Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ineke 19-11-2022

Ruim assortiment. Goed advies. Gunstige prijs.
Vriendelijke bediening. Snelle levering.

Antonio 19-11-2022

Ze doen hun naam meer dan eer aan!
Het is van harte hun lust om de klanten tevreden te stellen door middel van het leveren van kwaliteitsproducten met een buitengewone service.
Worden we heel blij van en zijn zeer tevreden!

Walda Schotkamp 19-11-2022

De wasmachine heb ik online besteld was een hele goede service.
Snelle levering de machine is op zijn plaats gezet op zolder ging heel netjes.
Ook keurig aangesloten.
Goede zaak elektroworld zou hem zeker aanbevelen aan andere.
En heel klantvriendelijk.

Joop 19-11-2022

Altijd correct mijn vraag beantwoorden en adequaat en zeer snel een probleem oplossen.

Machielse 19-11-2022

Mooie winkel!
Prima voorlichting,denken met je mee,en smeren niets aan!
Heb gekozen o.a voor ruim assortiment.

Hans 19-11-2022

Bij montage afzuigkap veel tegenslagen gehad maar niet opgeven en alles heel netjes gemonteerd en opgeruimd. Monteurs waren zeer vakbekwaam.

j.a.janse 19-11-2022

Wat ze zeggen wordt perfect uitgevoerd. Toegankelijk en vriendelijk. Service bewust.

Marianne 19-11-2022

Ik had de tv met steun telefonisch besteld. Toen ik erom kwam werd ik vriendelijk geholpen. Ze hebben de tv voor mij in de auto gelegd

M.Asbroek 19-11-2022

Erg fijn geholpen met eerlijk advies.
Super netjes afgeleverd en geinstalleerd.
Vriendelijke eigenaars

Kees Tjaden 19-11-2022

Goede voorlichting, prima prijs, voortreffelijke installatie en een vriendelijke installateur

Fam.Beurskens 19-11-2022

Altijd vriendelijke en deskundig advies, installatie en montage door ervaren en deskundige monteurs, installatie zoals van tevoren besproken. Geen verrassingen.

E.G.Sweers 19-11-2022

In de winkel goed en vriendelijk geadviseerd! Ook ophangen van TV deskundig en mooi afgewerkt!

C.M. den Duijn 19-11-2022

Mijn wasmachine was aan vervanging toe en vanwege mijn goede ervaringen met de fa. Hoogendoorn in het verleden heb ik ook nu mijn nieuwe wasmachine bij hen gekocht. Ik ben prima voorgelicht over een nieuwe machine en ook de installatie verliep volgens afspraak. Kortom: ik ben erg tevreden.

C Jacobs 19-11-2022

Snelle levering, keurig volgens afspraak. We hadden de machine de volgende dag in huis, en hij staat al vrolijk te draaien.

Hans Bakker 19-11-2022

Behandeling is zeer vriendelijk met grote bereidheid informatie over heel oude apparaten op te zoeken en zo spoedig mogelijk onderdelen te leveren.

Isabella 19-11-2022

Prima winkel en gemotiveerd personeel. Een volgende keer ga ik daar zeker weer naar toe.

Willem 19-11-2022

Vanaf het eerste contact waarin we onze wensen kenbaar maakten is er met ons meegedacht. Vriendelijke en duidelijke hulp bij het maken van de keuze. Goede uitleg over de werking.

Rob 19-11-2022

Goede winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Wij komen er al meer dan 25 jaar en zijn tevreden over de snelle service bij een storing van een apparaat.

Van den Heuvel 19-11-2022

De combinatie van het persoonlijke advies bij het bepalen van mijn keuze uit het ruime assortiment op de website, heb ik als zeer prettig ervaren.

Frijlink 19-11-2022

goede service en deskundige mensen die weten wat de klant wil, en zij geven een juist advies zonder bijbedoelingen

Mieke van Gijssel 19-11-2022

De firma Stadhouder heeft mij prima geadviseerd bij de aanschaf van mijn koelkast. Ik ben tevreden met het resultaat en met de snelle levering en keurige plaatsing.

william 18-11-2022

een perfecte service bij Electroworld frans smits te loon op zand
geweldig geholpen en super service verleend.
tv netjes opgehangen en geïnstalleerd.

fam. Oosterhof 18-11-2022

Altijd een zeer correcte service, snel en vakkundig! Al jaren vaste klant, nooit problemen. Beter kunnen we het niet wensen!

gerard Kleine 18-11-2022

Goede verkopers Duidelijke uitleg
Doorslaggevend was de 3 jaar extra garantie op de Siemens wasmachine

P. B. de Boer 18-11-2022

Lieshout is een betrouwbaar adres weten we uit jarenlange ervaring. Goed advies en goede service.
Houden zich aan afspraken.