Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

N. Gundelach 27-11-2021

Ik heb een stofzuiger besteld via de webshop. Er is telefonisch contact opgenomen en afgestemd of ik het zelf wilde halen of dat het bezorgd werd. Het is nog dezelfde middag bezorgd. Topservice!

Erik 27-11-2021

Prima advies snelle levering. De plaatsingskosten vielen wel tegen voor een half uurtje ruim 80 euro. En nog kosten voor een snoer die volledig adviesprijs is. Dus rekening kwam zomaar 130 euro hoger uit. Ik had dat niet vooraf gevraagd dus eigen schuld.

GvR 26-11-2021

Door schaarste in de handel van de vaatwassers diverse winkels bezocht. Vele merken waren op korte termijn niet leverbaar. En waar er wel een vaatwasser in de verkoop was kon men deze pas na een week of langer installeren. Uiteindelijk kwam ik na een tip van een kennis terecht bij hoppenbrouwers in Udenhout. Op maandagmiddag een vaatwasser en merk van mijn keuze gemaakt en dinsdagmiddag werd deze al bij mij thuis afgeleverd en geïnstalleerd. Erg vriendelijk en vakkundig en ik ga in de toekomst zeker terug naar deze winkel als ik weer eens iets nodig heb.

Ans van Breda 26-11-2021

De service van de winkel in Helvoirt is prima, spreken een tijd af en komen die na. Bieden niet meteen een nieuwe gastoestel aan, maar bieden aan eerst te kijken of het te maken is. Het maken ging snel en de monteur ruimde alles op.

L. Sepp 26-11-2021

Ik ben al zo'n 25jaar een zeer tevreden klant bij van Leeuwen(Elektro World)
Altijd vriendelijk personeel en bereid om alles te doen wat in hun bereik ligt.
Snelle service, goed bereikbaar per telefoon. Het meeste kan thuis bezorgd worden. Helemaal toppie

P. Rijkers 26-11-2021

Electroworld Hamers is al jaren bij ons in het dorp een begrip. Vriendelijk en vakkundig personeel en goede service. En wat ook belangrijk is, dichtbij huis!

Jacques van Espelo 26-11-2021

altijd vakkundig en snel geholpen en geadviseerd. Bestellingen worden vlot afgewerkt.

d dijkstra 26-11-2021

al jaren klant, adviseren goed
staan open voor kritische vragen
goede service bij problemen

Cranenbroek Kerkstraat 41 Someren 26-11-2021

We hebben bewust gekozen voor een winkel in ons eigen dorp en we zijn zeer prettig geholpen mag ik wel e zeggen.

Monique Beunen 26-11-2021

Zeer vriendelijke medewerkers met goed en eerlijk advies en duidelijke uitleg over de verschillende apparaten.
Ook met de prijzen zijn ze zeker niet duurder en bieden zelfs nog service met gratis bezorgen en installeren.

electroworld Talsma 26-11-2021

Ze zijn zo behulpzaam, klantvriendelijk , denken mee , en eerlijk en vertrouwd.
Dankjewel voor de goede service.

Marc Brom 26-11-2021

Ik zou Electroworld in Helmond aan iedereen aanraden, voor de goede service zeer nette prijs en snelle levering ga zo door!

A.Kanters 26-11-2021

Mijn zus heeft ons de tip gegeven om hier te kopen. Goede service en aflevering. Zij waren heel tevreden.
Super goed geholpen in de winkel en alles aan ons uitgelegd over de verschillen tussen de toestellen. Enkele nieuwe dingen erop zoals heel mooie diepe kleuren en als je van opzij kijkt blijft het beeld heel helder. De monteur heeft alles heel netjes geplaatst en afval meegenomen. We zijn heel erg tevreden en hebben prachtig groot beeld. Hopelijk blijft de TV het ook zo goed doen. We genieten ervan.

Angela 26-11-2021

Dit is een fijne, goede winkel. Je krijgt geduldig uitleg bij je product. Ze zijn altijd even vriendelijk en behulpzaam. Ik kom er graag!

van der kammen 26-11-2021

deskundig en klantvriendelijk. Zeer ruim assortiment zodat je eigenlijk maar naar 1 winkel hoeft te gaan.

Bolding 26-11-2021

we kregen een heel goed en eerlijk advies voor de aanschaf van de BlueSound geuidsboxen, in plaats van de (veel duurdere) soundbar. We zijn hierover heel tevreden.

B van ouwerkerk - krijnen. 26-11-2021

De persoonlijke uitleg over stofzuger en laptop. Ook het aanbod om de stofzuiger thuis te bezorgen.

WIJdus 26-11-2021

Het probleem met onze tv leek eenvoudig, maar het oplossen bleek minder eenvoudig. Met alle geduld hebben ze oplossingen aangedragen, waaronder een tijdelijke goed functionerende tv.
Het probleem is inmiddels opgelost en wij zijn blije en tevreden klanten.

R.Paardekooper 26-11-2021

Snel geleverd, netjes aangesloten, vriendelijke monteurs, goede uitleg.
Moet wel aangeven zelf deuren eruit gehaald alles al afgekoppeld, zodat ze er makkelijk bij konden.

Alex 26-11-2021

Levering in orde.
Aansluiten en het meenemen van ons oude apparaat was prima geregeld.
Nette monteurs en heel goed winkelpersoneel

Freerk Edens 26-11-2021

Ik koos deze winkel door hun reclamefolder . Totaal geen spijt van heel vriendelijke verkoopster. Alle tijd voor je en een prima uitleg .

T. Kooistra 26-11-2021

Het ging hier om een kapotte wasmachine. Net buiten de garantie. Hoefden maar een kleine bijdrage te betalen.👍👏
Snelle ophalen van de wasmachine. Had een uitleen apparaat bij zich. Snel gerepareerd.
Ondanks de drukte.
Snel vriendelijk netjes vertrouwd. Kwaliteit.

Dijkman 26-11-2021

We waren van plan om een dure en goede stofzuiger te kopen om de ervaring die we zelf hebben met dit merk.
De nieuwe stofzuiger echter was bestemd voor onze dochter en haar gezin.
Hierop adviseerde de medewerker van Talsma om te kiezen voor een nagenoeg onslijtbare uitvoering.
Een goedkopere van een ander merk afgestemd op de gezinssituatie.
Wij waarderen het eerlijke, vakkundige advies van de medewerker en hebben zijn advies opgevolgd.

Carel Cames van Batenburg 26-11-2021

Goed en deskundig advies. Geen push tot verkoop. Zeer behulpzame monteurs, transporteurs, deskundig, vrolijk en niets is te moeilijk. Kortom, aanrader.

De Breedjes 26-11-2021

Alles in 1 bij dit bedrijf, inductiekookplaat gekocht en zij maken de groepen en aansluiting voor een zeer redelijke prijs. Monteur keurig op tijd en goed werk geleverd.