Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Martha veldboom 03-12-2021

Ik werd heel persoonlijk en deskundig geholpen. De levering van het product kon al snel plaatsvinden en ik kon vrij exact een tijdvak aangeven. De monteur werkte netjes en was heel plezierig in het contact

MAE Willems 03-12-2021

Fijn persoonlijk advies! Goede service. Diepvries meegenomen zonder dat we hem moesten ontdooien. Wij konden onze spullen zo overpakken! Koelkast en diepvries op de plaats geïnstalleerd.

Marcel 03-12-2021

Online een nieuw product aangeschaft. Een strijkijzer. Ook tegen de normale nieuwprijs. Bij levering aan huis blijkt het een heel oud strijkijzer te zijn. Aan de verpakking van de strijkijzer was te zien dat deze al open was gemaakt. Op het strijkijzer zelf zitten 3 kale plekken en meerdere krassen aan de strijkzool. Waarschijnlijk is het een oud showmodel. Telefonisch contact met Electroworld Vogel te Barendrecht opgenomen. Bovenstaande medegedeeld. De reactie was dat we het strijkijzer dan retour kunnen sturen op eigen kosten of zelf terug mogen brengen naar de winkel. Wat een slechte zaak is dit. Zoiets verkopen aan je klanten en dan je klanten met de retourkosten opzadelen. Nooit meer iets bij deze zaak. Een afrader!!!

Liane Eekman-Lampio 03-12-2021

Supergoede en snelle service , daarom kopen wij al sinds jaar en dag ons wit- en bruingoed bij AVA electro

Dj ter kulve 03-12-2021

Goede uitleg met goed verhaal wat je moet kopen neemt tijd voor jehoe het werkt

Lars 03-12-2021

Prettig kontakt. Eerlijke en open communicatie. En vaktechnische kennis word eenvoudig en duidelijk uitgelegd

marjon 03-12-2021

goede service en duidelijke uitleg. De wasmachine werd netjes geplaatst en er werd een duidelijke uitleg gegeven ook over de aanmelding voor de garantie.

AV 03-12-2021

We zijn heel goed geholpen in de winkel. We gaven ons budget aan en de verkoper heeft totaal niet geprobeerd om daar over heen te gaan.
Onze droger deed het niet en binnen 1 dag kregen we een nieuwe.
Hele fijne winkel!

Diana Reubsaet 03-12-2021

cijfer 10. Ze staan te allen tijde netjes voor je klaar. Ze denken met je mee. Gaan altijd een stapje verder dan een andere winkel in service.

E. Hulsman 03-12-2021

Snelle service! Ik werd vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Vriendelijke en kundige monteurs aan huis. Eerlijk advies en eerlijke prijzen. Het bedrag van de reparatie van ons oude afwasmachine werd in mindering gebracht bij aanschaf nieuwe afwasmachine. Tijd van levering kan dag voor levering opgevraagd worden.

E.Themmen 03-12-2021

Het fijne van de firma Brinkhuis vind ik dat er echt kritische vragen worden gesteld bij de aanschaf van een product. Hierdoor wordt je geleid naar een bewuste keuze om of niet te kopen of om het product te kopen wat bij jou wensen past. Goede voorlichting zeker bij duurdere producten is belangrijk om tot een juiste aanschaf te kunnen overgaan. Daarbij vind ik de firma Brinkhuis: -klant gericht waar je graag terug komt.
-prijstechnisch concurrerend met het internet en dan heb je er nog service bij ook.
Koop bij de man die het maken kan en goed klantgericht adviseren kan.

J. Boer 03-12-2021

Correccte behandeling, goede voorlichting en tevreden over de service. Ik kan deze winkel een ieder aanbevelen.

S. van Leeuwen 03-12-2021

Wat een aardig, behulpzaam klantvriendelijk personeel. De zware Miele wasmachine werd helemaal naar de zolder getild, zonder enige beschadiging. Op zolder werd de machine geïnstalleerd en in werking gesteld. Ook de werking werd uitgelegd, ze namen de tijd ervoor. Ik zou zonder aarzelen weer bij Electro World Drieeenhuizen een volgende aanschaf doen.
Perfect!!!!!!!!!!!!

Wim van Bokhoven 03-12-2021

Mijn beide oudere ouders, net als ik in hun woonplaats Vught eerder, zijn altijd bijzonder goed geholpen in aankoop en service.
Na mijn online bestelling voor hen, heb ik contact opgenomen met betreffende winkel, in het vertrouwen om in hun afhankelijkheid van zorg de gedane bestelling op tijd geleverd te kunnen krijgen.
En precies dat is gebeurd. Een dikke pluim voor Hamers Electro World Vught.
Veel dank daarvoor in deze drukke tijden.
E.e.a. geeft de burger moed!!!

M van der laan. 03-12-2021

Daar kan ik kort in zijn. De mensen bij Poortman in Oude Pekela geven goede en snelle service, deskundige service, goede kwaliteit, zeer behulpzaam en zeer vriendelijk.

Electro world AVA 03-12-2021

leuk geholpen en erg fijne,vriendelijke medewerkers die er verstand van hebben . Ik kan Ava electroworld in heinkensand iedereen van harte aanbevelen

Berendsen 03-12-2021

Monteur werkt netjes en secuur, Laat geen rommel achter en kan alle vragen beantwoorden die we hadden. Top.

M. Wouda 03-12-2021

Vrijdagmorgen onze droger van 14 jaar oud, kapot. Direct Talsma gebeld. Nog dezelfde middag werd de droger opgehaald. Maandag een belletje.. kosten reparatie, 85 euro. Dinsdagmorgen weer keurig teruggebracht.Super service!! Supervriendelijk personeel. Kortom voor iedereen een dikke 10

Rob 03-12-2021

Vriendelijk en snel geholpen door een medewerker die luisterde naar mijn vragen. Duidelijke antwoorden en een goed advies.

Wendy 03-12-2021

Goede, snelle service. Vriendelijk en goed advies. Eerst situatie bekeken, mogelijkheden besproken en snel uitgevoerd

Koopmans 03-12-2021

We hebben voor deze winkel gekozen, vanwege de goede service en de prettige behandeling. En de snelle afhandeling.

Hermien 03-12-2021

0mdat wij niet persoonlijk naar de winkel kunnen komen,hebben we de Miele wasautomaat maar online bestelt en alles in goede toestand ontvangen, door Leneman Varseveld.

René 03-12-2021

Goed advies bij aanschaf nieuwe tv.
Personeel zeer vriendelijk en snelle levering van het product.

JB 03-12-2021

Deze zaak was ons aanbevolen om spullen voor mijn zoon zijn nieuwe appartement te kopen.
In de winkel zat keus en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Levering en installatie ook super gedaan.
Spullen zijn Top.
Zou deze winkel echt aanraden.

Fam.Toral 03-12-2021

Goede verbinding voldoende parkeergelegenheid, snel en vriendelijk geholpen,
Komen de afspraak goed en snel na heeft een naam hoog te houden en bestaat al heel lang
kortom een fijne zaak om zaken mee te doen.