld Vlaardingen.

Van Dijk electro world: vakkennis en snelheid. 21-07-2022

De informatie over een (tweede) tv-toestel was uitgebreid en meer dan voldoende om thuis een goede plek te vinden. dit leidde
snel tot een bestelling. De aflevering en installatie was precies op de afgesproken tijd. Tijdens de installatie traden enkele problemen op, die middels een ingreep in de meterkast snel en vakkundig werden opgelost. Het apparaat werkte al direct volle-
dig naar wens. Alle complimenten voor het personeel, zowel aan de "sales" als aan de "technische" kant. Van Dijk: top!

T.W.Jansma 21-07-2022

Nieuwe wasmachine gekocht uitzoeken via internet moeilijk vindt welke best wasmachine

Hans 21-07-2022

Een winkel waar we al zo een 40 jaar komen omdat je altijd goed advies krijgt. Vaatwasser en afwasmachine zijn keurig geïnstalleerd.

Marco 21-07-2022

Zoals bij al onze spullen een super service in de winkel en een super service bij het brengen.

Gebra Noordwijkerhout 21-07-2022

Ik vind het een fijne zaak erg vriendelijk personeel, ze staan altijd klaar om te helpen en advies te geven.
Met vriendelijke groet
Marja

Kees 21-07-2022

Snelle reactie op het probleem van de wasdroger en goede update van reparatie

Roy 21-07-2022

Goede en snelle service. Oude vaatwasser was defect en was niet meer de moeite waard om te repareren. Nieuwe vaatwasser bij hun gekocht. Geleverd en gemonteerd binnen 3 werkdagen