Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Gerrit en Winy 04-04-2022

Zoals we inmiddels gewend zijn, hebben we ook deze keer weer een goed advies verkregen en heeft men de nieuw aangeschafte afzuigkap op een heel nette wijze geplaatst. Vriendelijk en professioneel personeel in de winkel en hetzelfde geldt voor de monteur die de afzuigkap heeft geplaatst. Hele grote kans dat ook de eerstvolgende aanschaf van apparatuur bij Electroworld zal zijn.

hans 04-04-2022

zeer klantvriendelijk. en meedenkend met de klant voor oplossingen keurige en nette monteur die zijn vak verstaat.

Henk de lorijn 04-04-2022

Prima winkel ,netjes en vriendelijke geholpen
Komen na wat is afgesproken
Top bedrijf

Ronald kuijvenhoven 04-04-2022

Super goed, zeer snel en top geholpen aan een nieuwe wasmachine, en nog sneller geleverd en geplaatst half 9 deed onze oude machine het ineens niet meer, half 11 stond de nieuwe zijn eerste was te doen👍

H.C. van den Berg 04-04-2022

Ik heb ervaren dat ik goede adviezen kreeg op mijn vrijblijvende vragen. En hetgeen ik besteld had kwam vlot.

ina tuin 04-04-2022

goed advies, duidelijke uitleg. voordelen werden besproken. levertijd was zoals afgesproken

Grid 04-04-2022

Perfect geholpen, ook toen er vertraging optrad vanwege de leverancier. Alles is goed gekomen, en de geleverde combinatie werkt uitstekend, Zo zuinig zie je het zelden. Minder stroom, en water, minder wasmiddel en nauwelijks

Familie Mulder 04-04-2022

Wij geven *** en collega een 10 omdat zij goed advies geven een nog betere service verlenen en als beste op de hoogte zijn van het laatste nieuws over de Formule 1
Dat wij behalve een wasmachine, wasdroger ook nog eens 2 televisie’s hebben gekocht. Om niks te hoeven missen.

Angenita 04-04-2022

Een winkel waar je graag naar toe gaat - altijd behulpzaam en ze geven deskundig advies gericht op de klant. Een aanrader voor iedere serieuze klant.

suoer supplier 04-04-2022

Duidelijke informatie-uitstekende produkten-correcte aflevering met instructie en plaatsing.

Martijn 04-04-2022

Informeel, stipt gewoon lekker gemakkelijk... Voor wie niet van die megastores houdt, en uiteindelijk is het nog voordeliger ook.!!!

TDW 04-04-2022

Zeer tevreden, waarderen de goede service en eerlijkheid ! Prijs bleek uiteindelijk lager dan de vermelde prijs in de winkel, dit is keurig verrekend, top!

Irene Oome 04-04-2022

Omdat ik graag lokaal koop, bereid ik me toch altijd via Internet voor op wat er komen gaat. Ik stapte binnen bij Thijssen, mocht meteen gaan zitten toen ik had aangegeven wat ik wilde kopen. Toen hebben we samen stap-voor-stap de order ingevoerd met al mijn wensen (deur omzetten etc.). Vervolgens werd ik een aantal dagen later gebeld met de vraag wanneer ze mochten komen leveren. Dit werd afgestemd. Daarna bedacht ik dat ik op dat tijdstip helemaal niet aanwezig kon zijn en heb Thijssen weer gebeld om te verzetten. Helemaal geen probleem!
Bij aflevering kwam de ondernemer zelf de gekochte koelkast afleveren, met alle vriendelijkheid werd deze op de juiste plaats gezet. TOPservice, ik ben er erg blij mee

Desiree M. 04-04-2022

Duidelijk website waardoor ik mijn keuze eigenlijk al meteen gemaakt had. Levering netjes op tijd en aardige bezorgers.

Theuns 04-04-2022

Fijne mensen !!!
Top monteur !!!
Goeie service !!!
Duidelijke uitleg !!!
En geen gezeik !!!
Daar moet elke winkel een voorbeeld aan nemen !!!

Lenssen 04-04-2022

Witte hal zelf aan gegeven om de combimagnetron alleen afgeven en niet uit pakken.
Dit was voor ons duidelijk een voordeel.
Veder was alles prima in orde.

arnold 04-04-2022

goede en snelle service,men neemt ook de tijd voor goede uitleg, voor het bedienen van het aangekochte artikel. ben zeer tevreden,hoe jeals klant wordt benaderd en wordt voorgelicht.

Simone 04-04-2022

Prima contact met mijn moeder van 82. Storing bij de tv. Opgelost, heel fijn.

Anneke 04-04-2022

Ben erg tevreden over dit bedrijf.
Komen altijd weer terug om de grote keuze van producten en vooral de service van Brinkhuis Dedemsvaart Electra world.
Nog nooit teleurgesteld door dit bedrijf.
Groetjes Anneke.

T.Bliek 04-04-2022

er werd goed geluisterd naar mijn probleem hierna ben ik goed geadviseerd en heb een uitstekend product gekocht.

Wendy 04-04-2022

De reparatie aan onze droger is vakkundig opgelost, top, heel vriendelijk en snel geholpen

Bert 04-04-2022

Zeer tevreden over de adviezen in de winkel en ook over de levering en de service

Corry 03-04-2022

Levering en installatie zijn prima geregeld. Monteur werkt snel, netjes, legt goed uit, is erg vriendelijk.
Telefonisch contact met de winkel verloop wat moeizaam. Personeel is wel klantvriendelijk.
Alternatief voor niet-leverbaar product is prima.

Jansma 03-04-2022

Zeer fijne winkel met top personeel en altijd een zeer goede service, bij ziekte van de bezorgers werd alles in het werk gesteld om zo goed mogelijk de klant van dienst te zijn!

Koosje 03-04-2022

Het ging goed, het product is goed. De bediening vriendelijk. Goede informatie. Met voorbeelden hoe het product in de praktijk werkt.