Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jeanet 25-02-2022

Goede en snelle service en vriendelijk en netjes werkende monteurs.
Een bedrijf met de Westlandse mentaliteit!

Anoniem 25-02-2022

Zijn al jaren klant en worden altijd heel goed geholpen met veel vriendelijkheid

Greetje Boer 25-02-2022

Al jaren klant. Altijd goede en bekwaam personeel.
Daarom gaan we altijd naar Vogel

Ivpn 25-02-2022

Ik ben vriendelijk, geduldig en vooral goed te woord gestaan in de winkel, wat resulteerde in een aankoop. Blij dat ik in de buurt mijn aankoop kan doen ivm service en garantie. En ik zag dat jullie goedkoper zijn dan Coolblue (dat zag ik thuis pas ;-) )

Marjan 25-02-2022

Ik heb (nog) niets aangeschaft bij Van Leeuwen, maar wel een aantal keer de servicedienst nodig gehad. Die is heel goed. Fijn contact en op korte termijn een afspraak. Goede service.

willem 25-02-2022

Er werd een snelle service. goed geholpen met het wasmachine probleem. In no-time was het opgelost.

HWA Brouwer 25-02-2022

Goede voorlichting over de keus inductiekookplaat. Vlotte montage en alles keurig opgeruimd.
Goede uitleg instructie inductiekookplaat.

W. van Hagen 25-02-2022

Op zeer korte termijn een afspraak kunnen maken voor de reperatie van mijn vaatwasser. De monteur stelde snel vast waar het probleem zat. Helaas was het onderdeel niet direct beschikbaar . Onderdeel werd besteld en 1 week later op de afgesproken datum/tijd geïnstalleerd.

Zeer kundige monteur welke ook nig beredit was de inbouwvaatwasser te helpen terug zetten.

Jaap uit Helvoirt 25-02-2022

Klantvriendelijk, komt afspraken na, vriendelijke en deskundige monteurs. Uitstekende service!

Karin Polman 25-02-2022

Altijd vriendelijk en deskundig advies.
Snelle levering ondanks de verhuizing van de winkel
De inbouwservice is zeer vakkundig

Wilhelmien Hof 25-02-2022

Super goed geholpen, mijn droger was kapot. Ze denken niet gelijk aan verkopen maar ook aan andere oplossingen en dat vond ik erg fijn.
Zelfs de levering ging goed en werd er meegedacht.
Droger paste niet door de deur.
Uitleg was ook goed.

J Langerak 25-02-2022

Een mooie winkel en prima service heel vriendelijk en alles wordt goed uitgelegd

Pieterson 24-02-2022

Service is in een woord geweldig. In deze winkel hebben ze verstand van zaken en een eerlijk verhaal m.b.t. reparatie oude apparatuur. Niks opdringerig en komen hun afspraken na.
Uiteindelijk besloten om nieuwe oven en vaatwasser aan te schaffen. Welke keurig zijn geïnstalleerd.
Dit is een familie bedrijf waarbij nog echt de service verleend wordt waar geen enkel internet bedrijf tegen op kan.

hans petra michelle vandermost 24-02-2022

persoonijk advies en zeer behulpzaam met plaatsing,top geleverd en alle afval weer mee retour

Marrilyn 24-02-2022

Goede producten en service. We kopen hier alle apparatuur. Tenslotte zijn we een beetje buren zo verder op de Oosteinderweg,

Johan 24-02-2022

Nette en ter zake kundige verkoop in de winkel. Snelle levering volgens afspraak. Deskundige plaatsing.

r. visee 24-02-2022

wij kopen nooit on line gaan altijd naar de winkel. Wij houden van persoonlijk contact.
De winkel is prima en de mensen zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en bekwaam.

Stadhouder, Thomsonplein te Den Haag 24-02-2022

Deze firma komt zeer prettig over en geeft voldoende en vooral juiste informatie over het gevraagde product..
Ook de installatie van het geleverde artikel liep op rolletjes. Prettig personeel.

Gary 24-02-2022

Je krijgt goed en duidelijk advies en de informatie nodig om een keuze te maken uit alle mogelijkheden.

M.van Lienden 24-02-2022

Prima ,alles prettig geregeld
Goede beoordeling van het gebeuren
Alles is op een prima manier gedaan

Ge Schaeffer 24-02-2022

Fijn om een winkel te hebben om gewoon heen te kunnen gaan. Om spullen te kopen maar ook om na een misverstand er samen over te kunnen praten tot wederzijns begrip. Graag verder met Arjen en zijn collega’s!

Electro World van Gils 24-02-2022

De verkoopster was behulpzaam, ging in op mijn vragen en demonstreerde het verschil tussen het ene en het andere merk (stofzuiger), door de 2 apparaten achtereenvolgens aan te sluiten en gaf me zo de kans om zelf te voelen/ervaren.

Jos Koeckhoven 24-02-2022

De wasmachine was bij ons stuk en binnen een week heeft een kundige monteur de machine voorzien van nieuwe onderdelen en de machine werkt weer perfect! Dank u wel!!

JanBo Meppel 24-02-2022

ElectroWorld Hagedoorn in Meppel staats reeds sinds vele jaren bekend om de uitstekende service welke men verleend. Zowel voor nieuwe apparatuur dan wel voor reparaties (altijd technici met een gedegen kennis en goede informatie voorziening van de producten) is men bij ElectroWorld aan het juiste adres.

Elly 24-02-2022

Het is een hele fijne winkel met veel kennis en service in huis.
Bij reparatie staan ze snel en vakkundig klaar in korte tijd.
Je wordt goed te woord gestaan en altijd gekeken naar een oplossing… fijn zo’n winkel in het dorp te hebben.