Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

hagar3 27-11-2022

goed advies voor het maken van een keuze. installatie volgens afspraak en uitleg over bediening (aandachtspunten).

Gijsen Claudia 27-11-2022

Ze zijn altijd bereikbaar en dien werkelijk alle moeite voor je! Wachttijd is zeer kort en als er ergens ‘n dag eerder ‘n gaatje vrij is komen ze! Dit noem ik verwachtingen overtreffen! Kan niet anders zeggen dan: chapeau

Wim ten Brinke 27-11-2022

Zeer deskundige voorlichting in de winkel, supersnelle levering en werkelijk perfecte montage door uitermate deskundige en vriendelijke monteurs. Prima uitleg.

Gerard 27-11-2022

Prima geregeld, na de bestelling een telefoontje van de medewerker en gebeld dat het onderdeel binnen was! Zo hoort het!

P. de Raaf 27-11-2022

Zeer tevreden over de levering van een AEG wasmachine. Droger die er op stond netjes eraf gehaal, oude wasmachine mee retour genomen, nieuwe geplaatst en gedemonstreerd en de droger terug geplaatst. Alles heel rustig en vriendelijk afgehandeld.

Michel 27-11-2022

De eigenaar Marco is een man die zijn vak verstaat. Goed advies een eerlijke prijzen. Daarbij wordt alles keurig thuis bezorgd en geïnstalleerd. Ik loop al mijn elektrische apparaten hier!

H.M. van de Ven 27-11-2022

Deskundige en eerlijke voorlichting van een verkoper die van wanten weet en er niet op uit is het duurste apparaat aan te smeren.

Ron Bleijswijk 27-11-2022

Snelle deskundige hulp. Goede voorraad om een keuze uit te maken. Aardig personeel. Mooie winkel.

Landewee 27-11-2022

Goede uitleg in de winkel en tijdens het bezorgen. Zeer correct geïnformeerd

K & M 27-11-2022

Wij hadden een aanbieding in de folder gezien. Gingen naar de winkel en het werd perfect geregeld voor ons. Alleen maar top zo’n service. Zo zijn er tegenwoordig nog maar weinig winnels te vinden!

Joke 27-11-2022

De monteurs hadden het erg druk en toch namen ze de alle tijd om de wasmachine helemaal aan mij uit te leggen. Dat vond ik erg prettig. Dank.

Janet 27-11-2022

Ik vind het een fijne winkel en je wordt goed geholpen. Het personeel is vriendelijk en leggen het goed uit.
En de bezorging was prima. Ik had mijn droogtrommel dezelfde dag in huis.

Tamara Visser 27-11-2022

Nou toen ik samen ging wonen hebben we alles bij Eltink gekocht en alles na wens vriendelijke personeel en eigenaar.na 16 jaar was een nieuwe droger nodig.ondanks ik zelf niet na de winkel kon ivm been breuk is alles via telefoon geregeld en ben super blij met de keuze. En snelle service. 👍

Tamara Visser 27-11-2022

Mirjam 27-11-2022

Topadvies en superservice!
10 jaar geleden bij Electrowold oa nieuwe tv aangeschaft en onlangs een nieuwe besteld samen met een Sonos soundbar. De verkopers (eigenlijk zijn het geen verkopers maar adviseurs) nemen alle tijd voor je en denken zelfs mee over de constructie van de tv wand waar deze aan moet komen.

AnVu 27-11-2022

Alles prima geregeld. Snelle levering. Prima kwaliteit product versus prijs. Het product is in het blauw of zwart. Dit was echter niet aan te geven met de online bestelling. E-mail nagezonden dat het de zwarte kleur moest zijn. Daar geen reactie op gehad maar wel het juiste product ontvangen.

Maudy 27-11-2022

Snelle en goede service. Storingen de wasdroger was snel en deskundig verholpen. Word altijd netjes te woord gestaan. Winkel ziet erfgoed uit. Top allemaal.

Jet 27-11-2022

Inbouw vaatwasser defect en het defect en leeftijd maakten reparatie niet zinvol. Op vrijdag naar de winkel, prachtige nieuwe winkel trouwens, goed geadviseerd en dinsdagmorgen nieuwe vaatwasser ingebouwd en met 40 min. gebruiksklaar. Super!!

Bram 27-11-2022

Snelle en goede behandeling van mijn order. Nog geen twee dagen nadat ik de laptop had besteld, had ik al in huis.

Ik had een vraag gemaild over de levering en daar kreeg ik heel snel (binnen 5 minuten) per mail antwoord op. Heel fijn allemaal!

Kees Dessens 27-11-2022

De product omschrijving was prima, de levering en informatie was zoals je mag verwachten.

Stadhouder 27-11-2022

Ik heb gekozen voor de kleine man in de straat en niet zo'n grote winkel. Heel klantvriendelijk en zeer correct geholpen. Hulde!!

Marijke Heusdens 27-11-2022

Goede uitleg en keurige behandeling tijdens winkelbezoek.
Installatie volgens planning met goede uitleg, geheel was heel prettig.

Dennis 27-11-2022

Conform afspraak snel en op tijd geleverd. Netjes geinstalleeerd en oude vaatwasser meegenomen.

Jobs 26-11-2022

Goede voorlichting over aan te schaffen apparaat, meedenkend met klanten vraag. Vriendelijk en behulpzaam in contact. Goed gemonteerd en geïnstalleerd.

Gerard Huisman 26-11-2022

Onze tv was kapot, net buiten de garantie.
ElectroWorld Baarn heeft geregeld dat Samsung toch de helft van de reparatie vergoed.
Na 4 weken weer teruggebracht en alles weer naar wens ingesteld.
Zeer teveden