Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ed 05-06-2022

Kleinschalig. Persoonlijke service. Bij binnenkomst direct stoel aangeboden aan mindervalide persoon. Kopje koffie erbij. Dat is wat ik zoek in deze internettijd, waar alles maar onpersoonlijker wordt.

Wielens 05-06-2022

Mooie moderne winkel met vriendelijk en kundig personeel. In alle segmenten is er iets te koop. Mede met het vakkundige advies kun je daardoor een goede keuze maken. Personeel helpt meedenken in mogelijkheden en wensen van de klant. Retourneren of omwisselen van bijv. lampen is geen probleem.

Kors 05-06-2022

Duidelijk bij uitleg van het artikel bij aanschaf.
En gewoon alles geleverd en gedaan volgens afspraak.
Prima heb het daar beter naar mijn zin als bij de hele grote winkelketens met hun gebral.

Alex 05-06-2022

Hele snelle goede service kan ik iedereen aanbevelen veel inzet voor weinig geld

Familie Knubben 05-06-2022

Na een goede uitleg in de winkel, een inbouwvriezer gekocht. Deze werd keurig gemonteerd inclusief goede uitleg.
Geen haastwerk, maar vakmanschap.

Jan van Steen 05-06-2022

Ziet er goed uit, overzichtelijk en goed geordend. Moest wel lachen toen ik naar buiten liep met m'n gekochte koffiemachine in de doos en zag dat een vrouwelijke klant met een vergelijkbare doos extra service kreeg. n.l. het gekochte werd naar haar auto gebracht en er in gezet (naast mijn auto). We hebben er met z'n allen ter plekke hartelijk om gelachen.

Maud 05-06-2022

Top service! Zou Brillman aan iedereen aanraden in mijn omgeving. Via familie zijn wij bij hem terecht gekomen. Helemaal blij met alle apparatuur

Ray 05-06-2022

Aanrader! Persoonlijk advies in de winkel waarvoor de tijd wordt genomen. Goede producten tegen een scherpe prijs en daarnaast goed bereikbaar voor vragen en service.

Mariëtte 05-06-2022

Echte, maar dan ook echte service op maat!!! Bij het kiezen van de toestellen een grondig luisterend oor en dus deskundig advies. Om tot het juiste moment van levering te komen óók perfect maatwerk. En dan de levering zelf: wat een energieke mensen (einde werkdag) die met elke milimeter ruimte rekening hielden. Kortom, weer zeer tevreden👍👍👍

P.de Vries 05-06-2022

Vriendelijke medewerkers en de service is ook oké.
na de aankoop van een koffie apparaat ongeveer twee jaar geleden werkte deze niet goed meer, deze gebracht en direct de volgende zijn hun er mee begonnen en er werd deze geprobeerd te repareren maar nu wordt deze toch nog opgestuurd onder fabrieksgarantie

LM Kruithof-Fransz 05-06-2022

Zeer vriendelijk, klantgericht, als belt en je vraagt te komen, dan gebeurt dat op zeer korte termijn. Ik heb een diepvries, koelkasten diepvries gekocht. Die door u bedrijf zijn geplaatst.

Edward 05-06-2022

Fijn en rustig geholpen met het maken van de juiste keuze.
Onze nieuwe koelkast is netjes en professioneel geïnstalleerd.

r.kooyenga 05-06-2022

Mailtje gestuurd, binnen 8 uur gereageerd en diezelfde dag nog iemand gekomen. Super service.

Frangipaniruud 05-06-2022

De wasmachine werd binnen het afgesproken tijdslot geleverd. Beide monteurs verstonden hun vak en gaven na installatie een duidelijke uitleg en tips voor het gebruik. De oude wasmachine werd ook meegenomen. Ik had al goede reviews over dit bedrijf gelezen hetgeen nogmaals werd bevestigd. Ga zo door.

Dhr. Simons 05-06-2022

Goed advies gekregen en men nam de moeite om een passende oplossing aan te dragen.

Ingrid 05-06-2022

Zeer goed geholpen bij het kiezen van een mooie keuken die paste bij mijn budget. Ikben niet alleen perfect geholpen in de winkel, ook de mannen die hem kwamen plaatsen waren heel vriendelijk en hebben netjes gewerkt. Top sevice

Jan Dekker 04-06-2022

Levering moet nog plaats vinden. Ben prima en uitermate vriendelijk geholpen in de winkel. Eerdere ervaring met deze winkel was ook prima.

Hans 04-06-2022

Reparatie oven
Onderdelen. Bestellen duurde lang
maar goed gedaan

Tegen Redelijke prijs

Emmy Lejour 04-06-2022

Bijzonder vriendelijk en heel klantgericht.
Vind het echt een SUPER winkel.
Ga zo door!!!

Maaskant 04-06-2022

Zeer behulpzaam en meedenkend.
Er werd zeer snel gebeld met de mededeling dat het gezochte artikel te bestellen was.

John Bosman 04-06-2022

Kundig, professioneel en vriendelijke personeel. Uitleg over product wordt duidelijk aangegeven.

Ruud Buunen 04-06-2022

Inbouw diepvrieskast perfect geplaatst . Snel geleverd . Vriendelijke en vakkundige monteurs

Fam den Boer 04-06-2022

AVA Oost-Souburg erg klantvriendelijk en behulpzaam, denken met de klant mee. Persoonlijke benadering!

solon vastgoed 04-06-2022

altijd snelle service, duidelijke communicatie en goede prijs. een winkel waar je wat je aan hebt.

G van Oijen 04-06-2022

Uitstekend advies in de winkel .
Snelle levertijd.
Monteurs die de koelkast kwamen inbouwen waren deskundig en zeer vriendelijk.
Tevens wat als zeer prettig heb ervaren dat de monteurs niet gejaagd waren . Want tegenwoordig lijkt het wel dat iedereen het druk heeft.