Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Hein 03-12-2021

Zeer goed advies en uitleg over het aan te schaffen product, wat ook nog eens perfect afgeleverd wordt met installatie en een duidelijke uitleg......hoe nu verder.
Duidelijk een aanrader !!!!

Peggy Beister 03-12-2021

Prettige medewerker die tijd en moeite neemt om uit te zoeken wat bij mijn wensen past. Ook fijn dat er iemand gratis kwam inmeten of het daadwerkelijk past. Helaas even moeten wachten op de bezorging maar daar kon Kreutz niets aan doen. Wel steeds netjes op de hoogte gebracht van de vordering.
Installatie was ook top geregeld.
Kortom: heel fijne samenwerking en zeker niet de laatste.

Bertold 03-12-2021

Snelle levering en uitstekende service. Droger is op de gewenste plek geplaatst en aangesloten met een goede toelichting hoe deze werkt. Alle verpakkingsmaterialen en de oude droger zijn meegenomen.

Arkra 03-12-2021

Snelle en goede duidelijke uitleg zowel bij het telefoongesprek als de installatie thuis.

Rob 03-12-2021

Ik had interesse in een aanbiebieding en ben hier netjes over gebeld. Toen het product binnen was gekomen werd ik weer gebeld.

Wiebe en Jeannette 03-12-2021

Electro World \hagedoorn heeft een prachtige winkel waar je vakkundig wordt geholpen. Aflevering en montage van de gekochte artikel volgens afspraak en met een perfecte after sale service.

Iris 03-12-2021

Wij hebben 2 stofzuigers aangeschaft. De verschillen tussen de machines werden helder uitgelegd. Hij was vriendelijk en geduldig. Heel prettig

Weet niet wat hier bedoeld word. 03-12-2021

Veel keus, vriendelijke behandeling en vakkundige voorlichting. Goede services.

Erik 03-12-2021

Goed en duidelijk advies online is misschien goedkoper maar service en goed advies is ook wat waard

Emiel 03-12-2021

Wasmachine stuk, en nu....?
Repareren of vervangen.
Repareren was kostbaar en niet een langdurige oplossing. Advies was vervangen, maar de keus was aan ons.
Alle plussen en minnen naast elkaar laten leggen. Met super advies een nieuwe laten bezorgen, oude weer retour. Super geregeld. Enorm tevreden over Oosterhof en zijn collega's.
Zeker een bezoekje waard. Service tot ver voorbij de voordeur.

Roy 03-12-2021

Goede service en ze sluiten alles netje aan en zijn vriendelijk in de winkel

Wouter de Groot 03-12-2021

Of de nieuwe TV het doet weet ik nog niet want hij is nog niet uitgepakt. Maar hij kwam supersnel. En een leuk idee, die ElectroWorld. Meer reclame voor maken, want je hebt iets te bieden t.o.v. Amazon en Bolcom (en BCC etc.): kopen via een landelijke site maar van je lokale zelfstandige ondernemer, dus echte aandacht en service - ook bijvoorbeeld bij reparaties - van een zaak in de buurt.

Piet Keeris 02-12-2021

Door te zoeken op google naar een stofzuiger,kwam ik de site Electroworld tegen. Duidelijk en overzichtelijke site. De bezorging heeft wat langer geduurd, snap dat Post nl het heel druk heeft. Maar als je in tracke &trace kijkt en je ziet dat ze bestelling niet hebben kunnen afleveren ,terwijl je de gehele dag thuis bent geweest. En kun je het op afhaalpunt afhalen dat was wat minder.

HD 02-12-2021

Vriendelijk en duidelijk advies . Snelle levering en goede installatie. Top winkel met fijn personeel.

Peter 02-12-2021

Goede en heldere uitleg over het product.
Daarnaast optimale service, in de regen helpen met het inladen

r loock 02-12-2021

goede service en vriendelijk personeel.bij klachten gelijk hulp. dicht in de buurt makkelijk te berijken via telefoon.

John Zuyderwijk 02-12-2021

Wij zijn naar deze winkel gegaan omdat de service altijd perfect is.
De verkoopster neemt de tijd om alles goed uit te leggen en dit geld ook voor de monteurs, prima montage alles netjes uitgelegd en het afval weer afgevoerd.
Kortom een winkel om aan te raden.

F.Rutten 02-12-2021

goed advies bij het uitzoeken van een geschikte laptop die bij mijn wensen past.

B. de Visser 02-12-2021

klantvriendelijke behandeling, afspraak is afspraak en je wordt herkend. Adres is zeker aan te bevelen. Voor een lampje of batterij is het bedrijf mij te ver weg, maar voor andere zaken ga ik daar zeker heen.

Molewijk 02-12-2021

Bij Verlinde word je heel goed geholpen met de keuze van het aan te kopen artikel, ze zijn daar vriendelijk en correct,wij zijn erg tevreden!

Hendrik 02-12-2021

Mooie ruime winkel en het personeel is vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Ik werd zeer vlot geholpen.

joop 02-12-2021

prima bedrijf zeer correct komt afspraken na top super mooie winkel zeer uitgebreid aan artikelen fijn geholpen met uitleg helemaal super goed aan te bevelen

Voleros 02-12-2021

Super geholpen en binnen no-time mijn Bosch espresso apparaat opgehaald. Vriendelijk personeel en ze wisten van mijn bestelling af.

29-12-2021 02-12-2021

duidelijk en zeer goed advies en snelle bediening en men kreeg ook nog koffie toe

Marja Arendsen 02-12-2021

Meer dan 40 jaar zeer vertrouwd!!! Onze 3 dochters delen deze ervaring ook!
TOPKLASSE👍