Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Karel Greveling 26-05-2022

Geholpen door de heer Oosterhof een vriendelijke vakbekwaam persoon.
Weet overal een passend antwoord op.

in-liner 26-05-2022

Eerlijk advies, hier houden ze de deur nog open als je iets gekocht heb, en misschien ook wel als je niets gekocht heb.

Astrid 26-05-2022

Snel een afspraak, n.a.v. Een raar geluid van de vaatwasser. Het euvel is vakkundig gevonden en opgelost. Ook zijn we geïnformeerd over hoe we dit zelf kunnen voorkomen & onderzoeken mocht het weer voorkomen. Top!

Marcel 26-05-2022

De vaatwasser in onze recreatiewoning was kapot.
Heb alles op afstand kunnen regelen….. fantastisch.
Er werd goed meegedacht en snel gehandeld, zodat de verhuur van ons huis weer snel door kon gaan., zonder dat huurders er last van hebben gehad.

Ad Visser 26-05-2022

Vriendelijke en adequate service, winkelpersoneel goed in de materie onderlegd

Ruwette 26-05-2022

Geweldige service, vriendelij, meedenkend, in een woord geweldig, verpakking meegenomen, ik beveel dit bedrijf bij iedereen aan.

Leo Rouhof 25-05-2022

Prima geholpen en zeer snel. Nog dezelfde dag geleverd met een keurige uitleg. Prima service

Shorteone 25-05-2022

Winkel dicht bij huis. Goede service, gaf duidelijke informatie over verschillende wasmachines.
Door vakkundig personeel geplaatst. Oude apparaat netjes meegenomen.

Mevrouw Beugels-Pranger 25-05-2022

Zeer vriendelijk, zeer goede en snelle service, goede website, goede en snelle levering, goede klantvriendelijkheid.

H. BOTS 25-05-2022

Zeer vlot en klantvriendelijk geholpen. Volledig naar tevredenheid. Een zaak die ik iedereen aanbeveel.

W Delwel 25-05-2022

Wasmachine was stuk. Zijn geweest en is gemaakt en advies erbij gekregen. Erg blij mee. Door de drukte wel wat langer geduurd voordat ze kwamen. Maar dat is nu overal. Geen probleem.

Karin 25-05-2022

Zo’n vriendelijke monteur en al jaren dezelfde dus hij weet precies wat er nodig is, doet snel en vakkundig zijn werk. 😀 heel blij mee!!!

Thea Bovenga 25-05-2022

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam bezorgers,en altijd op tijd.,ben al jaren klant en erg tevreden op hun service.

La Oya Dagbesteding 25-05-2022

Vriendelijke en deskundige monteur. Fijn dat de planning af werd gestemd op mijn werkschema.
Aanrader.

Mevr.Benschop 25-05-2022

Mooie zaak,fijn personeel,goede service.
Er is een uitgebreid assortiment beschikbaar.

Ria 25-05-2022

Ik heb niets online gekocht maar is in de winkel gekocht. Daar ben ik heel tevreden over. Degene die de kookplaat kwam leveren en plaatsen ben ik ook tevreden over. Omdat er geen gebruiksaanwijzing bij was hebben ze die later nog bij ons gebracht. Wij zijn heel tevreden.

Natascha 25-05-2022

Weer super goed geadviseerd en geholpen. Na onze koelkast was het gasfornuis aan vervaning toe, geen twijfel over waar we die gingen kopen. Service, deskundigheid, vriendelijkheid allemaal een dikke 10. Bezorging ging ook weer precies volgens afspraak met plaatsen en uitleg.

Een tevreden klant 24-05-2022

Onze (cyclon) stofzuiger begaf het na jarenlang goede diensten te hebben geleverd. Ik was halverwege de woonkamer en ik had mijn vrouw beloofd om het huis te stofzuigen voordat zij weer van haar werk terug zou komen. Dus op naar Electro World De Bilt waar wij al eerder goede ervaringen mee hadden met de aanschaf van een wasdroger (en service want de machine bleek in eerste instantie niet te passen in de kast maar is prima opgelost).
Het moest van mij opnieuw een cyclon stofzuiger worden en na advies te hebben gekregen was de koop met 5 minuten rond. Iedereen blij. Bij thuiskomst bleek er een dure "tweede" borstel niet in de doos aanwezig te zijn en ik weer terug naar de winkel. Zonder enige discussie kreeg ik de betreffende borstel mee van hun winkelmodel. Ik hoop dat het nog even duurt voordat het volgende elektrische apparaat het begeeft maar wij gaan dan zeker weer naar Elektro World De Bilt. Naast hun service is het ook belangrijk om de lokale middenstand te blijven helpen met je aankopen!! Het wordt minder leuk "shoppen" in het dorp of stad wanneer alle middenstanders zijn vervangen door "TE HUUR" raamdecoratie.

Jolanda Frima-Lukens 24-05-2022

Zeer tevreden over onze koelkast en tv.
Bedankt voor de goede service. Vakkundig en netjes geïnstalleerd.
Ons volgende apparaat bestellen we vanzelfsprekend weer bij jullie, maar hopelijk duurt dat nog even ;)

Jopie 24-05-2022

Heb telefonisch contact gehad met de winkel in hulst om een vaatwasser te kopen. Werd goed geholpen. Zat op de website mee te kijken en had daar mijn keuze gemaakt. De volgende dag konden ze al leveren

Koornneef 24-05-2022

Diverse malen langs geweest voor advies en steeds goed geholpen. Uiteindelijk een aankoop gedaan en laten installeren. Toppie

W.J. 24-05-2022

snelle en goede service bij reparatie vaatwasser. Bovendien voordat reparatie plaatsvond, keurig op de hoogte gesteld van de (meer)kosten. Super

Lizeth Martens 24-05-2022

Zeer goede service. Vriendelijk personeel. Bij problemen snel een oplossing.

Lilian Everse 24-05-2022

Ik shop zoveel mogelijk in onze eigen expert winkel en wordt altijd goed geholpen en zijn altijd vriendelijk!!

Bert 24-05-2022

Alles prima verlopen. Vriendelijke en deskundige medewerkers. Vlot alles geïnstalleerd.