Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

j.j. meijer 30-04-2022

Goed en duidelijke uitleg in de winkel. Ruimte laten voor bedenkingen en vragen. Prima montage in thuissituatie.
Snelle levering van aangeschafte artikel. Er wordt alle tijd voor je genomen.

ACBA 30-04-2022

Ben keurig geholpen en de gevraagde reparatie is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Esther 30-04-2022

Snelle service en meedenken aan een passende oplossing zodat onze bij Hamer aangekochte inductiekookplaat prachtig past in het aanrecht van onze keuken. Hulde voor de snelle realisatie van één en ander! Geen moeite was te veel.

Lou Waterman 30-04-2022

Prima service, op de afgesproken tijd. Snel geïnstalleerd, geen troep. Neemt alle afval mee. Ook snel geleverd na bestelling. Donderdag bestelt, zaterdag geïnstalleerd.

Betreft vaatwasser

Geert 30-04-2022

wederom fantastische ervaring met Electro World Grootaarts! Dit keer bij het kiezen en bestellen van onze keukenapparatuur. Goed advies, prima prijs, bestelling keurig afgeleverd op de gevraagde dag, en afbestelling vaatwasser ging uitermate soepel.

Marina tuinenburg 30-04-2022

Vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel
Goed advies bij aankoop koelkast.Donderdag besteld .Vrijdag ochtend al geleverd.Zeer tevreden

Björn Florax 30-04-2022

Hele fijne zaak, waar ze goed advies geven en goede service verlenen. Daar kan geen internetbedrijf tegenop!

meint hoeksrta 30-04-2022

ik vind electro world onbetwist de beste wit goed specialist voor mij teld bij waters nood en brand electro world is altijd bij de hand
met hartelijke groet meint hoekstra

Bernt Feis 30-04-2022

De winkel van Electro De Groot is een lang bestaande winkel in Woerden. Sinds we hier zijn komen wonen in 2002 hebben we hier onze wasmachine, droger, stofzuiger, tv gekocht. De winkel levert heel snel, voor zover mogelijk en biedt een goede en snelle service. Op deze manier ken je en vertrouw je elkaar.

Vivienne 30-04-2022

Zeer tevreden met uitstekende service en het aardige en ter zake kundige personeel.

Lama 30-04-2022

Heldere advisering (niet “pushend”), snelle levering, deskundige en soepele installatie (voor zover ik dat kan beoordelen) en vriendelijke contacten voor en zeker ook na de aankoop.

Hans van Mullekom 30-04-2022

Gewoon goed. Zoals het hoort. Klantvriendelijk. Houden zich aan afspraken. Ga zo door.

Annalies 30-04-2022

Heel goed personeel vriendelijk behulpzaam niks is ze te veel echt toppers!!

Ton ter Heerdt- Grimmelikhuizen 30-04-2022

In deze winkel een ruim assortiment aan wasmachines. Er wordt niets opgedrongen. De uitleg bij iedere machine is duidelijk. Klantvriendelijkheid is hier standaard. Misschien ben je hier iets duurder uit maar lokaal en service zijn voor mij belangrijker.

J. Nievaart 30-04-2022

Uitstekend ontvangen en direct perfect geholpen. Wilden de koelkast direct bezorgd krijgen en dat werd ook direct geregeld. keurige service bij het plaatsen en uitleg van de koelkast.

B. Nijkamp 30-04-2022

Prima service zowel in de winkel als van de monteur die alles kwam aansluiten. Hij heeft zeer goed geholpen met alles.

Nancy 29-04-2022

Overzichtelijke website met ruim assortiment. Snelle email reactie met duidelijke informatie en goede aflevering

Kees 29-04-2022

Ik kwam hier ivm het vervangen van een vriezer en koelkast van 32 jaar oud. Ik werd uiterst vriendelijke en deskundig geholpen.

Kleizen 29-04-2022

Supersnelle levering en geweldige service , dikke pluim voor de medewerkers van Derkink Geesteren

Rietman 28-04-2022

No-nonsense. Medewerkers hebben veel kennis en zijn zeer klantvriendelijk. Een winkel die qua sfeer en uitstraling het beste te vergelijken is met een fantastische buurtsuper waar je nooit mis vraagt en mensen nog tijd voor je hebben en willen dat je met je aankoop echt datgene koopt wat het beste bij je behoefte past.

Piet van de Kerkhove 28-04-2022

Deskundig .advies
Vriendelijke personeel
De artikelen zijn plezierig geprijsd
Goed assortiment

Witvoet R. 28-04-2022

We hebben niets anders dan zeer goede ervaringen met Brilman. Vriendelijk en attent personeel. Aanrader.

Versluis 28-04-2022

Prettige medewerkers in de zaak. Geven je ruimte om rond te kijken en bij vragen nam men alle tijd. Niet overdreven gewoon duidelijk en helder

Ad 28-04-2022

Prima, alles geleverd volgens afspraak en netjes aangesloten.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Rien 28-04-2022

Goede snelle service, tegen een concurrerende prijs. En zeker nu het artikel in de aanbieding was.