Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Nicole Smulders 16-10-2022

Het beste bewijs dat service het redt van internet. Kennis van zaken, snelle en betrouwbare service. Vakkundige medewerkers. Altijd vriendelijk en veel geduld met uitleg. Meedenken en adviseren

Marlies 16-10-2022

Deze review gaat over de monteur die is langs geweest voor een probleem met onze wasmachine.
Donderdag bellen en vrijdagmorgen kwam de monteur al. Netjes op tijd.
Het probleem was snel opgelost en meteen geleerd hoe ik dit probleem zelf kan voorkomen.
Super geregeld!

Van Der Mark C.T. 16-10-2022

Goede voorlichting. Eerlijke prijs. En goede service. Weten wie de klanten zijn. Je bent geen nummer.

Vincent 16-10-2022

Met Van Gils Electroworld te Prinsenbeek hadden we al goede ervaringen, kleinere winkel met tijd voor de klant.
Scherpe prijs, snelle levering, nette afhandeling, vlotte installateurs.

Pauline 16-10-2022

Goede informatie gekregen over de oven en keurig geplaatst. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Karin Smout 16-10-2022

Wasmachine kapot eerlijk advies over wat te doen. Nieuwe gekocht binnen één uur geleverd, geplaatst, aangesloten en oude meegenomen. Ze hebben nog net niet gedweild, top service 👍👍

Peter Torbijn 16-10-2022

Persoonlijke benadering met de bijbehorende vriendelijke hulp met kennis van zaken

Lendfers 16-10-2022

Wij kozen voor Electro Van Hattum omdat zij niet alleen de gewenste inductiekookplaat konden leveren, maar ook de nodige aanpassingen aan de elektriciteit en in de meterkast konden uitvoeren.
Alles is tot volle tevredenheid gebeurd; omdat er diverse mensen bij betrokken waren was er veel afstemming nodig. Dat liep op rolletjes.

Mat Arts 16-10-2022

Bediening in de winkel was deskundig en vriendelijk. Hetzelfde geldt voor de installatie thuis.

Mat Arts 16-10-2022

Monique | Vught 16-10-2022

Bijzonder kundig personeel, nemen de tijd voor jouw best passende keuze. Bezorging en installatie met net een stap extra doen in service. Aanbeveling!

Mia 16-10-2022

Bij de vestiging van Electroworld Combi Den Helder heb ik een stofzuiger gekocht. Vriendelijk en behulpzaam personeel met goede kennis van zaken. En aan het eind van de middag meteen thuisbezorgd. Ik koop hier al mijn apparaten want de service als er ieders niet goed blijkt is uitstekend.

Cindy 16-10-2022

Droger stuk, even bellen en overleggen, keuze maken en dezelfde dag nog geleverd en geplaatst. Vriendelijke medewerker.
Wat kan ik nog meer wensen?? Niets naar mijn mening.

Ricardo 16-10-2022

Top service!
Uitstekend advies, deze mensen nemen de tijd om alles toe te lichten en je vragen te beantwoorden.
In deze winkel wordt een klant behandelt zoals het hoort.

T Hartgers 15-10-2022

Wij vonden het 23 jaar geleden belangrijk om in een bekende winkel al onze electrische apparaten te kopen ,ook omdat je elkaar dan kent en de service prima zijn. En als de service oke zijn , is het vertrouwen in de betreffende winkel ook groot .Tot op de dag van vandaag ,winkel ik nog steeds bij Arjan Oosterhof in Steenwijk (ondanks dat ik 2 tegoedbonnen had voor blokker ) heb ik toch weer gekozen voor Electroworld in Steenwijk in de winkel van Oosterhof .En hoop dat nog lang te doen !!!

Wil den Boer 15-10-2022

Vriendelijke verkopers die je niets opdringen maar helpen met kiezen en advies geven.

Kragt A 15-10-2022

Zeer tevreden, alles wat er beloofd wordt, wordt ook nagekomen. Goede uitleg bij installatie.

Anette 15-10-2022

Snelle hulp goed toestel en fijne hulpvaardige mensen met kennis en ervaring

Jan Tünnissen 15-10-2022

Eerlijk en ter zake zeer kundig. Je krijgt het gevoel dat de klant op de eerste plaats komt en door hun deskundigheid adequaat geholpen dient te worden! TOP,

Hoekstra 15-10-2022

Prettig geholpen... rekening voor verkeerd werk van ingehuurde monteur werd goed hersteld.... levering nieuw apparaat prima, vlot en goed en zorgvuldig gemonteerd.

Al jaren tevreden over service van deze zaak.

Wout 15-10-2022

Op zoek naar een video voordeurbel. Duidelijke uitleg en uitgebreide toelichting op extra mogelijkheden van bepaalde merken. Extra uitleg dmv de mobiele telefoon van de verkoper over instellingen en plaatsing.
Tevreden klant met nu een mooie en goed werkende voordeurbel

SASKIA 15-10-2022

Naar volle tevredenheid geholpen! Snel. Goede uitleg. Alle tijd voor vragen. Erg tevreden!

Annemieke 15-10-2022

Onze droger gaf een paar keer de foutmelding EHO aan (?), dus ik kon mijn was niet drogen. Ik belde Electroworld Duynstee en er werd een afspraak gemaakt dat er een monteur langs zou komen. Dat zou dan ná onze vakantie zijn ( 10 dagen later). Op de dag dat de monteur zou komen probeerde ik de droger nog een keer en opeens(!!??) deed hij het weer! Dus ik probeerde de monteur af te bellen. Omdat het lunchtijd was werd er niet opgenomen en kreeg ik een bandje te horen. Prompt stond de monteur al voor de deur. Ik legde de situatie uit (dat ik ook nog af wilde bellen) maar hij wilde de droger toch nog even testen. Alle testen waren goed. Ik vroeg hoe duur deze service zou zijn. In overleg met het kantoor hoefde ik niets te betalen!! Chapeau, dank je wel Electroworld voor deze service. En de droger doet het nog steeds!!

Rob 15-10-2022

Zeer tevreden over het goede en het vakkundige advies. Er hangt een positive sfeer in de zaak en de medewerkers zijn zeer klant gericht.

Annerie Groothuis 15-10-2022

Servicegericht - Behulpzaam - Betrouwbaar
Al jaren mijn vaste adres voor elektronica en huishoudelijke artikelen