Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2962 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

PJ NEETEN 14-12-2022

service kan haast niet beter,kunnen ten alle tijden bellen voor RAAD en DAAD

Silvia 14-12-2022

Wij kiezen voor deze winkel omdat deze gerund wordt door mensen die meedenken.

Thea en Johannes 14-12-2022

Deze zaak is voor ons al jaren een zekerheid in kwaliteit en service
En belangrijk heel vriendelijk

De Wondere Wereld 14-12-2022

Direct om 9 uur de winkel ingelopen om te vragen om hulp bij het losdraaien van de stop bij de afvoer onder in de machine. Deze zat muurvast.
Hoewel iedereen een vol programma had was 1 monteur bereid om even in zijn pauze langs te komen. We wonen in dezelfde straat. Nog voor de lunch was alles geregeld. Top! We kunnen weer wassen. Huishouden van 8 personen dus stapels was!!

Leo H 14-12-2022

Vriendelijk en terzakekundig te woord gestaan.
Bestelling zeer snel gekeverd

Ben 14-12-2022

Groot assortiment zeer vriendelijke en vakkundige bediening
Perfecte service en houden zig aan de afspraken

marja 14-12-2022

Ik kom graag in deze winkel; het personeel is vriendelijk; het is mooie winkel

Andries 14-12-2022

Ik ga graag naar deze winkel, want ik krijg altijd goed en uitgebreid advies. Hoe groot of hoe klein mijn vraag ook is.

electroworld van Dijk Zoetermeer 14-12-2022

fantastisch werden gebeld of we een andere combi magnetron wilden hebben omdat er geen zicht was wanneer degene die we wilden leverbaar was. Goede service ook van degene die hem kwamen plaatsen van eerst zowel de koffiebonen maalmachine als de magnetron. Namen alle tijd om uit te leggen hoe ze werkten . We hadden ook nog wat vragen over de koffiebonen machine en die werden ook keurig beantwoord en uitgelegd. Het waren alle twee inbouwmachines.

H. Z. 14-12-2022

Snelle service, duidelijke afspraken, goede installatie en alles netjes zelf opgeruimd

Connie 14-12-2022

Woensdagavond wasmachine kapot, donderdagochtend na telefonisch overleg over een eventuele reparatie toch een nieuwe besteld. De nieuwe wasmachine werd op vrijdagochtend al netjes op zolder geplaatst en de oude werd direct meegenomen. Het nieuwe apparaat loopt als een zonnetje. Een verschil van dag en nacht met de oude. Ik was via een kennis op de hoogte van de service van Electroworld.

Raymond 14-12-2022

Wij hebben onlangs een Bosch vaatwasser gekocht.
De prijs was mooi, de service super!
Wij zijn over de winkel en de monteur erg te spreken. Goed geholpen, flexibel mee gedacht en snelle service.

Erg aan te raden dus!

Rob 13-12-2022

Wij hebben gewinkeld in de fysieke winkel. Dus niet via de webshop.
Prima service, vriendelijke medewerkers. En ook prijs was goed.
Installatie van producten (koel/vriescombi en TV ook goed verlopen.
In de winkel werd ook goed advies gegeven over energielabels, hoe die te interpreteren ivm conversie van oude naar nieuwe tabel. Levertijden van artikelen etc.

Simone 13-12-2022

Uitstekende service, deskundig advies en duidelijke uitleg de mogelijkheden van het apparaat. Vriendelijk personeel.

Xandra Schouren 13-12-2022

Fijne winkel, fijn assortiment maar voor mij het belangrijkste: kundig, meelevend, meedenkend en erg vriendelijk personeel, Chapeau!!

Annet 13-12-2022

Personeel heel vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Ook wanneer garantietermijn is verstreken.

R. van Es 13-12-2022

Door de jaren heen niets dan positieve ervaringen gehad met deze winkel. Goed advies, uitstekende service en prettig contact.

Jeroen Brecheisen 13-12-2022

Het viel niet mee de juiste Led lampje
Te vinden, hij wist meteen welke er besteld moest worden!
De Kroonluchter weer in vol Ornaat dankzij
De Electroworld Den Dolder!
Groet 🖖

van 't Stieen 13-12-2022

Lekker ruim, dicht bij huis, ruime keus en vriendelijke verkopers, kortom prima winkel om in te lopen.

Bertus 13-12-2022

In alle opzichten geven ze een prima service. Ze komen zelfs nog even gratis langs om de kleuren instellingen van de tv extra bij te stellen.

Yvonne Deijkers 13-12-2022

Het was even wachten totdat de bestelde onderdelen voor de koelkast binnen waren.
Maar tot mijn grote vreugde kon de reparatie toch nog voor het weekend op vrijdagmiddag gedaan worden. Petje af voor de snelle reparatie!!

Ronald 13-12-2022

We hebben voor deze winkel gekozen omdat we niet willen dat winkels verdwijnen in de steden en dorpen!
De grote zaken zoals bijvoorbeeld ..... pakken al teveel klanten daar ze goedkoper kunnen leveren.
En de service is veel minder dan bij de kleinere winkels.

En inderdaad de service is super van deze winkel in Hoevelaken.
Op alle fronten 👍👍👍

Jenny from tha BLock 13-12-2022

Super vriendelijk personeel in de winkel, wordt goed geholpen/geadviseerd. Geen ervaring met de site want ik woon niet zo ver van de winkel dus ga daar gewoon heen. Ook de levering/plaatsing/aansluiting ging goed, aardige monteur en alles netjes en goed aangesloten. (vaatwasser en oven).

Rene 13-12-2022

Mijn ervaring is dat je serieus wordt genomen, en dat je door deskundigen geholpen wordt.

Pieter Schenk 13-12-2022

Prima begeleiding van de aanschaf, afspraak gemaakt die ook op de minuut werd nagekomen. Ook na de levering en installatie werd de definitieve afhandeling ook tot volle tevredenheid uitgevoerd. Ook het beloofde resultaat is heel goed.