Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Hotel Willemstad 22-09-2022

Prima winkel in Etten Leur.
Schoon en mooi opgestelde artikelen.
Medewerkers zijn attend en je wordt keurig geholpen.

Frits 22-09-2022

Duidelijke webshop, fa Leneman komt gemaakte afspraken keurig na.
Prima voorlichting, montage en aftersales

N. 22-09-2022

de koelvriescombi is heel netjes geïnstalleerd en de heren hebben keurig de materialen aan en afgevoerd.

B. Zwiers 22-09-2022

Als wij problemen hebben met een apparaat krijgen wij een zeer goede service voor een prima prijs. Electro world Hagedoorn heeft ons nog nooit in de kou laten staan. Ze zijn eerlijk en betrouwbaar. Ik raad ze altijd aan bij mensen. Top zaak met vriendelijke mensen. Halen daar al onze apparaten.

Rob 22-09-2022

Fijne shop vriendelijke medewerker die mij telefonisch zeer behulpzaam was en mij snel terug belde over de levering mijn koelkast en mij verder niets opdrong dat andere koelkasten wel op voorraad waren ,verder een duidelijke website snel en uitgebreid. Levering op afgesproken tijd, fijne monteurs netjes vriendelijk, wij zijn dus zeer tevreden.

Fam. Willems 22-09-2022

Dit is een hele betrouwbare winkel, een familiebedrijf die zijn klanten kent. Wij komen hier graag en worden altijd netjes geholpen.

Fam. Westmaas 22-09-2022

Goed advies en snelle levering van het product. Fijne installatie met weer een hele duidelijke uitleg. Komen zeker weer terug als we weer een nieuw apparaat nodig hebben.

Rene 22-09-2022

Fijne nieuwe winkel met kundig e vlot personeel. Hier merk je dat een echte winkel voordelen heeft t.o.v. het internet.

John 22-09-2022

Brenkman in Culemborg is een erg goede electronica zaak waar het personeel nog weet wat het verkoopt. Voor goed advies wat je niet krijgt online of bij de electronica discounters(mm) en ook een heel nette prijs. Netjes thuisgebracht en geinstalleerd op precies het afgesproken tijdstip. Dus geen halve dag wachten.
Super service, we komen zeker terug.

Bert Boogaard 22-09-2022

Alles klopte conform afspraak. Op tijd geleverd. Keurig op de juiste plaats geïnstalleerd. Complete uitleg over de werking van de machine. Correcte behandeling door de monteurs en hebben getoond een grote kennis en kunde te hebben van de door hen gedane werkzaamheden.

Gert 21-09-2022

Ik ben hier goed geholpen, niet alleen nu maar ook in het verleden. Deskundige verkoper, prettig in de omgang en gewoon een goed advies gegeven.

Marianne 21-09-2022

In deze winkel is de service altijd top, er wordt meegedacht en de tijd voor je genomen. Wat er niet is wordt besteld en dit gaat altijd snel. Er is een ruim assortiment. De sfeer is er gemoedelijk, wat het persoonlijk maakt. Ga er altijd graag naar toe.

Sebastiaan Arts 21-09-2022

Shop in de buurt, met goede service, naar ervaringen uit het verleden. Daarom hebben wij weer gekozen voor Jan Berkvens.

peter van roeyen 21-09-2022

in 1 woord super had een onderdeel nodig word gelijk geholpen en ze bestellen het voor mij
laats een wasmachine gekocht probleem word gelijk geholpen zelfs monteurs komen zaterdags
mooie winkel in hulst zie graag zelf wat ik koop en niet via internet
erg tevreden hoe ze mij te woord staan en blijf hier alles kopen voor in de toekomst.

Pim 21-09-2022

Opzoek naar kleine tv voor zoon van 8 Jr. Medewerker van elektro zaak kwam snel met advies voor een monitor te kiezen.
Mooie aanvulling t.a.v. beginnend schoolwerk/huiswerk ook gebruikmakend van office wat reeds is geïnstalleerd op de monitor.
Ook kosten/baten goed onderbouwd.
Goed ingespeeld op het feit dat jeugd enkel nog online 'tv' kijkt.
Keuze was snel gemaakt doordat medewerker controleerde welke monitor op voorraad was, prettige en wenselijke aanvulling in het geheel.

Jan 21-09-2022

Uitstekende levering van producten en afspraak over installatie. En top afronding van een relatief complexe situatie

Maurice 21-09-2022

Super tevreden. Snelle service met een redelijke prijs.
Koelkast was kapot; diagnose gesteld, onderdeel besteld en gerepareerd.

Lijntje Moons 21-09-2022

Zó’n goed gevoel na het bezoek van de monteur bij onze vaatwasser! Ik had al gerekend op een nieuwe, maar door het navragen en de deskundigheid kwamen we er achter dat ik de verkeerde wastabletten gebruik. Ik gebruik geen glansspoelmiddel en zout, met een waterverzachter leek me dit niet nodig.
Altijd gebruikte ik all-in one pods, deze waren op, nu een week andere gebruikt die er nog lagen, classic in een papiertje, lastig om open te maken…daarom blijven liggen. Door deze tabletten ging het mis, nu weer all-inn one pods en: Klaar!! Weer prima schoon en droog, geen Storingsmelding meer, alles o.k. En dit door verkeerd gebruik van wastabletten. Is me de nota van het bezoek meer dan waard!

Herman 21-09-2022

Prima verkoop, goed prijs en service. Nemen te tijd e.e.a. goed uit te leggen zodat de optimale keuze gemaakt kan worden. Aflevering ook heel goed inclusief installatie

Installatiebedrijf Harry Derkink 21-09-2022

Een shop bij ons in het dorp.
Snelle komst na mijn telefoontje om te kijken wat er aan de hand was.
Goed advies bij de aankoop van een wasmachine.
Snelle levering van de nieuwe wasmachine.

M 21-09-2022

De kookplaat is goed geïnstalleerd en de uitleg ervan was helder.
Later kwamen we erachter dat we niets wisten over het schoonmaken ervan. Met die informatie erbij zou het een 10 zijn!

Annemarie 21-09-2022

Super service en goed meegedacht naar een perfecte oplossing! Echt een rede om terug te komen en aan te bevelen aan anderen!!

Pool 21-09-2022

Wij zijn heel tevreden over Rookes Rietman . Wij zijn erg blij met onze aankoop. Deze werd keurig thuis bezorgd en geïnstalleerd.
Achteraf bleek dat het verkeerde type wasmachine bij ons bezorgd is. Hierover is telefonisch contact geweest. En dit is keurig afgehandeld.

Niek 21-09-2022

Professioneel geholpen met kiezen van een vaatwasser; op al mijn vragen had de verkoper een passend antwoord. Uitstekende service doordat van te voren is ingemeten. Plaatsing is ook uitstekend verlopen. Geen verbeterpunten!!

J. ten Cate 21-09-2022

Vriendelijk personeel dat goed uitlegt en adviseert en ook nog de tijd neemt voor de klant.
Ondanks dat er in eerste instantie iets mis is gegaan met de bestelling, heeft men het toch eer keurig afgehandeld.