Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jan 27-05-2022

Kom al jaren bij lokale elektro zaak in de wijk. Onderscheidend in dienstverlening met voldoende breed assortiment.

Jan 27-05-2022

Ondanks iets duurder, kies ik voor de locale ondernemer dicht bij huis. Daarnaast gewoon een fijne zaak met goede service.

martien van zelst 27-05-2022

uit ervaring weet ik dat de firma hoppenbrouwers goede voor lichting geeft en hun afspraken na komen.

Katja Hammink 27-05-2022

Hele goeie service. Ze weten waar ze over praten.
Zeer snelle levering.
Klantvriendelijk op alle vlakken.
Top bedrijf!

Patrick en jessica van Bladel 27-05-2022

Fijne winkel met persoonlijke aandacht.
Goede service en duidelijke uitleg.

Leo 27-05-2022

Gewoon service zoals het hoort.
Zowel verkoop als de chauffeurs/ bezorgers
Ik koop niet voor niets juist bij deze vestiging

Mevr U.Lammers 27-05-2022

Al eerder een diepvries later een koelvries comdinatie en nu een wasmachine gekocht. En bij al deze producten goede afspraken gemaakt, over aflevering en plaatsen. Mocht het nodig zijn geweest hadden ze een tijdelijk product geleverd. Bij deze zaak staat vertrouwen hoog in het vaandel. Dit is echt zo'n zaak waar je met het volste vertrouwen iedereen naar toe stuurd.

J. Bezoen 27-05-2022

Komt alle afspraken na en levert meer service dan ik voor mogelijk had gehouden. Een echte aanrader dus.

Inventum kk600 27-05-2022

Jammer van de schade aan de koelkast
Door jullie netjes afgehandeld
Goede servies

Selmus 27-05-2022

Betrokken personeel. Helpt echt met meedenken naar wat de wensen zijn. Vakmensen

Kees Eikelboom 27-05-2022

Ik ben hier vriendelijk, vakkundig en snel geholpen. Zeker een aanrader. Kom hier al jaren en alles werkt nog steeds naar tevredenheid.

Smits, 27-05-2022

Heerlijke Brabantse gastvrijheid! Ik werd goed geholpen en snelle service. Had een koelkast gekocht en kon hem direct meenemen. Had wel korting verwacht omdat het product al in de winkel stond en ik jarig was. Helaas was dat niet gelukt. Maar dat maakt mijn klant tevredenheid niet minder op! Top bedrijf ga zo door!

Johan 27-05-2022

Altijd goed advies door persoonlijke hulp. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Snelle service door correcte en goed geïnformeerde werknemers.

Henriette 26-05-2022

Ben tevreden over de winkel. Alleen was de afgesproken levering niet helemaal volgens planning

William 26-05-2022

Top winkel wordt altijd vriendelijk geholpen. Deskundig personeel ga zeker terug!

Dany schoones 26-05-2022

In de winkel goed geholpen thuis met de monteur ook vriendelijk geholpen goed advies.het brengen en aansluiten wasmachine kan niet beter. Top

prima 26-05-2022

Snel handelen bij defect apparaat, bieden oplossingen, komen afspraken na en werken netjes. Na installatie is er tijd voor uitleg apparaat.
Al ruim 25 jaar zijn wij trouw aan Passe Elektrospeciaalzaak uit Sliedrecht.
Prima

M. van der Mije 26-05-2022

De door de firma Stiphout verleende service is buitengewoon goed. De door ons bestelde vaatwasser werd conform afspraak geleverd, zelfs eerder dan gepland. Daarnaast wordt door de betreffende servicemedewerker(s) schoon gewerkt en wordt de apparatuur getest op de standaardwerking (in dit geval de pomp), zodat zeker is dat het geleverde ook werkt. Daarnaast staat men altijd direct klaar wanneer zich problemen met geleverde apparatuur voordoet!

MicLun 26-05-2022

Levering vanuit fabriek van koel/vriescombinatie was meerdere malen vertraagd. Ik ben op de hoogte gehouden en heb alternatieven gekregen. Installatie van het apparaat liep op een enkel ding vlekkeloos. Tijd van installatie alsmede de prijs is conform vooraf aangegeven verlopen.

Reinouw Greydanus 26-05-2022

Werknemer heeft ons een duidelijke uitleg gegeven over de verschillende drogers. De vlotte levering en instalatie was top.

E. Reuvers 26-05-2022

Zeer goed geholpen door mensen die er verstand van hebben. De wasmachine moest naar de zolder en aangesloten worden, daarna de uitleg. Maar de oude moest weer naar beneden en dat was een miele. En dat is super gegaan petje af. Daardoor geven wij een 10.

C.F.H.v.Lanen 26-05-2022

Ontvangen met een kopje koffie en een vriendelijk en goed advies door de verkoper Jan was een mooie en prettige bijkomstigheid.

Chris 26-05-2022

Goede informatie en service. Alle tijd voor je.. Er wordt met je meegedacht. Je bent geen nummer, maar echt klant.

Jansen lj 26-05-2022

Plaatselijk en betrouwbaar bedrijf. Bij vervanging van apparaten, kijken wij naar een goede ondernemer. Klant vriendelijk en goede service. Personeel dat een heel goede uitleg geeft. Ook als je ouder bent en niet meer zo goed op de hoogte bent van de nieuwste technologien. Fijn bedrijf en fijne mensen. Bedankt voor de fijne service.

Chris van der Linden 26-05-2022

Wij vinden het belangrijk om plaatselijke winkeliers te steunen en kopen daarom bij Elektroworld.