Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Marjo 27-06-2022

Uitgebreid ingegaan op mijn vragen.
Goede uitleg en advies gekregen bij aankoop.
De mensen die de levering deden waren behulpzaam en zeer vriendelijk. Ze wilden zelfs nog behulpzaam zijn bij het terugplaatsen van de koelkast die op een plank boven de wasmachine staat. Dat hebben we afgeslagen omdat we dat makkelijk zelf kunnen. Maar ben je oud en alleen dan zou dat erg fijn zijn geweest. Dus echt een 10 verdiend.

E.A.Clowting 27-06-2022

alles gaat perfect, nu een afspraak voor het plaatsen van inbouw inductie, oven en afzuigkap voor vijdag over een week

Miriam 27-06-2022

Goed en vriendelijk geadviseerd en geholpen. Volgende dag werd de droger al geleverd en geïnstalleerd.

p. hooijmeijer 27-06-2022

een geweldige winkel waar de sfeer goed is je heel erg goed voorgelicht word over het product waar je voor komt.
en ze alle tijd voor je hebben.

A van Veen 27-06-2022

Woensdag gebeld voor een TV vrijdagmorgen al geleverd en geplaatst en aangesloten oude weer mee genomen super snel TOP.

Gunnar Helmert 27-06-2022

Topservice van de Electro World winkel in Schijndel. Niets is teveel. Er wordt meegedacht voor een oplossing indien iets niet voorradig is en plaatsing, montage/installatie van de producten gebeurd vakkundig en altijd op tijd.

cor 27-06-2022

Hier krijg je goed en deskundig advies. Met daarna goed geregelde levering.

Alfons 27-06-2022

Ik wilde een tandenborstel kopen en in de winkel lag oa een model van meer dan €100. Had ik ook genoegen mee genomen maar de verkoopster dacht dat er nog een vergelijkbaar model in het magazijn lag dat slecht de helft kostte. Dat bleek inderdaad te kloppen dus ik ben erg tevreden over de service.

Damen 27-06-2022

Prima geholpen en goed geluisterd naar onze wensen en geen overbodige andere duurdere artikelen aangeprijst

Daniel 27-06-2022

Dikke voldoende. Prima advies met goed uitleg van de mogelijke alternatieven. Prijsstelling zeer aantrekkelijk. Uitstel van leverdatum door vertraging bij de verbouwing was geen enkel probleem. Levering verzorgd en volgens afspraak.

Familie Hoogendoorn 27-06-2022

Goed advies: Er wordt meegedacht met de wensen van de klant, er worden suggesties gedaan maar er wordt niets opgedrongen en de service v.w.b. het afleveren is top. Wasmachine geplaatst, stopcontact aangepast en machine aangesloten.
Een dik tevreden klant erbij voor Electro World De Groot !!

Fam. Vis 27-06-2022

Op zaterdagochtend begaf onze vriezer het. Gebeld en zonder moeite stond er na de lunch een nieuwe geïnstalleerd en al. Ook de prijs zeer concurrerend met o.a. Online winkels.

Tot een volgende aankoop!
Fam. Vis
Giethoorn

Joke Sonneveld 27-06-2022

Duidelijke voorlichting, vriendelijk , gewoon prima,daardoor kon er snel een keus worden gemaakt.
Installatie was perfekt. De monteur moest het een en ander aanpassen zelfs een stuk uit het plint zagen met als resultaat een mooi passend resultaat. We zijn er heel blij mee!

Piet 27-06-2022

Prima en helder advies, duidelijke afspraak.
Wij zijn al vele jaren een tevreden klant van electro world leerdam

Go 27-06-2022

Goede produkten, goede service en niet in de laatste plaaats, de verkopers zien er goed uit!

Marie-José 27-06-2022

vriendelijke mensen, snelle service, erg tevreden!,
heb ondertussen 2x een zeer goede ervaring gehad met Bas Baake; 1x betrof wasmachine reparatie, en 2e x koelkast reparatie. Kan ze van harte aanbevelen.

Wilma Schoordijk 27-06-2022

Al jaren kopen wij de producten bij deze winkel, omdat ze naast goede spullen ook een prima service hebben. Altijd als er iets is met de producten (niet vaak dus) komen ze z.s.m. om het probleem op te lossen. Ze zijn klantvriendelijk en adviseren ons altijd goed. Kortom; dat is een winkel waar je terug blijft komen! Compliment

Ben 27-06-2022

Al langer beveel ik bij vrienden en kennissen Kortman aan vanwege de correcte vriendelijke en vak technische kwaliteiten van dit
bedrijf.
Voor ons dit bedrijf 100%

Jan 27-06-2022

Prima advies bij aankoop en uitstekende service bij levering en installatie.

Fam. Morsink 26-06-2022

Inmiddels al 16 jaar tevreden klant van deze service gerichte zaak. Goed, eerlijk advies en snelle levering/service. Aanrader.

Wil 26-06-2022

Electro World Gebra doet wat ze beloofd , goede service , goede prijs/kwaliteit verhouding .

Jo Jansen 26-06-2022

Verkeerd model meegenomen. Nieuwe in bestelling en komt komende week. Vandaar nog geen definitieve beoordeling mogelijk

Twan 26-06-2022

Geweldige service.
Puur klantgericht zodat je met plezier koopt.
Ben wel half uurtje onderweg , maar hebnikner voor over.
Vriendelijk personeel.
Je koopt er niet wekelijks , anders was ik er wekelijks

Bell Service 26-06-2022

in de shop geweldig goede voorlichting door verkoper Fijne winkel waar veel uit voorraad te koop is

Roland 26-06-2022

Goede services nadat mijn vaatwasser kapot was gegaan. Snelle inspectie en bestelling van nieuwe vaatwasser en plaatsing