Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

G.J. Bos 03-10-2022

Verkopers altijd vriendelijk en behulpzaam en deskundig. Goede service ontvangen in het verleden en bij reparaties aan witgoed komt men snel. Daarom kopen wij hier altijd onze apparaten.

Hans 03-10-2022

Goed kennis van de producten (tv), luistert goed naar onze wensen en probeert ons niet om te praten.

Luc 03-10-2022

Netjes geholpen door ik denk een hulpkracht. Gewenste artikel stond op voorraad in de winkel en direct meegenomen.

Ribbonfields 02-10-2022

Na bijna 12 jaar trouwe dienst is onze vaatwasser er ineens mee opgehouden. De monteur had in een oogwenk het euvel boven water en hersteld.
Hulde! Met een paar waardevolle tips en een werkende vaatwasser liet hij mij verbluft achter.
De rekening viel bovendien erg mee.

bakker 02-10-2022

vriendelijk en snel en bellen altijd terug ook na sluitingstijd.ook bij storing zijn ze snel ter plaatse

EvdS 02-10-2022

Vriendelijk personeel, neemt alle tijd voor uitleg/advies producten, reageert vlot op vragen via Whatsapp en men levert prima service !!

Johan 02-10-2022

Goed en kundig advies gekregen van maurice duidelijke uitleg zowel in de zaak als telefonisch een geweldige service, alle complimenten voor Kreutz in Landgraaf!

MBarbereaux 02-10-2022

Zoals altijd een goede service!! Voor 3de x strijkijzer voor reparatie, vervangend strijkijzer gekregen
en na een paar dagen een geheel nieuw strijkijzer mogen uitzoeken!

Hovestad 02-10-2022

Voor ons begon het kundige advies al in de winkel. De bestelling van onze wasmachine én droger , de service om nog even in de opslag te houden en het leveren/ plaatsen is perfect verlopen. Wij houden ervan om bij de middenstand in ons eigen dorp te kopen.
Dat geeft de beste service en garantie.

Esther Bruijns 02-10-2022

Komen beloftes na. Lossen zelfs problemen voor Ziggo op. En schakelen super snel om te handelen. Echt een dik verdiende 10

DJdR 02-10-2022

persoonlijke hulp,goede adviezen, goede service en nog veel meer vav dergelike bewoordingen

Smallegoor 02-10-2022

Fijne adviezen en persoonlijke service. Snel met reacties en erg vriendelijk of je nu voor een grote aankoop komt of iets kleins.

Wouter Rosario 02-10-2022

Alles wat je doet moet je met trots en eer voor je werk doen. Er waren twee bezorgers. Eén daarvan, een jonge knul, nam de leiding en deed zijn werk met precisie, zorg, en passie. Met andere woorden; een uitmuntende ambassadeur voor een uitmuntende winkel. Geef die jongen eens snel een loonsverhoging!

Hans 02-10-2022

Super winkel! Kundig personeel en snel geholpen. Erg blij met de aankoop. Ik kom hier zeker weer terug.

ans 02-10-2022

Electro World Oude Lashof staat voor mij gelijk aan betrouwbaarheid. De service is geweldig en de gemoedelijkheid waarmee ik altijd wordt geholpen vind ik erg belangrijk.

E. De Kooning 02-10-2022

Je komt thuis van vakantie en de stofzuiger doet het niet meer. Na een week hangen er echt wel spinnewebben. Even langs Electroworld in Hulst. Daar heb ik prima uitleg gekregen en is alle tijd genomen om advies te geven. Er was al een prima aanbieding op een Bosch stofzuiger van 15% en deze week was daar bovenop nog extra korting op een van de serie 8 modellen. De ene korting werd meteen berekend, de andere wa s playback korting. De dag erop was de stofzuiger binnen en kreeg ik een telefoontje. Toen ik de stofzuiger ging halen, hebben zij alles ingevuld voor de payback korting voor mij dus de service is fantastisch. Uiteindelijk 70 euro korting! Heel vriendelijk en goed geholpen. Een uitstekende winkel!

N.J. Lamphen 02-10-2022

Na mijn telefoontje volledig en goed ingelicht toen besteld en op de afgesproken tijd afgeleverd. Zijn zeer tevreden over de geleverde radio, maar ja we zijn niet anders gewend van de fa.

van Rengs 02-10-2022

na mijn telefonische melding van mijn storing stonden ze een half uur later al op de stoep voor reparatie en na een half uurtje sleutelen liep alles al weer zoals het hoort
Prima service, en daarom zijn we klant bij Cup.

Nout Kalt 02-10-2022

Vriendelijke en deskundige service. Belangrijk is ook dat het om en adres gaat waar ze ons kennen en wij hen. Een goede vaste relatie dus.

M. Ackermans 02-10-2022

Vriendelijk , goed geholpen en meteen keurig thuis gebracht. Ik raad deze winkel dan ook aan. Je wordt geholpen met mensen die er verstand van hebben, wat tegenwoordig in een winkel ver te zoeken is.

Rene 02-10-2022

Makkelijk online besteld maar de desbetreffende winkel heeft telefonisch contact opgenomen over de levering.
Dit is zeer goed geregeld.
Levering is ook goed gegaan. Behulpzame man nog meegeholpen om de apparatuur binnen te halen.
Maw goed geregeld

Wim 02-10-2022

Goede service en duidelijke uitleg. Denkt met de klant mee. Levering geschiedt netjes en correct. Niet te beroerd om iets aan de kant te zetten en weer terug te plaatsen.

Berber Hoving 02-10-2022

Prima winkel,vriendelijk personeel en een vlotte bezorging, wat kun je verder wensen?!

Hoorn 02-10-2022

Ik vind het prima goede service en leuke man die de tijd neemt om het te maken en die legt het ook uit wat hij doet

Ineke 02-10-2022

Wij kiezen voor Hamer in Apeldoorn, omdat we vak al veel gehoord hadden dat dit bedrijf goede service verleend . Ook dat ze netjes aan huis bezorgen en apparatuur installeren.