Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Anne 23-12-2021

Altijd goed en eerlijk advies met hele fijne service. Telefonisch en in de winkel.

Erik 23-12-2021

In principe koop ik bij de lokale winkel en nu ook weer. Is vertrouwd en mocht er wat zijn, dan heb je persoonlijk contact. Deze winkel staat al heel lang goed bekend en dat blijft zo.

g.ockers 23-12-2021

prima uitleg van wasmachine vlot bezorgd op afgesproken tijd en op eerste verdieping geplaatst

Ad goudswaard 23-12-2021

Goed advies, snellle installatie, goede nazorg.
Via mail snelle reactie.
Algemeen, prima service

Bianca 23-12-2021

Je wordt fijn geholpen. Duidelijke uitleg over het product, het is op tijd geleverd en wordt netjes geïnstalleerd. Kortom een prima service!

yvonne 23-12-2021

er wordt naar je geluisterd en gekeken, wat het beste bij je past. en jullie hebben kennis van zaken en duidelijk

W. Van Eikenhorst 23-12-2021

Vriendelijk en meedenkend personeel, terugkoppeling over de status van de reparatie, zou wat beter kunnen.

Harry Analbers 23-12-2021

Snelle levering en dat zonder verzendkosten .
Wij zullen deze winkel zeker aanbevelen

Jan Rooderkerk 23-12-2021

Plezierige winkel, aardige mensen, goede service. Geen 10 omdat er nog wat te verbeteren moet zijn , maar een dikke 9.

Boutique Hotel Lupo 23-12-2021

Goede communicatie en snelle persoonlijke service. Droger netjes geplaatst en geïnstalleerd.

Anne 23-12-2021

Keurig afgeleverd. Chauffeur belde van tevoren hoe laat. Goed bedrijf die zijn afspraken waar maakt. Top

Frank Uittenbogaard 23-12-2021

goed geholpen met een duidelijke uitleg de voor en de nadelen werden besproken bij de aankoop

Wim 22-12-2021

Ik ben SNEL, VRIENDELIJKE en GOED geholpen. Ik ben tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding.

Marian Oldenhave 22-12-2021

Doordat er weer een lockdown begon op Zondag 19 december kon ik geen spullen in de winkel kopen voor mijn koffieapparaat!
Op de site makkelijk kunnen bestellen (goedkoper dan bij andere winkels) en Maandag kon ik het al afhalen aan het loket.
Heel makkelijk en snel..

L. Donkersloot- van Teeffelen 22-12-2021

Voortreffelijke dienstverlening. Dit winkelteam is een zeldzaamheid in Nederland.
Men is niet alleen deskundig en oplossingsgericht maar ook geduldig en gastvrij. Dank..

S. Cook 22-12-2021

Very Satisfied with the products. Great Service. Delivered on time & Installed with no problems.

j.kuijer 22-12-2021

zeer goed geholpen door medewerker en later was ik zeer tevreden over de monteur

Van de Steeg 22-12-2021

Wij kopen meerdere keren bij Hamer. Wij zijn altijd super blij met de serviceverlening van de heer Alexander. Hij heeft altijd goede adviezen. Hij verkoopt aan de klant wat de klant nodig heeft.
Hamer verkoopt ook kwaliteitproducten
Top.
En dat maakt ons gelukkig

mart 22-12-2021

prima geholpen in de winkel
geen enkel probleem om de levertijd van de nieuwe tv aan te passen aan onze wensen
achteraf betalen dmv overboeking ook netjes geregeld

Thomas Moons 22-12-2021

Uitstekende service en een scherpe prijs. Goed geholpen bij de aankoop van een Sonos Arc.
Heel veel plezier van de Sonos!

Anita 22-12-2021

Tv steun gekocht voor tv op slaapkamer. Hij mocht niet te duur zijn want dat vond ik niet de moeite voor boven. Uiteraard wel goed en degelijk, Heel goede uitleg … meedenkend. En probleem oplossend advies, super tevreden dus.

Ralf 22-12-2021

Een zaak waar ik zeker de volgende keer weer terug zal gaan.
Goede service en uitleg.
Klantvriendelijk personeel.
Zorgen altijd voor een oplossing!!

Fam. Janssen 22-12-2021

We hadden een aar o ze mening duidelijke vraag. De verkoopadviseur heeft ons 3 verschillende apparaten geadviseerd. Hieruit kozen we er één. Na plaatsing zijn we erg tevreden over het apparaat en de plaatsing. Zowel vaatwasser al koel/vriescombinatie zijn keurig geplaatst en werken perfect. Wij kunnen Electroworld Van Dijk in Reeuwijk Brug van harte aanbevelen.

Leen van Delft 22-12-2021

Keurig geholpen, zowel in de winkkel als bij de aflevering van onze nieuwe wasmachine

jeroen 22-12-2021

keurig personeel en een zeer goede uitleg van te verkopen produkten.......................