Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2933 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

G.A.Waanders 09-01-2023

Klantvriendelijke en deskundig advies, zonder moeilijke verhalen omtrent het product.
Tevens het vertrouwen hebben om factuur na levering te betalen.

R. de Meij 09-01-2023

De persoonlijke service staat bij Wouters centraal, die snel en goed is. Zij hebben oog voor de wens van hun klant en spelen daar op een zeer prettige manier op in.

Bertien van Leijsen 09-01-2023

Prima communicatie in de winkel en voorafgaande aan de bezorging. Netjes vakkundig geïnstalleerd en oude machine afgevoerd. Aanrader!

Martijn 09-01-2023

Via een betrouwbare website online en toch lokaal kopen. Communicatie was super!

Jelle 08-01-2023

Ben erg tevreden over de kennis en service van de medewerkers van Stadhouder Thomsonplein te Den Haag. Goed advies en werken volgens afspraak. Fijn!

Wim 08-01-2023

Nieuwe wasmachine gebracht, geplaatst en getest. Goede uitleg. Topservice! En na einde dag kwam servicemonteur nog even langs om enkele vragen te beantwoorden, was makkeljiker dan via telefoon.

Klantje 08-01-2023

Deze shop gekozen omdat onze lokale aanbieders geen breed assortiment hebben. Nadat we onze nieuwe steelstofzuiger mee naar huis hadden genomen sloeg de twijfel over de keuze toe. Na telefonisch overleg konden we deze zonder probleem omruilen en kozen toch voor een traditionele stofzuiger. De volgende dag stond het verschil weer op onze rekening, top service.

Tes van der Vlugt 08-01-2023

Electroworld Vogel in Barendrecht is een fijne winkel. Medewerkers zijn deskundig en hulpvaardig. Aanrader!

Talsma Dokkum. 08-01-2023

Wij kiezen voor deze winkel We worden heel goed geholpen. Zijn vriendelijk .Hulp vaardig en vlot in leveren . En ook voor ons lekker dichtbij.

Fred Schroder 08-01-2023

Persoonlijke bediening ervaren monteurs en een gastvrouw die iedereen een blij moment geeft

C.Welcker 08-01-2023

Goede service, bekend personeel al lang in dienst. Electro world Piazza is mijn vaste adres hierdoor.

Karel van den Heuvel 08-01-2023

Vriendelijk en deskundig geholpen. Prima uitleg over de verschillen van de wasdrogers. Snelle levering en netjes thuisgebracht en aangesloten. Super

Jan Boekestein 08-01-2023

Snelle service, goede communicatie en heldere afspraken. Goede uitleg en nette montage

Wilmie en Huub 08-01-2023

Hebben in de winkel een vaatwasser bekeken en het betreffende apparaat uitgezocht.
Wij vroegen om een aktie apparaat.
Aktie wat op site stond was niet meer leverbaar.
Verkoper bood ons een ander aktie model aan en liet het ons zien in de showroom.
Betrof AEG vaatwasser met bestekla en verstelbaar bovenrooster.
Bij levering apparaat met bestekbakje en geen bestekla.
Dit constateerden wij na plaatsing.
Direct gereclameerd en monteur ging met verkoper bellen.
Was geen discussie mogelijk wij hadden dit apparaat uitgezocht en apparaat met bestekla was 300 euro duurder.
Mijn vrouw en ik hebben maar een apparaat bekeken en dat was het apparaat wat hij ons aangeboden had.
Hoe met de afhandeling van deze fout is omgegaan was niet correct.
Wij voelden ons niet voor vol aangezien en hebben geen vertrouwen meer in de Witte Hal.

Henk Schoots 08-01-2023

Je wordt op een deskundige manier geholpen en men vindt altijd een oplossing die bij je past. Service is prima. Aflevering en plaatsing ook prima. Zijn sl jaren klant.

Ineke 08-01-2023

Mooie winkel, ruim en overzichtelijk. Vriendelijk, servicegericht personeel, die bereid zijn stapje extra te zetten.

C. Driessen 08-01-2023

Vriendelijk, nemen alle tijd voor je, zeer vakkundig.
Luisteren goed en belangrijk is, ze laten je uitpraten, zeer klantgericht.

Hans 08-01-2023

De reparatie was uit-de-kunst en de factuur was zeker niet te hoog. Volgende keer komen we zeker terug.

w.m. Friggen 08-01-2023

Wij zijn voor de eerste keer bij een winkel van Electroworld geweest en is ons uitstekend bevallen zowel de aankoop als de bezorging van de warmtepomp droger,zeer vriendelijke verkoopster en gedegen voorlichting.

Richard 08-01-2023

Prima geholpen in de winkel, snel geleverd en de inbouw koelvriescombinatie prima en snel gedaan.

Jeffrey 08-01-2023

De Bluetooth koptelefoon op tijd ontvangen zoals afgesproken en hij doet het perfect

Fam Tempelman 08-01-2023

Prettige en vriendelijke benadering en goed en eerlijk advies. Ze brengen mogelijke alternatieven met voors en tegens in beeld. Nette prijs en snelle levering van het product. Bij ophalen van het product werden nog wat extra Installatietips gegeven.

Cees 07-01-2023

Een lekkende wasmachine in de kerstperiode, dat is knap lastig. Maar direct het probleem bekeken, onderdelen besteld en gelijk daags na nieuwjaar gerepareerd. Snelle bekwame service.

Philip 07-01-2023

Super fine winkel met goede service en persoonlijke aandacht. Kom hier altijd voor al onze witgoed en elektronica producten!

Mar774 07-01-2023

Ik had van tevoren al een vaatwasmachine uitgezocht op internet maar door de griep kon ik op dat moment niet naar de winkel toekomen. Ik heb uitgebreid advies gekregen via de mail zodat ik volledig voorbereid naar de winkel kon om daar de vaatwasmachine te kopen. Ik kreeg daar nogmaals deskundig advies en mocht zelfs nog gebruik maken van een net verlopen aanbieding! Het inplannen van de montage kon boven verwachting snel waardoor ik nu alweer een week geniet van een hele goede vaatwasmachine! Ik kan deze winkel alleen maar aanbevelen!