Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

van Huizen-Wetzelaer 18-02-2022

Altijd vriendelijk en goede service! Ik koop er altijd. prettige winkel............................

Corrie 18-02-2022

Goede service. Eerlijk advies. Deskundig aangesloten. Al jarenlang klant bij deze winkel.

Ruud 18-02-2022

gebruiksvriendelijkheid van de site, snelle levering en prima prijs kwaliteit

Fija 18-02-2022

Zij zijn zeer klantvriendelijk en altijd bereid te zoeken naar een oplossing als er problemen zijn

Joop Ringelink 18-02-2022

Al jaren een zeer tevreden klant bij Poortman.
Kundig en vriendelijk personeel en super afhandeling.
Op woensdag KTV besteld, op donderdag thuis geïnstalleerd. Super!
Een aanrader!

Bert Rona 18-02-2022

Prima service. Op tijd geleverd, aangesloten en beide koelkasten mee terug genomen.
Aanrader!

helma 18-02-2022

Prima, vriendelijke en deskundige advisering; uitvoerige uitleg over voor-nadelen, energielabel, van betreffende (was-)machine.
Ook duidelijke en directe dienstverlening wat betreft bezorging en installatie; korting in verband met eerdere dienst betreffende diagnose oude machine.

N van Dalen 18-02-2022

Echt top zowel in advies als plaatsing van aankoop.Ben al enige jaren een heel tevreden klant.Heb je een probleem? Er word gewoon een oplossing gezocht.Super!

Geensen 18-02-2022

Was het dichtstbijzijnde in de buurt hoefde niet ver te lopen en toch vlug geleverd en vlug geplaatst

Ria Traas 18-02-2022

Klantvriendelijk,goede service!
Problemen worden snel opgelost!
Dichtbij in de buurt.

h van de kamp 18-02-2022

ik had deze winkel gekozen voor de goede service die ik van veel van mijn klanten hoorde,maar ik kocht er een nieuwe tv zou 2 agen later geleverd worden,en dan komen ze met het demo model van de winkel dit zag ik pas s,avonds toen ik de tv ging ophangen/instaleren,ik heb toen in de winkel gezegd omdat ze hem niet op voorraad hadden doe maar 50 euro van de prijs van het demomodel af dan neem ik die mee maar dat ging niet ,vandaar mijn keuze voor een hele nieuwe,en brengen ze mij toch het demomodel,en laten mij er ook nog 2 dagen opwachten,dus u snapt wel dat ik mij behoorlijk bedrogen voel.

Henk laurensen Nijmegen 18-02-2022

Alles volgens afspraak en correct geïnstalleerd ,op tijd gekomen en vriendelijk geholpen

Koen 18-02-2022

Snelle en duidelijke reactie.
Levertijd van onderdeel aangegeven en sneller dan verwacht reparatie uitgevoerd

Dbr 18-02-2022

Snelle levering, wasmachine keurig op de plaats gezet en aangesloten. Voor levering telefonisch contact ter bevestiging dat het apparaat onderweg is.

Jose 18-02-2022

Niet een hele grote winkel .
Maar erg aardig en behulpzaam. Luisteren naar je wensen .

J.Fens 18-02-2022

De site zag er erg goed uit het assortiment is goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De service is ook van goede kwaliteit. Wij hebben gebeld voor een onderdeel en dat hebben zij netjes voor ons apart gelegd.

MWHoevers 18-02-2022

Een prettige behandeling en een snelle service in de winkel door uw medewerker Robert Jacobs. Tevens bewondering voor uw 2 medewerkers, die de loodzware Miele wasmachine binnen een dag na aankoop al naar boven dragen en de machine installeren en aansluiten.

Rob 18-02-2022

Goede verkoopster, geeft alle info , is vriendelijk, kon makkelijk snel beslissen.
Bezorger, was op tijd plaatste het apparaat en gaf uitleg en nog energiebesparende tips

Kortom zeer tevreden

Hans 18-02-2022

Ze hebben altijd alle tijd voor de klant, geven een eerlijk advies en zijn vakkundig. Winkel/zaak heeft een zeer groot assortiment.

Marco Vijverberg 18-02-2022

Woensdagmiddag een droger gekocht en donderdag afgeleverd en geïnstalleerd. Gekocht bij de plaatselijke Electro World winkel, super winkel

Anne 17-02-2022

Stiphout, zeer persoonlijk geholpen door een klein team van vakmensen, toppers daar!

Berry van de Westerlo 17-02-2022

De mensen gaven deskundig advies en de TV werd thuis gebracht en aangesloten.

Lied van Heck 17-02-2022

Ik heb voor Electroworld Schijndel gekozen, omdat ik me aangesproken voel door de kreet: "Ben loyaal, koop lokaal".
Ik ben bijzonder goed te woord gestaan; er werd meegedacht in de oplossing voor het plaatsen van de was/droogcombinatie én ik ben tevreden over het product.
Ik zal bij volgende witgoed-aankopen als eerste naar Electroworld Schijndel gaan.

J. Den Otter 17-02-2022

De servicemonteur die naar de kapotte vaatwasser keek, velde een deskundig oordeel, naar mijn mening , over eventuele reparatie mogelijkheden. Vervolgens kozen wij voor een nieuw vaatwasser en werden in de winkel prettig en begripvol geholpen

Rien 17-02-2022

Brinkhuis biedt een ruim assortiment t.v ‘s, wat de keuze niet eenvoudig maakt.
Maar met deskundig advies van een enthousiaste medewerker, die goed luistert naar onze wensen kwamen toch vrij vlot tot een keuze. De verdere afhandeling, communicatie tot en met het plaatsen en instellen naar onze wensen verliep feilloos.