Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Hans van der lugt 31-07-2022

Geweldige service. Zeer vriendelijk en deskundig
Denken echt met je mee. Hier nemen ze nog tijd voor je.

Elson 31-07-2022

Ik heb gekozen voor de shop op de hesseplaat twee jaar geleden mijn wasmachine aangeschaft zeer tevreden en tijd behulpzaam.Maar een
Schroefje ( scharnier) van de deur is afgebroken waardoor ik een nieuwe moest bestellen dat kostte mij ongeveer 15 euro geen probleem maar de voorrijkosten wat ze in rekening brengen was € 60 belachelijk duur drie x vallen en je staat voor mijn deur .Mr gaf aan je hoeft geen arbeidskosten te betalen dat vind ik niet raar? Nog geen drie minuten en mr was klaar. Ik ben niet ontevreden maar ik moest t wel kwijt.Dit was echt een dure grap voor uiteindelijk 3 minuten werk.

B. van der Kramer 31-07-2022

Vlot en correct adres kopen hier al meer dan 20 jaar onze huishoudelijke apparaten

Bep roubos 31-07-2022

Wij worden altijd vriedelijk en prima geholpen krijgen goede uitleg enservice

W.C. Kormelink 31-07-2022

Vakkundig en vriendelijk. Verder werd uitvoerig uitgelegd, hoe de bestelling zou worden afgehandeld.

Richard Dirk Van Nieuwkoop 31-07-2022

Wij komen hier al 25 jaar naar volle tevredenheid eerlijke handel en goede service op locatie

JJ 31-07-2022

Elektroworld bood een zeer concurrerende prijs en beloofde snelle levering.
De levertermijn is niet gehaald maar daarover is voldoende gecommuniceerd.
Aflevering is correct verlopen en de TV is zoals geadverteerd.

Martha 31-07-2022

Uiterst klantvriendelijk en geweldige service. Koelkast kapot en binnen 2 uur een nieuwe. Kraan van wasmachine vernieuwen, hoofdkraan bleek kapot. Bezoek gratis. Kortom we kunnen ons geen betere service wensen.

Jaap Baas 31-07-2022

Gewoon een tien!
Ik ervaar de behandeling in deze winkel, zoals ik het ook graag zou willen en misschien ook wel zelf zou doen.
Er wordt meegedacht, extra aandacht geschonken aan de klant en de wens.
Dit is ook de reden dat ik het product niet online heb gekocht, maar juist in deze winkel.
Ga zo door daar!

Anneke 31-07-2022

Top service, vakkundig en vriendelijk personeel!
Wasmachine had storing. Vriendelijk en behulpzaam dame aan de telefoon.
Afspraak bij monteur ingepland. Mocht er eventueel eerder plek vrij komen, werd ik gebeld. En dat gebeurde; probleem was snel verholpen.👌🏼👌🏼

brigit 31-07-2022

eindelijk een goede afstand bediening ! eindelijk gebracht gister kan nu gewoon de tv uitdoen

Harry P. Kraak 31-07-2022

Het bedrijf kenmerkt zich door zeer vriendelijk personeel en een uitstekende service. We komen hier graag als we iets nieuws nodig hebben en slagen altijd!

Corrie van der Tang-van der Plas 31-07-2022

Wat was mijn computer traag....volop ergernis. Gewoon even de winkel ingelopen....we komen wel even kijken mevrouw.
Een week later alles opgelost en nu heb ik een snelheid van 97.
Dat is het voordeel van even naar de winkel gaan en niet 324 telefoontjes en/of 400 onbeantwoorde emails en 800 chatrobots.
Toppie, bedankt van Peursum!

Cor 31-07-2022

Prima te woord gestaan, klantvriendelijk, ervaren medewerker.

Overzichtelijke winkel. Prettige uitstraling.

Dekker 31-07-2022

Prettig te woord gestaan aan telefoon. Afspraken worden nagekomen. Medewerker was vriendelijk en zeer kundig. Heeft onze satellietschotel geplaatst en uitgebreid de tijd genomen deze uit te richten.

P 31-07-2022

Fijn en eerlijk advies bij kiezen van product. Mega service , product werd nl dezelfde dag nog geleverd, op de plek gezet en aangesloten.
Super

agnes Van Wegen 31-07-2022

Super service! Tijdens het kopen vriendelijk personeel, veel geduld en goede uitleg en een lekker bakkie koffie!
Met installatie ging het niet zoals wij wilden en ik kon bellen voor goede hulp per Telefoon, kwam er toch niet helemaal uit en belde nogmaals en nog geen kwartier later stonden ze al op de stoep👍🏻👍🏻👍🏻

D van der Ploeg 31-07-2022

Ben al ca 40 jaar klant. Altijd vriendelijk en behulpzaam Goede adviezen. Zitten om de hoek.

Wim 31-07-2022

Super goede service en goede oplossing.
Met hulp die ze ons hebben aan geboden.

Es 31-07-2022

Ik hou van winkels die in de buurt zitten. Op het moment dat er problemen zijn of dat iets niet lukt komt iemand langs om te helpen. Daarbij wordt door deze winkel het installeren van apparaten zorgvuldig gedaan, inclusief draden zo efficiënt en esthetisch mogelijk wegwerken. Volgende keer weer op het fietsje naar de winkel om mij te laten informeren en een tijdstip af te spreken voor levering van een nieuw apparaat.

Karin Rensmaag 31-07-2022

Goedemorgen: Het is een geweldige winkel , je wordt er vriendelijk geholpen .
En ze doen zeker niet moeilijk.
Ik had eerst een AEG vaatwasser gekocht en betaald.
Maar mijn man wilde persé geen AEG .
Ben terug gegaan en heb hem om geruild voor een Bosch.
Binnen 4 dagen had ik hem in huis.
Geweldig dat noem ik nog eens klantvriendelijk.
Nou ga ik binnen kort terug voor een nieuwe koel/vries combinatie en een nieuwe vrieskist.
Die zijn aan vervanging toe.
Bij zo'n goede winkel kom ik graag terug.
Er is geen betere winkel in Den Helder dan Combi Den Helder.
Spreek uit ervaring.
Heb eerder bij andere winks wat gekocht.
Maar leveren geen kwaliteit spul af , en blijven in gebreken als er iets aan mankeert.
Daar knap je als consument op af.

Vriendelijke groeten Karin Rensmaag

Janine 31-07-2022

Uitstekende service, zeer vriendelijke medewerkers, uitstekende kwaliteit koel-vriescombinatie, goede prijs, zeer goed in communicatie, komt afspraken na. Dank Tim voor al je hulp!

Van den Nieuwelaar 30-07-2022

Ik heb gekozen voor van Hattem omdat goede service bied en vriendelijk en net personeel

Erik Timmerman 30-07-2022

Jammer dat één van de bezorgers een beetje onbehouwen gedrag vertoonde. Terwijl de nieuwe apparatuur netjes op de galerij stond "geparkeerd" , vond hij het nodig om ze domweg over de vloer van de galerij te verschuiven. Terwijl alles al volledig was uitgepakt. Eén van zijn andere talenten is " doof-stommetje " spelen. De andere bezorger was wel vriendelijk en had in mijn ogen moeite om met zijn andere collega samen te werken.

Dirk 30-07-2022

Supergoed geholpen in de winkel, netjes afgeleverd, uurtje te laat maar dat hebben ze wel netjes laten weten.