Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

J. (Koos) van Rijn 04-11-2022

Aangeschafte wekkerradio werkte niet naar behoren. Deze werd ter plaatse beoordeeld en niet goed bevonden. Kon deze ruilen voor een andere, TOP!

Brigit 04-11-2022

Goede voorlichting, en prettige afhandeling, bezorgd op de afgesproken tijd en geïnstalleerd door een kordate jongeman.

FCM de Kleijn 04-11-2022

Er werd goede uitleg gegeven en de tijd genomen.
Om vervolgens alle moeite te nemen om het diezelfde dag nog te plaatsen.
Dus dik tevreden.

Sandra 04-11-2022

Vriendelijke mensen in de winkel en ook de heren die de vaatwasser geplaatst hebben. Snelle levering

N. Ruijs 04-11-2022

Prima uitleg en zeer klantvriendelijk geholpen. Een ervaren en deskundige monteur heeft de plaat geplaatst. Zeer tevreden!

loenen 04-11-2022

fijn geholpen in de winkel,dacht met ons mee.
inbouw kookplaat ook prima verlopen.

Lunchroom sandwich&more 04-11-2022

Goede service, een koelkast gekocht en die werd dezelfde dag nog gezorgd…( terwijl er eigenlijk geen personeel genoeg was maar toch bezorgd)
Top…

Carina Dekker 04-11-2022

Goede "ouderwetse "service!
De winkel is niet schreeuwerig , nodigt uit om naar binnen te gaan.
Professionele verkopers, goede service met thuisbezorging!

M. Veld 04-11-2022

Op een prettige manier in de winkel geholpen. Verkoper was ter zake kundig.
Levertijd is uitgelopen. Beoogde levertijd zou een week zijn. Het zijn er drie geworden. Oorzaak kan zijn, dat het apparaat toch niet op voorraad was. Zo'n groot probleem was het niet.
Het enige nadeel vind ik, dat wij niet ingelicht zijn, dat de levertijd uitliep.

Veronique Jonkergouw 04-11-2022

Duidelijke webshop.
Goed bereikbaar per telefoon.
Tijd afspraak voor bezorging en installeren goed nagekomen.

A.J. Klomp 04-11-2022

De mogelijkheid om in de winkel een keuze te maken waarbij de winkelbediende je helpt door toelichting te geven op de diverse mogelijkheden. Dat maakt dat je de juiste keuze maakt.

kees 04-11-2022

Altijd uitstekende service en perfecte uitgebreide en eerlijke voorlichting ook al is het zeer waarschijnlijk dat je een bepaald product (oplaadbare stofzuiger) niet gaat aanschaffen.

Jose 04-11-2022

Alles prima, goede service,
Mooie winkel, komen afspraken na
Dicht in de buurt
Persoonlijk

Marie-Louise van Loon 04-11-2022

Zeer goede service, werd meteen gebeld toen product binnen was. Altijd vriendelijk en vrolijk personeel. Zeer persoonlijk en altijd goed! Afspraken worden altijd nagekomen! Zeer tevreden dus!

Electroworld Hoogendoorn Alphen aan den Rijn 04-11-2022

Wij zijn met veel kennis van zaken geholpen in de winkel. Het advies was prima en de monteurs hebben naar volle tevredenheid alles ingesteld. niets was teveel en alles was te bepraten.

alex 04-11-2022

Uitstekende, duidelijke uitleg bij productvergelijking diverse geluidsystemen. De mogelijkheid tot uitproberen is uniek. Zeer prettig en professioneel geholpen.

Corina 04-11-2022

De service is echt goed. Ze zijn snel en denken goed met je mee wat bijv. in ons geval een geschikte droger was in ons gezin.
Doordat ze altijd voor ons klaarstaan komen we telkens weer terug bij deze zaak.
Ook al zien we op internet dat het net iets goedkoper kan. Maar dan heb je dus niet deze fijne service! Zeer tevreden dus!

Jaap Blomhert 04-11-2022

Goede en duidelijke advisering in de winkel en adequate en zorgvuldige manier van de installatie plus korte uitleg hoe de apparaten werken (wasmachine en wasdroger)

bart rovers 04-11-2022

Na telefonisch contact in de winkel langs geweest, goede uitleg van de machines (wasmachine, droger) netjes thuis gebracht en alle plastic en karton weer mee terug genomen. Kortom hele fijne winkel en goede service

Ger Hodenius 04-11-2022

Duidelijke en deskundige uitleg van het gekochte artikel. Vriendelijk personeel en goede uitstraling van winkel.

Hans van Riet 04-11-2022

Geweldige service!! Dinsdagmiddag alles gebracht en deskundig geïnstalleerd. Gisterenavond om19:00 uur nog langsgekomen om een probleem op te lossen!

Coby 04-11-2022

Deze winkel werd mij aanbevolen door de monteur van Bosch. Contact opgenomen en alles werd keurig geregeld.
Prima monteurs en met het apparaat ben ik uiterst tevreden.

- 04-11-2022

stadhouder biedt goede service! Komen afspraken na, ook bij mankementen wordt het keurig opgelost. Nette en vriendelijke monteurs.

Ellen Milner 03-11-2022

Altijd fijn om een lokale winkel te hebben met expertise van huishoudelijke apparaten. Kan het niet gerepareerd worden? Dan is er met een goede prijs/kwaliteit verhouding een nieuw apparaat te koop.

Caroline 03-11-2022

Ik wilde graag een 2e wasmachine en had advies nodig. Binnen een paar dagen kwam er een monteur langs om de mogelijkheden te bekijken. Nauwkeurig mat hij alle maten op en de winkel gaf advies welke bovenladers geschikt waren en op voorraad. Ik kreeg rustig de tijd de vloer schoon te maken nadat mijn wasmachine was verschoven. In alles werd met mij meegedacht. De monteur vroeg zelfs of hij de oude kraan ook zou vervangen, zodat het mooier lijkt. Niet nodig, als het maar werkt. En dat doet het!