Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

G.J.Quik 05-11-2021

Goede Kwaliteit, Service en redelijke prijs. Ook goede uitleg van de mogelijkheden . Tevens uitleg omtrent de technische inbouw.
Wij zijn erg tevreden met de aanschaf van de Siemens inbouwkoelkast via De Rouw B.V.

Vd Horst 05-11-2021

Lokale ondernemer die zijn klanten kent, neemt de tijd voor je , en geeft goede uitleg. Als er iets is, kun je altijd bellen. Qua prijs ook zeer goed ! Prijs en service meer dan prima!

JB 05-11-2021

Zoals altijd kreeg ik uitgebreid deskundig en persoonlijk advies bij aankoop. Ook het intstalleren verliep professioneel. Fijn dat ik op de hoogte werd gehouden over aankomsttijd monteurs. Wel waren ze toch nog een uur later dan aangegeven en dat had ik graag geweten i.v.m. volgende afspraken, maar al met al een tien met een griffel!

P. Bonneau 05-11-2021

Kennis van zaken en attent. Komen tot nu toe alle afspraken na.
klein maar overzichtelijk.

Hubert 05-11-2021

Super Service - goede prijs-snel en geweldige after sale service. Ik beveel deze winkel bij al mijn relaties aan.

Menno H 05-11-2021

Advies op maat vanuit verkoop, met een realistische kijk op de situatie nu in de markt. Niet alle producten zijn nu leverbaar, helaas. Servicemonteur was ook klantgericht en netjes in zijn werk. Ik kan echt niets negatiefs opnoemen, vandaar mijn oordeel: 10 uit 10.

Kyra 05-11-2021

De winkel is prettig en de hulp is goed. Wij merken dat ze er verstand van hebben! En nemen de tijd om je als klant te helpen.
Ze kunnen ons ook altijd goed advies geven en helpen, zodat wij goed passende artikelen kunnen kopen waar wij naar op zoek zijn.
Door de ervaring van de prettig winkel en werknemers blijven wij elke keer hier terug komen.

Schouten 05-11-2021

Goede uitleg ,komt belofte na.
Laat iemand komen om te checken of vaatwasser geplaatst kon worden en wat eventueel de mogelijkheden zijn.
Plaatsing uitstekend.

Mw. Kamstra 04-11-2021

Uitstekende service. Fa Hameeteman is zeer klantvriendelijk en ze begeleiden je gedegen naar de juiste keuze.
De levering was op het afgesproken moment en de monteur was behulpzaam met plaatsen en installeren.
Dus, prima geregeld en geleverd!
Inmiddels al n aantal zaken bij de fa Hameeteman aangeschaft. En tot nu toe zeer tevreden. Zowel met de service als met de levering van de artikelen.

GPL Hurkmans 04-11-2021

Ik werd goed geholpen .Tijdens het wachten werd koffie aangeboden. Ook deskundig advies kreeg ik deze keer. men nam tijd voor je.

Fred Duijnhoven 04-11-2021

We hadden en inbouw koelvriescombinatie nodig
Ga je kijken op internet, ja welke moet je nemen ?
Alles opmeten wat een gedoe allemaal
Dus naar Duynstee , daar is het allemaal geen probleem
je laat je wensen achter in de winkel ,
ze komen bij je thuis inmeten
En dan na 2 dagen krijg je via de mail div. modellen waar uit je kan kiezen, je maakt je keuze en na een paar dagen kwam de koelkast al ondanks moeilijke leveringen
( corona gedoe ) koelkast netjes in de keuken afgeleverd
En ik heb hem zelf geplaatst , helemaal top !

Ik vind het echt top de service bij Duynstee

Mienke 04-11-2021

Een fijne nieuwe vaatwasser geïnstalleerd en de oude direct meegenomen. Snel geleverd en aangesloten. Vriendelijke service en goed advies.

Fam de Bie 04-11-2021

Een in alle opzichten positieve ervaring. Koelkast kapot direkt een leenkoelast ter beschikking gesteld. Levering nieuwe koelkast zo snel als mogenlijk.

Ava Kanaalstraat 22 Oost Souburg 04-11-2021

kochten een tv ,maar omdat die een week later pas geleverd wordt kregen we een bruikleen tv mee.

wiersma 04-11-2021

We hebben al diverse producten gekocht in deze Electroworld winkel in Sassenheim en zijn erg tevreden over de prettige ontvangst en adviezen, Ook de producten zelf en de service zijn prima.
Wij blijven graag klant

Desiree Van de Ven 04-11-2021

Je word altijd correct geholpen door vak bekwamen eigenaren. En je grotere producten worden thuis bezorgd en geïnstalleerd.

Robert 04-11-2021

Onze wasmachine viel op een zondagavond uit. Ondanks drukte met reparaties heeft Electroworld Bunschoten in ruim een week de analyse gesteld, het te vervangen onderdeel besteld en geïnstalleerd. Onze Miele was nog te jong om af te schrijven en kan nu hopelijk nog heel wat jaartjes mee. Nette, vriendelijke monteurs en behulpzame mensen in de winkel.

G Walraven 04-11-2021

Snelle levering en installatie van de goederen, een probleem voorgelegd en direct verholpen

Wopereis 04-11-2021

zeer goede service en moeite gedaan om een vervelende storing toch op te lossen

Rein 04-11-2021

Een 10 is eigenlijk te gek, want dan is het perfect en dat is vaak onmogelijk. Maar mijn probleem was moeilijk en dan toch samen er uit komen en dan ook nog dezelfde dag plaatsen en dan geen euro meer op de rekening, waar krijg je dat tegenwoordig nog.
Een dikke pluim voor de jongens van Trijselaar!!!!!

Toon en Lia Franken 04-11-2021

Mooie en overzichtelijke winkel , verkopers / eigenaars nemen ruimschoots de tijd om je te informatie te geven betreffende het artikel wat je wilt kopen.
Heel fijn dat mocht er iets niet goed gaan je telefonisch altijd te woord wordt gestaan, kortom wij voelen ons heel welkom bij Hoppenbrouwers in Udenhout,
Hebben al diverse familieleden en kennissen doorgestuurd die ook helemaal content zijn

Marja Koning 04-11-2021

Prettig geholpen en toen bleek dat de inductie plaat niet pastte is er naar een oplossing gezocht en kon de pkaat alsnog geplaatst worden.

Rob de Vries 04-11-2021

Prima en vriendelijk geholpen. Dame die mij hielp had niet overal verstand van, maar dat begrijp ik wel als je van filiaal komt waar ze alleen witgoed hadden. Dus nog veel kennis opdoen in nieuwe situatie.

Gert Steen 04-11-2021

Deskundig advies en heel vriendelijk
Ook nemen ze de tijd voor je en worden alle vragen beantwoord

MW 04-11-2021

De iPad van onze dochter was ter reparatie opgestuurd en waarschijnlijk zoek geraakt bij reparateur. Oude Lashof heeft diverse keren aangedrongen op een oplossing. Uiteindelijk heeft ze een nieuwe iPad gekregen. Ook nog eens gratis geïnstalleerd . Super service, we zijn er erg blij mee.