Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Hendriks 02-11-2022

Goede service. Komen afspraken na en het is betaalbaar. Vriendelijk en leuke mensen die er werken.

Paul 02-11-2022

Goede service en kwaliteit.
Deur bleek niet meer passend, samen een goede oplossing voor gevonden

Almar Kleinjan 02-11-2022

Snelle prettige service per telefoon. Hierna mooie nieuwe en goed werkende vaatwasser geïnstalleerd

T.G.Ooms 02-11-2022

Uiterst secuur en snel geholpen. Bezorging en afstellen apparatuur was heel correct en klanvriendelijk.

Ans 01-11-2022

Goede en heldere informatie op de site, waarbij de verschillende invalshoeken (bv productgroepen) makkelijk te herleiden zijn.
Wij hebben gekozen voor Brilman Lossser met als achtergrond "wees loyaal, koop lokaal", waarbij wel moet worden aangetekend, dat in degelijke gevallen de prijs ook aantrekkelijk genoeg dient te zijn ! Verder hechten wij ook grote waarde aan klantgerichtheid, vriendelijkheid, heldere informatie en servicegerichtheid bij het personeel. Genoemde items zijn bij Brilman Losser meer dan goed vertegenwoordigd ! Kortom: deze zaak is een aanrader voor uw aankopen !

f.Beniers 01-11-2022

prettige ontvangst en duidelijke uitleg, nette afspraken kunnen maken. wij werden goed geholpen

H. Moek 01-11-2022

Prettig personeel, goede voorlichting en service is ook goed tot nu toe zijn wij zeer te vreden

Electro World van BNoxel 01-11-2022

Zeer vriendelijk geholpen. Duidelijk in uitleg Koel-vriescombinatie op afgesproken data geleverd en keurig aangesloten.

Ad Lankhaar 01-11-2022

We konden het aan te schaffen product in de fraaie winkel zien en kregen hierover de gewenste uitleg.
De levering vond daarna stipt volgens afspraak plaats.

Richard 01-11-2022

Wij komen altijd bij deze winkel omdat je er goed wordt geholpen en dat de mensen die er staan ook verstand van zaken hebben. Wij raden deze winkel dan ook van harte aan

riet petter 01-11-2022

zeer behulpzaam voor mij, klant van 91 jaar oud. meedenken en goed adviserend

Dick Stoelhorst 01-11-2022

vriendelijk en behulpzaam personeel. goede uitleg en geode service. gemaakte afspraken worden goed nagekomen.

Storing 01-11-2022

Altijd snelle en goede service verlening. De producten zijn verder van hoge kwaliteit.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Mevr. M. Keizer 01-11-2022

We zijn al jaren klant van jullie en vinden het fijn dat we service en goede informatie hebben over onze aankoop (vooral persoonlijk) want wij kopen nooit via internet. Met de laatste 3 aankopen, koelkast, stofzuiger en recentelijk een nieuwe wasmachine hebben we mede door jullie advies een goede keuze kunnen maken. De wasmachine komt nog, maar met de koelkast en de stofzuiger zijn we erg tevreden. Vooral wat betreft de stofzuiger kwamen we (op jullie advies en tip) thuis met een totaal andere keuze dan we bedacht hadden. Top stofzuiger en erg handig!!!

Elly de Beer 01-11-2022

Super goed voorgelicht en goede uitleg voor gebruik van de nieuwe aanschaf, vriendelijk personeel

Leander 01-11-2022

Kom hier al jaren voor mijn tv's en witgoed. Mensen met kennis van hun producten en eerlijk advies. Service tijdens maar ook later is goed. Mocht iets kapot gaan dan is de garantie afhandeling top. Ze regelen het met fabriek en er is snel een monteur of iets dergelijks.. net weer een wasmachine hier gekocht ondanks dat we verhuisd zijn naar de andere kant van Rotterdam.

Mark 31-10-2022

Een echte winkel met ouderwetse service. Hier regelen ze ook zaken die niet bij de deze winkel hoort, maar wel in het verlengde ligt van de verkochte producten.

Marjolijn Smit 31-10-2022

Prima winkel met heel vriendelijke en deskundige medewerkers. En pas achteraf betalen, dat is ook fijn.

Ineke 31-10-2022

Zeer klantgericht, goede communicatie, komen afspraken na.
Geven goede informatie op mijn vragen. Niets is teveel

Swat Baert 31-10-2022

Gekozen voor deze winkel ivm wat persoonlijker contact/service.
Het advies i d winkel viel me tegen.
Gelukkig had ik me al goed voorbereid!
De personen v h afleveren en installeren waren aardig en deskundig.

Rob Z 31-10-2022

Bij deze winkel word ik vriendelijk en behulpzaam geholpen. De winkel bevindt zich in eigen gemeente en kan snel service verlenen. De geleverde service is zeer klantvriendelijk en deskundig.

S. 31-10-2022

Hele fijne samenwerking.
Had een vriezer besteld die naar de kelder moest. De oude werd naar boven getild en wat bleek nu. De nieuwe vriezer paste niet. Oeps had wel met de lengte rekening houden maar niet met de breedte. Heel vriendelijk namen ze de vriezer weer mee en ze regelde een nieuwe vriezer voor mij die wel paste. Moest 2 weekjes wachten maar dat was geen probleem. Deze paste wel en hebben de oude meegenomen. Super levering! Natuurlijk heb ik ze vriendelijk bedankt met wat drinken.

Wien Lommen 31-10-2022

Wij zijn al vele jaren klant bij vroeger Cup Arcen en nu dus Electro world. Wij gaan voor persoonlijkheid, deskundigheid en vooral een eerlijk advies.

Lex de Lange 31-10-2022

Zeer adequate behandeling door monteur. snelle diagnose en vervolgens in goed overleg afspraak gemaakt om nieuw onderdeel te plaatsen.

Alex Brommer 31-10-2022

Goede service en zeker ook een goed advies bij de aankoop van onzectelevisie met sound system. Alles werd keurig netjes thuis geleverd op afgesproken datum en tijd.