Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Moors 08-11-2021

Klantvriendelijk
Goede info over het aspect
Ruime winkel heel overzichtelijk
Geweldig om hier je toestellen te lopen

Hilma 08-11-2021

Het personeel heeft kennis en neemt de tijd voor je
Ze hebben een nette winkel.

Bas Hoogesteger 08-11-2021

Ondanks de leveringsproblemen voor onderdelen voor de reparatie van onze tv werden we op de hoogte gehouden. Inmiddels is de tv weer gemaakt.

aartmouw 08-11-2021

In de winkel zijn we goed ontvangen. Geen lange wachttijden en de medewerker zorgde dat we zijn collega met de meeste kennis over ons gewenste artikel te spreken kregen. Vakkundig zijn de verschillen tussen de diverse merken en modellen uitgelegd.

J.Helleman 08-11-2021

Correcte en aardige monteur. Ook degenen die bij ons thuis kwamen opmeten.
Exact op afgesproken tijdstip.
Snel keurig werk.

Aad 08-11-2021

We zijn goed geholpen. Niet het idee dat snel wat verkocht moest worden maar goede en eerlijke info

Ava Oost Souburg 08-11-2021

Keurig en correct ontvangen.Perfecte uitleg bij de inductie plaaten snelle levering

.? 08-11-2021

Super opgelost kon niet beter en zo snel jammer dat deze zaak niet in ons dorp is.Veel Dank.

Bleke Hei Varken 08-11-2021

Rap en snel, dat bevalt mij wel. Kort maar krachtig. En als dat niet genoeg karakters zijn dan typ ik er gewoon wat bij.

H.R.Hoeve 08-11-2021

Wij hoorden van diverse mensen goede berichten. En wij zijn heel goed voorgelicht ze zijn hun afspraken nagekomen.
Bij het plaatsen van de wasdroger gaven ze een goede voorlichting `dat wij hem direct konden gebruiken.

Dr.W.J.Nooijen 08-11-2021

Klasse voor de montage van onze tv door de monteur Stijn. Grote waardering voor de service van Schoonderbeek.

JF vd Heiden 08-11-2021

Snelle service verleend door (*) heel blij mee was TOP! !!
Het aanbevelen waard

Dr.W.J.Nooijen 08-11-2021

Klasse zoals alles bij ons gemonteerd werd. Groot compliment voor de service.

Pascal 08-11-2021

Onze vaatwasser ging kapot, binnen 2 dagen stond er een vriendelijke monteur op de stoep om het probleem te detecteren. Het specifieke onderdeel moest besteld worden en een week later is het probleem opgelost.

Theo L 08-11-2021

Airco installatie woonkamer met buitenunit. Grijze stroomdraad na opmerking vervangen door een witte stroomdraad. Staat veel netter op een witte muur. De installatie duurde wat langer dan de vorige keer op de bovenverdieping. Toen waren ze met 2 man, nu moest 1 man het alleen doen en dat kost tijd. Na enige tijd kwam er iemand bij om te helpen en toen ging het snel. Keurig afgewerkt ook buiten.

Harry 08-11-2021

Ruim opgezet. Vakkundige medewerkers.Goede prijzen.
Prima parkeren.
Prima after-service.

Corine 08-11-2021

Goed geholpen, vriendelijke service. Artikel moest geruild worden; geen probleem.

Jitse Visser 08-11-2021

Koop al zeker 50 jaar bij Talsma en dat zegt genoeg denk ik. Uitstekende service, kundige en vriendelijke medewerkers.

Vera 08-11-2021

Goeie communicatie bij het online bestellen, snelle service, aardige en behulpzame bezorgers.

Peter Hol 08-11-2021

Gewoon een ouderwets mooie en gezellige winkel met de nieuwste apparaten, en nog échte vakmensen die mij vriendelijk en menselijk benaderen!!!
Óók de monteurs zijn goed opgeleide en vriendendelijk mensen...

Rob Lichtendahl 08-11-2021

Electroworld is misschien niet altijd de goedkoopste maar wel de meest betrouwbare zaak in de regio.

Henry Lord Glencoe 08-11-2021

Afspraken op tijd. Keurige installateur. Installatie perfect afgerond. En de quooker werkt prima. We zijn blij dit apparaat bij deze winkel gekocht te hebben.

Angela 08-11-2021

Goed geholpen duidelijke uitleg. We kwamen om te kijken maar hebben gekocht.

De Ontzorg Centrale - Rob Herrebout 08-11-2021

De beste witgoed zaak van de regio. Goede bediening, goed advies en super goede service!

dick willemsen 08-11-2021

Prima service, deskundige uitleg en advisering, niet meteen het duurste produkt geadviseerd...