Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Tineke 29-12-2021

Prima service. Goed geholpen met de aanschaf van een nieuwe tv. Goed de verschillen uitgelegd door de medewerker. Even bellen als de tv binnen is was wel klantvriendelijk geweest.

K Masselink 29-12-2021

Hele vriendelijke bediening.
Heel goede service
Snelle levering en installatie.

Simons 29-12-2021

Supersnel en uitstekende service in deze lockdown en ook rond de kerstdagen.
Woensdag afspraak gemaakt voor reparatie van vaatwasser.
Donderdag monteur, reparatie kwam te hoog uit.
Vrijdag telefonisch nieuwe vaatwasser besteld, met ondersteuning van medewerker en website op tablet.
Dinsdag afgeleverd en geïnstalleerd.
TOP service en deskundigheid van Vogel Vlaardingen.

Anita 29-12-2021

+ afspraak snel gemaakt
+ euvel meteen gevonden en verholpen
+ betrouwbare en vriendelijke monteur
+ goede service

- voorrij- en 20 minuten arbeidskosten van € 65 nogal aan
de hoge kant.

Cor 29-12-2021

Met de firma van Alten in Schoonhoven, hebben wij een goede relatie.
Prima service en klantvriendelijkheid.

Vincevw 29-12-2021

Vlak voor kerst nog een iPad kunnen ophalen wat bij geen enkele andere (electronica) winkel nog mogelijk was! Super tevreden!

Pauline 29-12-2021

Snelle service, wij zaten met een kapotte wasmachine vlak voor kerst. Gebeld en dezelfde dag kon iemand komen. Helaas kon de wasmachine niet meer gemaakt worden maar vriendelijk geholpen. Wat ik wel jammer vind is dat er niet gezegd is dat als wij daar een wasmachine zouden kopen de kosten van de afspraak niet betaald hoefden te worden. Wij kregen de factuur pas na het weekend dus ondertussen hadden we al een wasmachine ergens anders gekocht.

Eck 29-12-2021

Ben al jaren klant vriendelijk personeel pakken alles uit sluiten het aan met duidelijke uitleg nemen lege verpakking mee terug super tevreden

esther 29-12-2021

fijne winkel met fijn personeel. ik word altijd goed geholpen en krijg waar voor mijn geld

John Soeters 29-12-2021

Deskundig, behulpzaam en zeer vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt, goed en duidelijk product advies en heldere communicatie over de status van je bestelling. Installatie hulp aan huis (indien nodig en gewenst) en goede aftersales service.

H van der Wijk 29-12-2021

Altijd goede service en voorlichting. Reparatie correct tegen vriendelijke prijzen

André 29-12-2021

Goede service , goede en duidelijke bediening naar klant . Een winkel waar je nog klant bent.

Fam. Mettrop 29-12-2021

Oosterhof is voor ons de winkel om huishoudelijke apparaten aan te schaffen. De winkel is onderdeel van het plaatselijk winkelaanbod in Steenwijk, lokale winkel verdient onze voorkeur boven kopen op internet. Goede voorlichting, persoonlijke aandacht en vriendelijkheid staan hoog in het vaandel bij het team van Oosterhof. De service die geboden wordt is TOP.

Marry 29-12-2021

We hebben in maart een vaatwasser besteld, helaas kon deze niet eerder dan deze week geleverd worden. Daar zijn we steeds keurig over geïnformeerd en ook hebben we op een gegeven moment besloten om toch de bestaande vaatwasser nog te repareren. Daardoor hebben we er in ieder geval nog 7 maanden gebruik van kunnen maken.
De nieuwe vaatwasser is keurig geïnstalleerd met duidelijke uitleg. Helaas lukte het ons gisteravond niet meteen om het door ons gewenste programma te gebruiken. Zo nodig gaan we nogmaals om uitleg vragen, dat mogen we altijd doen is ons verzekerd.

Jacques van Espelo 29-12-2021

wederom prima geholpen, artikel besteld en de volgende dag al geleverd. uitstekende hulp en adviezen.

Ben 29-12-2021

We waren op zoek naar een kniepertjesijzer. Degene die ik aan de telefoon had, zei dat ze die niet hadden. Intussen gingen we verder op zoek. Bol had ze wel. Maar jah ... Bol! Liever niet zeg ... Alleen als het echt echt echt niet anders kan! Steun je locals!!! Gelukkig werden we even later teruggebeld. De verkoopster had van een collega begrepen dat de kniepertjesijzers op een andere plek lagen. Dezelfde dag konden wij het afhalen in de winkel in de buurt. Prima service!!!

Bas Udo 29-12-2021

Service staat hier nog hoog in het vaandel.
Ondanks sluiting van de corona-maatregelen toch uitstekend geholpen.

Yvonne 29-12-2021

Netjes op de juiste plek gezet en aangesloten. Voor de tv komen ze nog terug, dit wordt netjes geregeld.

Arno Spijkers 29-12-2021

Goede service staan altijd voor je klaar.
Een Lenovo tablet gekocht wekt goed en snel.
Wij zijn heel tevreden zeker voor die prijs.

CvB 29-12-2021

Zeer servicegerichte organisatie. Met een oude kapotte vaatwasser zeer snel geholpen en binnen 2 dagen stond er een nieuwe. Snelle en goede communicatie. Levering door kundige en vriendelijke monteurs.

Renate Zwinkels 29-12-2021

Door de Covid maatregelen was het neit mogelijk om de winkels fysiek te bezoeken. Ik heb daarom het Nsepresso apparaat online besteld bij Electro World Thijssen. De eigenaar van de winkel bracht het apparaat s'avonds persoonlijk bij mij langs. Top dus!

Arthur 29-12-2021

Ik was op zoek naar een redelijk geprijsde blu-ray/dvd-speler. Gevonden! Bestelling geleverd volgens afspraak; lag klaar voor afhalen (COVID-maatregelen).

Tholen 29-12-2021

Altijd een hele goede service.
Vriendelijk personeel.
Verstand van zaken
Staan altijd voor je klaar.

DH 29-12-2021

Combimagnetron na drie weken stuk dit gemeld op 24 december, kon een leenapparaat ophalen in Haaksbergen. Rond 18.uur deze in gebruik willen nemen en blijkt ook deze stuk te zijn. Op kerstavond de servicedienst gebeld, drie kwartier later werd er een andere magnetron bezorgd.
Na de 2e kerstdag s'morgens is direct de combimagnetron vervangen.
Hierin alle lof voor de service welk verleend door de firma Breukers, wij konden samen met ons bezoek van beide kerstdagen genieten van ons eten.

Dennis Pijl 29-12-2021

zeer vakkundig geholpen door een medewerker. nam de tijd en gaf alle tekst en uitleg aan ons tijdens de verkoop. direct ook onze nieuwe wasmachine gekocht en werd de zelfde middag nog bij ons thuis netjes geïnstalleerd.