Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Hoofs 19-09-2022

Kundige mensen, die weten waar ze het over hebben. Goede service. Normale prijzen.

J.Pouwels 19-09-2022

Het bedrijf ligt in onze woonplaats. We zijn goed geadviseerd en goede uitleg gehad.

Marjan v Beek 19-09-2022

We hebben onze andere aankopen ook bij Bell Service gedaan . We waren toen al zeer tevreden over de uitleg van de artikelen en de bezorging. Nu weer een nieuwe tv gekocht en goed geholpen . Volgende week komen ze de tv bezorgen.

Erna Nobel 19-09-2022

De warmtepompdroger die we in eerste instantie hadden besteld was niet meer leverbaar. Voor dezelfde aanschafprijs hebben ze een gelijkwaardige geleverd die wel duurder was. Het apparaat is keurig thuis bezorgd en geplaatst.

Myriam en Bouke 19-09-2022

Professionele en vriendelijke uitleg!
Vlotte bediening en hulpvaardige medewerkers.

Gert 19-09-2022

Gekozen vanwege eerdere goede ervaringen. Deze zijn ook nu weer bevestigd. Goede en vriendelijke uitleg in de winkel en goede montage van de (inbouw)vaatwasser in de keuken.

Loura Huizenga 19-09-2022

In de winkel werd ik heel vriendelijk en deskundig geholpen en ook de twee (aardige) jongens die kwamen installeren hebben de lastige klus op voortreffelijke wijze gedaan!

Nico 19-09-2022

Komen afspraken goed na. Komen op afgesproken tijd. Communiceren vroeg over levering en installatie.
Werken zelfstandig en accuraat.
Betrouwbare partner in witgoed

Elles 19-09-2022

Prettige en goede service, snelle levering, denken mee en goede uitleg en kennis van apparaat

jg de vries 19-09-2022

prima zaak kom er al bijna 45 jaar voor aankopen...altijd goed advies, goede service

Danielle 19-09-2022

Wij hebben vogel gekozen omdat het een begrip in Vlaardingen is. Mooie producten en een zeer goede service.

Peter 19-09-2022

Snelle hulp,
goede uitleg .
leuke aanbiedingen
Goed assortiment
Jubileum aanbiedingen , stofzuiger gekocht
Ga zeker nog een keer terug.

e van berkum 19-09-2022

af spraak is afspraak bij hun ,dus erg fijn , erg fijn in omgang , en ze leveren snel

ikke 19-09-2022

een fijne snelle aanschaf en keurige levering van een nieuwe droger. fijn personeel.

Janina 19-09-2022

Monteur die mijn vaatwasser heeft gemaakt was professioneel en kundig.
Verder prettige service!

Marianne 19-09-2022

Deze winkel geeft een heel goede service. Bij het verzamelen van info voor een inductiekookplaat kwam de heer Oosterhof zelf kijken wat voor soort er in ons geval geschikt zou kunnen zijn. We zijn goed geïnformeerd over alle soorten en maten en hebben daardoor een goede keus kunnen maken.

Marijn 19-09-2022

Professionele winkel met een jarenlange ervaring . De winkel is een begrip in Amersfoort. We komen er dan ook al jaren! Het is zoveel fijner en ook veiliger om een aankoop te doen bij een zaak als deze , dan bij grote ketens waar je het maar moet uitzoeken en nauwelijks professionele medewerkers aanwezig zijn. Laat staan een aankoop online!
De zaak blinkt uit in goede, geduldige en vooral ook vriendelijke medewerkers die echt op de hoogte zijn van hun vakgebied. Verder is het aanbod ook echt goed en zijn ze eerlijk over de producten. En dan dus niet alleen het duurste model aanraden , maar alleen het beste. Of bijvoorbeeld het beste product in de prijs categorie die voor je van toepassing is.
Absolute aanrader deze winkel !

E. Wiegman 18-09-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen. Omdat ik graag uit meerdere modellen wil kiezen. En ik ging er vanuit. Dat dit kan bij Electro World. En inderdaad ik had de keuze uit drie modellen. En werd voorzien van goede product informatie door het personeel.

Kallenkoot 18-09-2022

Goede en duidelijke voorlichting over het aan te schaffen product. Goede service. Vlotte afhandeling. Uitermate tevreden!

Lucien 18-09-2022

Brenkman heeft een prima service,
Even gebeld , zo komen gelijk langs, bekijken het probleem, gaan spullen bestellen
Als de spullen binnen zijn verhelpen ze het probleem
Kortom
Ik ben enorm tevreden mbt de service
Trouwens de winkel is dus ook perfect. Deskundige medewerkers echt een top Winkel
Ik hou van steun lokaal. Dit zouden meer mensen moeten doen

Perfect

Een zeer tevreden klant

Léon 18-09-2022

Vriendelijk. Men neemt de tijd. Luistert naar de wensen en geeft Vakkundig advies.

Rémy 18-09-2022

"Voor mijn klanten ga ik door het vuur" staat nog altijd heel hoog in het vaandel. Klantvriendelijk en uitstekende service.

Cees 18-09-2022

Vriendelijk en behulpzame medewerkers. Snel in het vinden van een leverancier als het product niet op voorraad.

Tot op het laatste moment van de zaterdagmiddag 16.30 en een 1/2

Top.

fam. Kolstee 18-09-2022

Heel goede service. Correct, vlot, duidelijk in de communicatie. Snelle afhandeling. Prettige servicemonteur.

Tamerus 18-09-2022

Kennen deze winkel al 25 jaar en vanaf dag 1 dat wij in deze regio zijn komen wonen was het 1 telefoontje plegen en werden/worden we direct heel goed en bekwaam geholpen . Top winkel en personeel .