Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

fam grijze 16-11-2022

wat ze beloven komen ze 100% na,op tijd geleverd na afspraak,netjes geinstaleerd

Vermeulen 16-11-2022

Culemborg een zeer goede en uitstekende deskundigheid en ze staan altijd klaar.

Ton Breuker 16-11-2022

Persoonlijk advies, prima uitleg en snelle levering. Vertrouwd gevoel bij het koopproces.

Toon en Els uit Hulsberg 16-11-2022

goede communicatie met de monteur/winkel/ bedrijf, uitgebreid advies, maar vooral perfecte levering en installatie van vaatwasser en ijskast: niets was teveel gevraagd.

Bennie 16-11-2022

Professionele vakmensen, keurig en snel gewerkt, laten je niet zitten met afval, klantgericht. Top!

V Roessel 16-11-2022

Super fijne zaak staan altijd voor je klaar
Klantvriendelijke prima service kan het aan iedereen aanbevelen

Sjoukje vd Bij 16-11-2022

Wij komen graag bij Electro World, we worden vriendelijk en deskundig geholpen.

Electro World Stadhouder 16-11-2022

Vriendelijk en goed advies in de winkel. Aflevering apparaat op afgesproken moment. Montage snel en schoon.
Prettige ervaring en een aanrader.

Sil 16-11-2022

Super service! Vriendelijk personeel.
Goede uitleg en informatie gekregen over de Siemens vaatwasser. Wij zijn erg tevreden. Nogmaals hartelijk dank.
Tot een volgende keer!

noeverman 16-11-2022

goed

geholpen door vriendeleke man en alle tijd. verder afwachten hoe lang scheer apparaat het vol houd.

Wilma 16-11-2022

Wij kopen al jaren bij Hagedoorn. Je wordt daar heel goed geholpen en geadviseerd en de service is perfect !

Robert 16-11-2022

Storing aan mijn tv werd direct serieus aangepakt. Service monteur is komen kijken en heeft geconstateerd dat tv gerepareerd moest worden. Direct vervangende tv gemonteerd. Na de reparatie is tv terug gebracht en weer netjes gemonteerd en ingesteld. Zelf had ik er geen omkijken naar. Service zoals Service moet zijn.

Henriëtte 16-11-2022

Super snelle levering. Heel blij mee. Ook het advies was handig. Gelijk opgehaald na binnenkomst

J.A. Lievaart 16-11-2022

Goed advies, nette bezorging en correcte afhandeling! Goed persoonlijk contact en duidelijke communicatie.

M van Ossenbruggen 16-11-2022

Zelf woon ik in Diemen , maar zal altijd voor Lieshout in Hoorn kiezen !
deze mannen weten nog wat service en klantvriendelijkheid is .
uiteraard zijn ook de prijzen niet onbelangrijk maar op en kennis van zaken en service kun je geen prijskaartje op plakken.

Dennis 16-11-2022

Altijd goede service en kundig personeel! Bij eventuele garantie wordt dit serieus genomen en snel opgelost.
Kortom een tevreden klant.

JBM Groot Antink 16-11-2022

Prettige omgang / eerlijk en goed advies / prijstechnisch ok / zeer goede en vlotte service.

Van den hoven 16-11-2022

Goede, snelle service
Geleverd zoals afgesproken
Goede uitleg, werking machine

D brink 16-11-2022

Om dat het een fijne winkel is , goede uitleg vriendelijk , meedenkend , keurig geplaatst echt super

Jelle 16-11-2022

Het is gewoon een super geschikte zaak, deskundig en prettig personeel, zeer goede prijs/prestatie, prima advies en service, breed aanbod, wat kun je er nog meer over zeggen, gewoon TOP.

frans 16-11-2022

prachtige winkel met vriendelijke vakbekwame verkopers en perfekte service, brengen installeren, uitleg en meenemen oude apparaat

Ton 16-11-2022

Mooie winkel met vak mensen , duidelijke uitleg . Hier ben je nog echt een klant .

Dick 15-11-2022

Zeer tevreden over service. Ook bij eerdere aankopen. Vandaar dat ik voor Radio Van Dijk kies.

Jeroen van Gent 15-11-2022

Electro Vogel is een mooie grote winkel in Barendrecht met een uitgelezen assortiment en rustig, ter zake kundige mensen.
Vooral in de koopavond op vrijdag is het werkelijk fijn om door deze winkel te lopen en te kijken, vindt ik Gelukkig geen schreeuwende reclames of stuntaanbiedingen maar gedegenheid en ervaring wat op een langere termijn beschouwd veel meer waard is !

Len 15-11-2022

Deze shop is heel fijn. Echte ‘dorpswinkel ‘.
Vertrouwde service, levering is top.