Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ruud 28-01-2022

Vriendelijke en deskundige service. Het product werd na het winkelbezoek werd het product thus afgeleverd en tegelijkertijd het oude apparaat meegenomen om te worden afgevoerd.

N.Smit 28-01-2022

Heb telefonisch een afwasmachine besteld en werd keurig te woord gestaan. Aflevering en installatie perfect verzorgd door een aardige medewerker. De naam van de winkel ken ik al 60 jaar

Eijkelenkamp 28-01-2022

Voor mij de eerste keer op aanraden van vrienden hier iets gekocht.Erg tevreden en blij met mijn nieuwe wasmachine en droogtrommel van Miele.
Keurig op zolder geïnstalleerd en uitleg gekregen en oude machine mee terug genomen.
Kortom prima service en mij zien ze zeker terug!

marian 28-01-2022

zeer goede service, ze zetten net een stapje meer voor de klant.
gemaakte afspraken worden nagekomen

Gabi 28-01-2022

Al meerdere grote aankopen gedaan bij Brenkman, we worden altijd heel goed geholpen om onze keuzes te maken! Top service!!

Truus Gahler 28-01-2022

Goede informatie, gemoedelijke mensen,duidelijke afspraken, komen afspraken na, alles word netjes thuisbezorgd en geïnstalleerd als je dat wenst, en wij gunnen het de kleine middenstanders.

Winter 27-01-2022

Goed advies gehad over de vriezer die wij op oog hadden. Keurig verder geholpen. Zeer nette winkel.

Jens Valk 27-01-2022

staan altijd klaar, altijd goede service , persoonlijker geholpen, wij kopen alles bij van Leeuwen en hebben een hekel aan grote onpersoonlijke zaken als Media Markt, komen wij nooit.

Alex 27-01-2022

HP printer in de winkel gekocht. Prima geholpen in de winkel. Echter het aan de praat krijgen thuis was een crime. De HP handleiding is zeer verwarrend.
Pas na hulp van buitenaf is het gelukt de printer aan de praat te krijgen.

Gerda Vlok - van Cappellen 27-01-2022

Ben al meerdere keren prima geholpen met goed advies voor vriezer, vaatwasser, inductiekookplaat en zojuist is er een nieuwe combimagnetron ingebouwd. Aardige vakbekwame monteurs, werken snel en secuur.

remko 27-01-2022

zeer goede service en bereikbaarheid. nemen de tijd voor tekst en uitleg. komen het eventueel thuis aansluiten en ze blijven net zo lang tot dat het werkt.

Marian 27-01-2022

zeer vriendelijk en deskundig geholpen!
alle tijd voor een duidelijke uitleg!

Bastiaansen 27-01-2022

Geven een prima, eerlijk advies/service. Denken mee om op welke wijze de beste oplossing is. Tevens het plaatsen gebeurd op een nette wijze. Erg beleefd. Ook het telefonisch contact is prettig.
Top bedrijf.

Frédérique Moesbergen 27-01-2022

Al sinds 2009 word ik door ondertussen alle medewerkers terzijde gestaan op het gebied van keukenapparaten als op het gebied van radio/tv; afgelopen week mbt te plaatsen "kastje" om naar mijn radio te kunnen luisteren via Bose (Ziggo had e.e.a. veranderd...). Zelfs na sluitingstijd kwam dhr Vooys nog langs om het door Rob geplaatste kastje te controleren.

Dirk de Liefde 27-01-2022

Klantvriendelijk en hulpvaardig.De winkel heeft een redelijk assortiment maar daarbij kan alles ook besteld worden indien niet aanwezig.

Wendy 27-01-2022

Lokale winkel, prima service, voldoende keus, maar niet krankzinnig veel zodat je niet weet wat je moet kiezen en exact dezelfde prijzen als de landelijke ketens die zogenaamd stunten met hun prijzen. Binnen 10 minuten had ik mijn aankoop gedaan. Heel prettig

Hans Joosten 27-01-2022

Perfecte winkel in alle opzichten, geen moeite teveel. De klant moet tevreden zijn en dat geeft men je bij Breukers mee. Ook de installatie was helemaal naar wens.

MD 27-01-2022

Snel geregeld, vriendelijke personeel en een goede uitleg. Zeker aan te bevelen.

Antonia 27-01-2022

We zijn heel correct en met goede informatie geholpen .
Ook is de vaatwasser netjes ingebouwd.

Klein minpuntje dat ze smorgens om 7.15 al belden om te installeren.

Bert van den Driesche 27-01-2022

Prettige behulpzame medewerkers, goede adviezen, prima service en een zeer ruime sortering kwaliteitsartikelen.

John 27-01-2022

Bij Electroworld een Philips Airfryer XXL gekocht, €45 goedkoper dan de "grotere jongens" en via AfterPay.
Snelle levertijd en persoonlijk afgeleverd.
Aanrader.

Herman Hulshof 27-01-2022

geweldige winkel met keurig personeel en betrouwbaar in het geven van advies en de service is ongekend !!!!!

E.J. v.d. Brink 27-01-2022

Heel goede service en fijn advies en meteen leverbaar TOP en een fijne kookplaat

Marianne 27-01-2022

Wij gaan altijd naar electroworld voor een wasmachine, wasdroger, televisie etc. We worden altijd vriendelijk en eerlijk geholpen. Ook degene die hem komen plaatsen zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze geven een goede uitleg en staan snel voor je klaar. Wij zijn heel tevreden.

Miep van der Stap 27-01-2022

gewoon een fijne bediening en service. zeer klant vriendelijk. Ik kom er al jaren. Er is geen fijnere winkel dan Vos