Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Frank Rappange 25-09-2022

In korte tijd voor de derde keer een (relatief) grote aankoop gedaan bij Electroworld. Uitstekende service. Vakbekwame en vriendelijke installatiemonteurs. Kortom we blijven terugkomen!

Gerard van Dijk 25-09-2022

Afgelopen week onze koelvriesinstallatie gebracht en ingebouwd .
Hoewel deze in eerste instantie niet leek te passen, bleek ,na enige aanpassingen , dit tot naar volle tevredenheid te kunnen worden opgelost. "
Denk niet dat gaat niet ,maar denk , hoe lossen we dit op !! alle lof voor de monteurs van vd Poel Electroworld .

EVa 24-09-2022

Goede service, gebeld met een vraag over de verschillen tussen 2 wasdrogers, werd gelijk uitgezocht en direct telefonisch goede uitleg gekregen. Gelijk telefonisch besteld. Helaas was de droger niet direct op voorraad, maar werd wel gelijk gezegd wanneer die er wel zou zijn en op het afgesproken moment was hij er ook!

Henk 24-09-2022

Winkel is niet zo gek groot maar voldoende keuze, en als je iets wilt hebben kun je het ook op de website bekijken en voor vragen naar de winkel toe,
Vriendelijk personeel, netjes in de winkel.

kees musters 24-09-2022

mijn broer werkt in de winkel en dan bestel ik een product en brengt hij het thuis en sluit hij het aan !

kees musters 24-09-2022

Cees en Els 24-09-2022

Wat een prettige winkel met goed personeel: alle aandacht voor de klant, kundig, meedenkend en echt altijd vriendelijk.
Wij kregen weer goed advies: voor- en evt nadelen, en er wordt in oplossingen gedacht en gesproken.
Levering en montage thuis van de gekozen apparatuur is snel en keurig. Alles wordt opgeruimd. Wij zijn heel blij met deze Electroworld in Baarn.
Cees en Els Zevenbergen.

Jacob Knobbe 24-09-2022

Keurige zaak goede uitleg en vergelijken
Men neemt de tijd voor de klant
Zeer positief

Cees 24-09-2022

Alle contacten, zowel tijdens een bezoek aan de winkel , de keuze van het artikel en tijdens de bezorging aan huis, verlopen prima. De service en klantgerichtheid wordt zeer gewaardeerd. Top en prima

Geert Getkate 24-09-2022

Goed advies bij aanschaf en een goede uitleg van de appatatuur bij aflevering. Dit is de reden dat ik kies voor een lokale electroworld en niet voor de mediamarkt. Koop in de vreemde niet wat uw eigen dorp u biedt!

Hans 24-09-2022

Zoals altijd correct, snel en alles volgens afspraak geleverd. Vriendelijk als altijd!

Danielle 24-09-2022

Goed advies bij de aanschaf van onze wasmachine en snelle levering met professionele monteurs.

John 24-09-2022

Goede winkel in de buurt tot op heden altijd goede service, voor de toekomst ook zo door gaan.
Aan te bevelen aan ieder die huishoudelijke apparatuur en radio- en tv- apparatuur nodig heeft.

Peter 24-09-2022

Goed en uitgebreid te woord gestaan door de verkoper. Snelle levering van het product en goed uitgelegd door de verkoper.

M.B.Mirra Leusink 24-09-2022

Heel correct en ziet ook andere dingen, die niet goed zijn en even in orde maakt . Ik ben jaren klant bij Brilman en heb nog nooit een klacht gehad. Geweldige service.
Laatste gekocht artikel een inbouw koelkast.

Bianca 24-09-2022

Super geholpen met het bestekmandje voor de vaatwasser. Net zolang gezocht tot de goede er was.

Jeanette. 24-09-2022

Je krijgt goed uitleg van wat je koopt. Goede service. De jongens die komen brengen leggen het nog een keer goed uit. Wij hebben net een wasmachine en droger gekocht. Heel blij mee.

Jolanda 24-09-2022

De levering verliep niet volgens plan, maar daar kon Electro World Vorden niets aan doen, keurig op de hoogte gehouden over de stand van zaken.
Wasmachine keurig in de bijkeuken geplaatst, dus niet net over de drempel.

J W Duijts 24-09-2022

Het is een vertrouwd adres ,altijd goede voor lichting over de producten ! Geeft goede service ,zijn al jaren klant ,beveel het van harte aan
ook de bezorges zijn altijd correct en Klantvriendelijk

Peter 24-09-2022

Monteur was erg vriendelijk en behulpzaam, heeft goed meegedacht door voor aanschaf langs te komen

WK 24-09-2022

Reparatie snel en effectief uitgevoerd.
Met daarbij een goed advies voor verder gebruik

T Breij 24-09-2022

Altijd goed en deskundig advies.
Goede service, betrouwbaar en afspraken worden nagekomen!

G. Ruttenberg 24-09-2022

Wij worden altijd keurig geholpen bij electro world. Er wordt met ons meegedacht en we worden goed geadviseerd. Bij het plaatsen van ons apparaat staat de zorgvuldigheid hoog in het vaandel. Zelfs een extra probleempje wordt met plezier voor ons opgelost. Wij zijn al jaren klant bij electro world en hebben al vele kennissen en vrienden aangeraden om daar heen te gaan. Gewoon een super winkel.

Deja 24-09-2022

Volgens afspraak gekomen. Aardige man. Duidelijke uitleg over de klacht. Gezocht naar alternatieve onderdelen toen de originele erg duur bleken. Goed overleg of repareren nog loonde en geen druk om een nieuw apparaat te kopen. Prima service. Alles binnen het eerste half uur dus de kosten ook laag. Bij aankoop van een nieuwe krijg je de helft van die kosten retour.

Jim 24-09-2022

Bewust voor electroworld Drieenhuizen gekozen omdat ik daar al een paar keer eerder apparatuur had gekocht
Je weet dat je dan kiest voor zekerheid en betrouwbaarheid en uitstekende service
Ben weer zeer tevreden met mijn nieuwe Bosch inbouw koelkast