Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Rita 21-11-2021

Goede service , meedenkend fijne aflevering alles netjes geinstalleerd
Keurig achter gelaten
Fijn team !

Fam. Gorter-Schuckmann 21-11-2021

Zeer tevreden, een dikke 10!. Prettige winkel, zeer vriendelijke voorlichting, neemt alle tijd en snelle service en perfecte installatie ter plekke van de nieuwe koelkast.
Blijven zeker klant.
mvgr

André Vijverberg 21-11-2021

Wij zijn enorm goed geholpen. Wij kwamen voor het eerst in deze winkel en zullen voor een volgende aankoop eerst deze winkel bezoeken om te kopen wat we zoeken.

Paul 21-11-2021

Dichtbij woonplaats.
Ook plaatselijke winkelier steunen.
Goede prijs
service was heel goed

H. van Opstal 21-11-2021

Zoals altijd prima geholpen. . . en is het bestelde netjes afgeleverd en geinstalleerd.

Muller 21-11-2021

Geweldig geholpen bij de aankoop van een wasmachine,en niet moeilijk gedaan om toch nog een korting te geven inverband met black vrijdag terwijl de wasmachine all eerder gekocht was. Bedankt daarvoor.

Heesakkers 21-11-2021

Via webshop georiënteerd en in de winkel gekocht.
Betrouwbaar en eerlijk advies.
Goede en snelle service 2 uur later wasmachine thuis geleverd.

Jos Spierieus 21-11-2021

Ik heb voor de shop gekozen om dat ik ook in Zandvoort woon en omdat hij heel goed aangeschreven staat onder de Zandvoortse bevolking qua service en klant vriendelijkheid

Electroworld Thijssen 21-11-2021

Vriendelijke en deskundige ontvangst in de winkel. Vlotte afhandeling aankoop. Snelle levering. Zeer goede service bij plaatsing was en droogmachine. Goede uitleg en zeer vriendelijk. Een goede aanrader bij Thijssen in Raamsdonksveer.

R. Smid 21-11-2021

Op tijd, vakkundig en met een hoop plezier! Bij Electroworld het Anker ben je verzekerd van kwaliteit met een glimlach.

A.A.Schaareman 21-11-2021

Wij kochten daar een nieuwe televisie en de service en bezorging waren prima.

Jan Bokma 21-11-2021

Wij zijn voorstander van aankopen bij lokale leveranciers tenzij de prijs 10% duurder is als via internet. Onze ervaringen met de firma Brenkman zijn altijd heel positief, zeker sinds Rogier aan het bewind is. Duidelijke uitleg en goed advies. Gelukkig blijven onze aangekochte apparaten allen werken, dus we kunnen niet oordelen over de service. Maar naar wat wij in mijn omgeving heb gehoord, is die ook prima. Fijn ook dat hij aan huis levert. Bijzonder puntje, mijn partner spreekt Engels en Rogier spreekt vloeiend Engels, dat is een groot pluspunt!

Dick 21-11-2021

Erg goed geholpen en geadviseerd in de winkel. En toen uiteindelijk om 5 voor zes besloten had welke tv ik wilde hebben, werd hij een uurtje later thuis afgeleverd. Echt superservice.

Bernadette 21-11-2021

Verkoper heeft kennis van zaken , heel duidelijke uitleg weet waar hij over praat 👍
De vaklui die zijn komen leveren , zijn heel attent en vriendelijk en hebben gewerkt zoals iedereen zou willen 👍

Jan 21-11-2021

Wasmachine gekocht bij Hoogendoorn winkel. Goede, duidelijke en eerlijke uitleg. Snelle levering. Keurig aangesloten en maken waar wat ze beloven: afleveren van kwaliteit en service!

Jeroen 21-11-2021

E-besteling ,

Snel geleverd via winkel, erg fijn dat als er iets is dat je dus ook naar een winkel kan.

Groet

Jeroen

Dijkstra 21-11-2021

In de winkel een nieuw wasmachine gekocht
Keurig geholpen en goed geinformeerd
Aanrader

A.mook 21-11-2021

Goede en vlugge service.Vond extra geleverd snoer van 20 euro wel erg duur A.Mook

Jan 21-11-2021

Vriendelijk niet opdringerig kortom leuke winkel en voldoende kennis van zaken

PeteJ 21-11-2021

Ik ben woonachtig in Reeuwijk en wij hebben een kleinschalige winkel van Electro World waar men er alles aan doet om de klant tevreden te stellen. Vriendelijk en deskundig personeel.

Rik-Jan van Helden 21-11-2021

Ongelofelijk blij met onze aankoop bij Elektro Leerdam. Zo snel en gericht geholpen. Mensen hadden echte kennis, en was een familie bedrijf.

Wij zouden hier heel ons leven blijven kopen! Ik denk voor Elektro world een top Franchisenemer, en voorbeeld voor vele andere!

Rik van Helden

Donders 20-11-2021

Heel vriendelijk. Maandag gemaild en dinsdagmorgen teruggebeld, dus snelle reactie. Tv besteld en netjes alles volgens afspraak geleverd en aangesloten.
En de plaatselijke winkel altijd makkelijk.
Dus Top Electroworld Frans Smits in Loon op Zand

S. L 20-11-2021

Gewoon goed. Geen gezeur, geen gesoebat en afspraak is afspraak. Keurige afwerking. Zeer tevreden

S. L 20-11-2021

Helma 20-11-2021

De service is helemaal top!
Heb alle witgoed, tv en andere dingen daar gekocht.
Je hoeft maar te bellen en ze staan vaak dezelfde dag al voor de deur om het op te lossen!
Top!!!!