Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3011 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

T. van 't Klooster 08-12-2022

een zeer prettige behandeling met geen of weinig verkooptechnieken. De technieken die werden toegepast werden ook onmiddellijk toegegeven. Uiteindelijk heel tevreden met de gemaakte keuze. Bij aflevering ook correct en op de juiste tijd gedaan.

Charlotta 08-12-2022

Helaas de nieuwe magnetron werd geleverd met een deuk erin. Op mijn mail nog steeds geen antwoord

J ter Beek 08-12-2022

Wij zijn niet in de winkel geweest.Teleonisch geregeld wat uitstekend is gelukt. Onze koelkast vertoonde mankamenten en na onze melding deed hij het plotseling weer. Zonder problemen konden wij onze bestelling annuleren. Helaas na twee weken weer gedoe. Opnieuw kontakt, fantastich geholpen en snel geregeld. Duidelijke en vriendelijke communicatie, chapeau! De deskundige monteur heeft de inbouwkoelkast perfect geleverd en geplaatst. Veilig en netjes gewerkt. Correcte opstelling. Super tevreden.

Fam H van Dorsten 08-12-2022

Hagedoorn Meppel staat bij ons bekend om service en kwaliteit, een fijn bedrijf waar je van op aan kunt!!!!

Diny Wolfkamp 08-12-2022

Koop bij de middenstand in je eigen dorp !!! Geen reistijd en parkeerproblemen. Bij Hoppenbrouwers in dit geval. Klantvriendelijk met een kopje koffie en heldere uitleg over de eventuele aankoop. Goede raad is goud waard. Ik ben blij met mijn nieuwe aanwinst

Valerie 08-12-2022

Toen ik een reparatieverzoek had ingediend werd ik binnen een uur gebeld voor het maken van een afspraak. De volgende ochtend kwam er al iemand langs om onze wasmachine te repareren en dat op een zaterdag! Helaas moest onze wasmachine meegenomen worden, maar kregen we deze op dinsdagmiddag alweer netjes terug. En nog beter: de kosten vielen ons enorm mee. We waren heel blij met de service.

Marcel Groot 08-12-2022

Een paar weken geleden heb ik een wasmachine gekocht en deze is een week later keurig bezorgd en geplaatst. De bezorgers hebben dit keurig gedaan en direct ook nog advies gegeven over mijn droger om deze langer mee te laten gaan. Ook hebben zij een verdeelafvoer aanbevolen en geplaatst. Hierdoor doet de droger het ook weer beter. Helemaal goed.

Hans 08-12-2022

Zeer prettig en vakkundig geholpen in de winkel. Bezorging ook vakkundig en snel.

Nelly Theunissen 08-12-2022

Altijd aandacht en tijd voor de klant. Deskundig advies. Uitgangspunt is de klant, wat wil deze, wat nodig en wat past vervolgens het beste bij deze klant.

Gerard ter Hogt 08-12-2022

Je wordt altijd prima geholpen in de winkel en de service is goed wanneer je een probleem hebt met een apparaat!

Petra Molenaar 08-12-2022

Ik vind de persoonlijke benadering een groot pluspunt. Er is interesse voor de klant en je wordt goed geïnformeerd. Top !

H Draayer 08-12-2022

Goed advies gekregen uit de aanbiedingen en een vriendelijke persoonlijke service , daasrvoor kom je terug!,

Derks 08-12-2022

Goede en snelle service
vriendelijk personeel met goed advies en goede prijs kwaliteit verhouding

Loewe Klang S 3 08-12-2022

Die mw. heeft alles keurig uitgelegd en de radio van Loewe Klang 3 werkt perfect via de app. Ook om alle zenders over te zetten. We hebben de radio in Numansdorp gekocht omdat we nog van de “oude “ stempel zijn en bij de plaatselijke ondernemers kopen.

Marja 08-12-2022

Prima winkel, vriendelijk personeel.
Koelkast bekeken eerst op de site, daarna in de winkel en besteld op woensdag en zaterdag netjes thuis afgeleverd en op zijn plaats gezet met uitleg.. En oude koelkast werd meegenomen.
Een zeer tevreden klant.

Caroline 07-12-2022

Overzichtelijke, duidelijke site. Veel kwaitatief goede producten. Snelle en goede service. Genoedelijk en betrouwbaar.

willem 07-12-2022

Snelle en deskundige service in een winkel die vertrouwen uitstraalt. Een klein puntje: na de service kwam de factuur per mail heel handig alleen de mogelijkheid via de QR code direct te betalen werkte niet.

Riet 07-12-2022

Mede dankzij het deskundige advies en de uitstekende service heb ik gekozen voor dit product en product voldoet dan ook conform het advies, wat ik eerlijk gezegd ook wel had verwacht gezien mijn ervaringen met Hamer. Electronica en witgoed altijd bij Hamer gekocht en altijd deskundig advies en uitstekende service ervaren.

Ton 07-12-2022

Goede, deskundige advisering. Meedenken met de klant is prettig. De afspraken over bezorging zijn prima nagekomen. Plaatsing met uitleg van de droger was duidelijk.

Ben Geuzendam 07-12-2022

Heldere voorlichting. Goed advies m.b.t. bijkomende werkzaamheden en adressen die dat werk hebben verricht.
Gemaakte afspraken zijn stipt nagekomen.

Jurgen Sinac 07-12-2022

We hadden een zeer behulpzame en meedenkende monteur. De wasmachine hadden we ergens anders gekocht, maar toch een geweldige service.

Annie Vugs 07-12-2022

Ik ben goed geadviseerd en geholpen. Men nam de tijd en het product werd netjes in mijn auto gezet.

J.mol 07-12-2022

Goede kennis , en goede service.
Al jaren klant , altijd een goed en eerlijk advies.

Cor Dingena 07-12-2022

Bij deze winkel weten ze pas echt wat service- en klantgericht denken in houdt. Men beschikt over een ruime keuze. Daarnaast krijg je een super goed advies en beschikt men over een goede vakkennis. Ook de uiterst vriendelijke bezorgers waren stipt op tijd en deden hun werk fantastisch. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen in plaats van naar de “grote jongens” te gaan waar je een nummer bent en geen klant.

Irma 07-12-2022

De familie achter dit filiaal staat al decennia lang voor betrouwbaarheid, eerlijke informatie en fantastische service.