Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ap Ketting 13-01-2022

Ondanks de corona beperkingen toch prima geholpen door de zeer vriendelijke mensen van Hamer

Bob Fekkes 13-01-2022

Ook in deze corona tijd zijn wij uitstekend geholpen, zowel in als buiten de zaak. Vandaar het cijfer 10.

Mevr. Janssens 13-01-2022

Prima geholpen, de wasmachine - en droger bezorgd en keurig netjes geplaatst,al 47 jaar klant, weer mooie apparaten gekocht!!

Klant 13-01-2022

Door de lockdown telefonisch contact gehad.
Hierbij goed keuze kunnen maken en geleverd op afgesproken datum.

Brouwer 13-01-2022

Goede voorlichting gegeven bij het uitzoeken van het juiste type wasmachine. Correcte en voorzichtige plaatsing van de nieuwe wasmachine (2 trappen hoog) en meenemen van de oude.

Waheeb 13-01-2022

Ik heb contact gehad met klantenservice over mijn wasmachine die veel wiebelde tijdens centrifugeren , probleem snel opgelost
Top service, klantenvriendelijk,

Jolanda Kattelaar 13-01-2022

Fa. Breukers is altijd goed, vriendelijk, netjes, ze proberen zo snel mogelijk iets te regelen. Dit geldt voor de winkel, maar ook bij reparatieservice aan huis. Personeel staat je goed te woord, hebben kennis van zaken en ze geven je de indruk dat je welkom bent

Lia Emmen 13-01-2022

Vriendelijke personeel.Goed geholpen bij bestelling per telefoon.Artikel stond al klaar bij binnenkomst.Goede Corona regels.

Bianca van Veltom 13-01-2022

Goed bereikbaar, vriendelijk personeel, meedenkers en oplosssers,
hopelijk blijft vd Poel nog jaren in Zundert zitten !!

P.F.A. Vermaas 13-01-2022

Vriendelijk personeel, houden je op de hoogte van je bestelling en wanneer het geleverd wordt

goed advies 13-01-2022

Hoewel het even duurde, maar oorzaak waarschijnlijk pandemie en de feestdagen, door een snelle check van de mankementen.
Ook een goed advies gefundeerd met ingeschatte kosten doen besluiten een nieuw apparaat aan te schaffen.

D. Vochteloo 13-01-2022

Al jaren bij Hagedoorn klant en naar volle tevredenheid. Prettig geholpen en bij vragen ltijd een goed antwoord.

Vastenhout 13-01-2022

Zeer prettige winkel en deskundig personeel, geven goed en eerlijk advies, ook het installeren / plaatsen van de gekochte apparatuur is vakkundig en netjes gedaan

Tom 13-01-2022

Ondanks corona beperkingen werd ik direct en goed geadviseerd bij de aanschaf van mijn eerste steelstofzuiger,
dermate goed dat ik afwijkend van mijn normale aanpak mij niet ook elders liet adviseren.
Inmiddels ben ik tevreden gebruiker van de Bosch Unlimited Pro Power.

Opabaardman. 13-01-2022

Één van onze kinderen heeft heel goede ervaringen met deze zaak en de heerlijkheid gebied ons hij heeft niets teveel gezegd, top !
Door de lockdown hebben wij het product per telefoon besteld en dat ging prima, goed advies en ook meedenken met ons, ook de installatie in alle rust en perfect gedaan dus zeer tevreden!
Hier is de klant nog steeds Koning.

Edwin 13-01-2022

stofzuiger was niet voorradig. Werd meteen besteld en was binnen twee dagen leverbaar.
Kon in de winkel meteen worden afgehaald en toen ook pas betalen.
Super service en snel geregeld.

G. Goudriaan 13-01-2022

Keurig en correct geholpen in de winkel door een ter zaken kundige verkoper en dan ook gelijk knopen doorgehakt door het vertrouwen wat dit bedrijf ons gaf.
Nu ook alles geleverd is zijn we er heel blij mee en het is keurig afgeleverd en gemonteerd.
Ook de uitleg was keurig.
Electroworld, bedankt.

Reparatie 13-01-2022

Vriendelijke behandeling en correct Op tijd , belangrijk!
Op de juiste weg,en service is goed

Huizenga 13-01-2022

Goede service.
Niets op aan te merken .Dit is wel een 9 waard wordt ook netjes geïnstalleerd .

Margot van den Broek 13-01-2022

Deze mensen staan altijd voor je klaar. Jullie verdienen een hele dikke pluim. Niets is te veel gevraagd. Top zaak.

Etienne 13-01-2022

Prima service, nette mannen die weten wat de klant wil. Tv netjes ingesteld en verpakkingsmateriaal mee retour genomen.

Arianne 12-01-2022

Prima service, aardig en gezellig personeel. Op vrijdag telefonisch besteld. Op zaterdag opgehaald.

Dennis 12-01-2022

Super goed geholpen en zeer snelle levering erg vriendelijk zeker aan te raden hier je product aan te schaffen ben na de levering ook goed geholpen telefonisch als ik er niet uit zou komen kon ik ze altijd bellen voor advies ik ga zeer zeker me volgende aanschaf hier doen

Ruud 12-01-2022

Goede service. Als ze om wat voor reden de telefoon niet kunnen opnemen, bellen ze je terug. Als ze een vraag niet kunnen beantwoorden, zoeken ze dit uit en krijg je alsnog antwoord.

Sophie 12-01-2022

Ik heb al jaren goede ervaring met Van Dijk. Goede service en klantvriendelijk. Zeer tevreden.