Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Brenkman Culemborg 12-09-2022

Verstand van zaken, alternatieven besproken en goede service. In de winkel staat voldoende aanbod om een goede keuze te maken. De verkoper heeft met ons de mogelijkheden en onmogelijkheden besproken met een realistisch verhaal. Waarbij er in het geheel geen sprake is van agressieve verkoop. We komen al jaren in deze zaak en dat zegt voldoende.

Stiphout Zandvoort 12-09-2022

Perfecte voorlichting. Heel snel geleverd. Belangrijk daar we niet konden komen. Dag later kwam Stiphout al. Snel en efficiënt geplaatst. Top. Alles opgeruimd. Laden weer in keuken geplaatst. Zeer tevreden.

Simone Frobel 12-09-2022

Wir haben schon einiges bei Hametemaan in Ouddorp gekauft und sind sowohl mit den Produkten, als auch mit dem Service immer sehr zufrieden. Kompetente und freundliche Beratung im Shop, tolle Monteure vor Ort. Wir können Hametemaan nur weiterempfehlen.

Rene Vissers 12-09-2022

Zeer duidelijke en overzichtelijke winkel. Vriendleijke bediening en eerlijk advies. Uitstekene services bij aflevering en installatie thuis.

Thea en Henk van kooten 12-09-2022

We worden en werden nu ook goed geholpen in de winkel bij de aanschaf van onze apparaten . Ook bij het aansluiten van de apparaten thuis .jullie personeel zijn toffe mensen

Pascale 12-09-2022

Koel-vriescombi gekocht, voor erbij. Fijne winkel, vriendelijk personeel. Ze nemen de tijd en er wordt met je mee gedacht, wat de mogelijkheden en wat de verschillen zijn qua apparatuur. Ze hebben niet alle modellen binnen staan, maar doormiddel van de site Electro World samen met de verkoper een goede keus kunnen maken.

M. Baars & R. Huurneman 12-09-2022

We hadden een probleem met de wasmachine (meer dan 4 jaar oud).
Er was op korte termijn een monteur op locatie en deze heeft het probleem snel verholpen.
Daarnaast hebben we nog wat tips mee gekregen hoe we het probleem in de toekomst kunnen voorkomen (zeer vriendelijke man).

Menno van Veen 11-09-2022

Kennis van zaken! Goede service/regeling betreft reparatie Nieuwkoop. Deze manier maakt het laagdrempelig om een apparaat te laten repareren en niet direct weg te gooien en een nieuwe te kopen. Dit is mijn inziens milieubewust bezig zijn.

Carin 11-09-2022

Bij Grootaarts krijgen wij al jaren n heel professioneel en eerlijk advies.

INGE 11-09-2022

Vriendelijk en met verstand van zaken geholpen. De levering aan huis en het aansluiten van de apparatuur was goed..

Mw. Slangen 11-09-2022

Snelle en persoonlijke service in de zaak. Aardige en behulpzame medewerkers bij de installatie thuis.

Hetty Van vugt 11-09-2022

service is geweldig snel en accuraat werken.
installateur heeft na div.pogingen van zijn collega’s het eindelijk voor elkaar om de sonos met de televisie en i pad te laten communiceren!

Th.H.A. van Dijk 11-09-2022

Zeer vriendelijk en kundig personeel. Ben al 40 jaar klant bij Lieshout vanwege hun prima service

Marian 11-09-2022

Goeie instalateur,doet secuur zijn werk,is erg rustig.
Jammer vd lange wachttijd.

zeer zeker 11-09-2022

wij zijn zeer te vreden over Bell service komen daar al jaren. De sercive is heel goed . Als er een probleem is staan ze gelijk voor je klaar.

Grootjans 11-09-2022

Bij Vankan in Hoensbroek is de service/ kwaliteit perfect, en ook niet onbelangrijk !
Supervriendelijk en behulpzaam personeel, bezorgers en monteurs.

Jaap Snijder 11-09-2022

Zoals gebruikelijk was het weer prima in orde! Ondanks dat het product niet op voorraad was, met twee dagen bezorgd !

Frank 11-09-2022

Men weet daar waarover men praat. Veel kennis van zaken. Ze denken mee om jou probleem zo effectief mogelijk op te lossen, zonder meteen te willen verkopen. Je krijgt een gedegen advies mede gebaseerd op hun ervaring met de produkten van de laatste jaren.

Sandra Ubbink 11-09-2022

Goede uitleg gegeven voor de beugel voor de tv (was een andere nodig dan er op voorraad stond) en de stofzuiger was prima en direct mee te nemen

Koldenhof 11-09-2022

Uitstekende service en uitleg zeer vriendelijk personeel wij zullen Hamer zeker bij onze vrienden aanbevelen

Mouws 11-09-2022

Vriendelijke ontvangst! Goede uitleg! Duidelijk overzicht van de producten!

Bart van Eijck 11-09-2022

Persoonlijk, snel en correct afleveren, goede service. Echt een authentieke dorpswinkel met aandacht, advies, vriendelijkheid.

Meggie 11-09-2022

Super vriendelijke en behulpzame informatie en personeel in de winkel, snelle levering.
Ook over de bezorgers zeer tevreden, op de plek gezet waar de wasmachine hoort te staan en aangesloten.

Kaatje 11-09-2022

Overzichtelijke winkel, uitstekende uitleg over de aan te schaffen apparatuur waardoor keuzes makkelijk te maken zijn. Prima service en vriendelijk behulpzaam personeel.

Pvx 11-09-2022

Bestelling geplaatst. Nog steeds niet bezorgd en geen enkele communicatie ontvangen van wanneer de bestelling wordt bezorgd. Alleen een factuur ontvangen.