Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Leandro Hermens 15-12-2021

Goed en duidelijk deskundigadvies bij de aanschaf van het product. Geen verkooppraatjes om je iets duurders aan te smeren.

Extra pluspunt van dit bedrijf. Het bestaat al meer dan 100 jaar.

Schoutsen 15-12-2021

Het personeel is vriendelijk en betrouwbaar. Er wordt aan afspraken gehouden (zoals vantevoren bellen als monteur komt), ze zijn probleemoplossend en meedenkend wanneer er een probleem is , servicegericht. Na sluitingstijd kwam er een personeelslid kijken, direct na mijn telefoontje, of hij het probleem kon oplossen.

ETL Halberg 15-12-2021

In ons eigen dorp, help nu vooral de middenstand, goed geholpen door medewerker

Hetty Krus-Giesen 15-12-2021

Of je nu komt voor een kleine aankoop of een grote aankoop altijd super goede service, aardig en begripvol.

Zeker weten 14-12-2021

Heel fijne en prettige behandeling.Al jaren klant ook bij Hagendoorn zelf.Heel goeie service

Blij mee 14-12-2021

Zijn altijd bereid uitvoerig uitleg te geven, denken op alle fronten met je mee en smeren je nooit iets aan. We hadden problemen met installeren even gebeld en binnen paar minuten probleem zelfs telefonisch opgelost

Henri 14-12-2021

Goede service en deskundig advies bij aanschaf van allerlei elektronische apparatuur..

R.Fermont 14-12-2021

De service is uitstekend, prijzen zijn goed.
Afspraken komen ze na.
Wordt thuis bezorgd en oude apparaat nemen ze mee.

Maria 14-12-2021

Fijn contact gehad, goede levering van het product, korting gekregen dus klantvriendelijk

Bob de Groot 14-12-2021

Fijne winkel met personeel dat echt verstand van zaken heeft en meedenkt binnen jouw budget.

Lienke 14-12-2021

Van begin tot eind prettig geholpen: goed meedenken, heldere communicatie en uitstekende installatie.

Marty 14-12-2021

We zijn prima geholpen en de wasmachine is keurig op tijd geleverd en geïnstalleerd. De uitleg over programma's was duidelijk.

Gala 14-12-2021

De site is heel overzichtelijk en de informatie erop klopt. De winkel in Abcoude heeft een breed aanbod en fijne medewerkers die goede service verlenen.

Rogier 14-12-2021

Levertijd van de nieuwe vaatwasser heeft lang op zich laten wachten.
Hier kon Hamer iets aan doen, maar hebben mij steeds netjes van info voorzien.
Tevens is er meegedacht in alternatieven en hebben ze voor de overbruggingsperiode een gratis leenvaatwasser gebracht.

J.Bos 14-12-2021

Ik vind de winkel heerlijk rustig. Geen massaal gebeuren! De medewerkers nemen alle tijd om je voor te lichten over je beoogde aankoop en als je de keus hebt gemaakt het gebruik van het apparaat uit te leggen. Laat dat vooral zo blijven

Pol in Winsum 14-12-2021

Het is een prettige winkel om te winkelen, de productkennis is goed, en de service is perfect. De eigenaren zijn altijd bereidwillig om te helpen.

Scheepers 14-12-2021

Prima hulp bij het uitzoeken van nieuwe TV in de winkel in Yerseke. Ook de aansluiting in onze caravan verliep probleemloos .
Tijdafspraak voor installatie ook perfect, alle tijd genomen voor uitleg apparaat, kortom zeer tevreden!!

Eggels 14-12-2021

Het personeel is vriendelijk en geeft een deskundig advies. De levering was snel en de service uitstekend.

Edwin 14-12-2021

Goede service, snel, meedenkend, eerlijk en vriendelijk. Ik was hier nog nooit geweest, maar kom zeker terug.

Trouwe klant 14-12-2021

Wij hebben goede contact met Gebra Noordwijkerhout. De service is goed en staan snel voor je klaar.

joost 14-12-2021

Reparatie afwasmachine. Naast de klacht werden er nog twee tekortkomingen geconstateerd die op termijn problemen zouden opleveren en daarom op voorstel van de monteur meteen ook werden vervangen.

André 14-12-2021

Goede service bij het afleveren, netjes geïnstalleerd en kleine uitleg gekregen!

Hans 13-12-2021

De serviceverlening is top en de advisering is objectief gericht op je persoonlijke omstandigheden onderliggende zakelijke motieven

fam T S Visser 13-12-2021

Wij werden prettig geholpen en onze koel vrieskast is zaterdag correct afgeleverd en de oude weer meegenomen
we zijn er heel blij mee alle lof ook voor de bezorger

Wat wordt hiermee bedoeld? 13-12-2021

Het betrof een aansluitprobleem van diverse kabels. Door de monteur was dit in notime geregeld.
Hij was er snel en ook weer snel weg. En alles werkte weer! Prima geregeld!
Hartelijk dank.