Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Evert van Dasselaar 30-12-2022

Mooie winkel en personeel helpt je altijd netjes en ze geven goed advies. Ze hebben nu een inbouw koelkast van Liebherr geplaatst en deze zit er netjes in en alles sluit goed en hij werkt prima. Deze koelkast maakt heel weinig lawaai.

Kuis 30-12-2022

Zeer vriendelijk, meedenkend personeel. Geven goed advies en goede service.

Leo 30-12-2022

Goede buurt winkel en klant vriendelijk.
Allen jammer voor de service voor brengen en aansluiten van de spullen en gewoon 250.- vraagt?
Terwijl je binnen 15 minuutjes voor €4294.- euro spullen koop en wij op de haven wonen en geen korting vraag?
Dat was vroeger jullie kracht .
Nu word je met een karretje naar buiten geloosd.
Kijken of jullie hier op reageren?
Voor de rest goede winkel

Christ 30-12-2022

Ben net voor kerst in de fysieke winkel in Helmond (Mierlo-Hout) geweest om een nieuwe oven aan te schaffen. Geweldig assortiment, maar vooral (des)kundig personeel. Eerlijk advies (ook over de huidige lange levertijden, wat achteraf reuze meeviel) én ontzorgen door het tijdelijk thuis installeren van een leen-oven zodat ons kerstdiner niet in het water hoefde te vallen. Net na kerst werd de nieuwe oven geïnstalleerd. Ook hier weer door kundig en net personeel. Dikke pluim!

K.dekker 30-12-2022

Voor het eerst bij hamer een tv gekocht.Werdt heel goed geholpen en de 2 monteurs die de tv op kwamen hangen,waren echte vakmensen.goede service hamer heeft er weer een klant bij.

Ruud van der Meer 30-12-2022

Altijd wordt je netjes en snel geholpen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam

G.Brinksma 30-12-2022

Prima zaak. Al jaren lang klant. Deskundig, klantvriendelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding

Diana 30-12-2022

We hebben een Jura koffiemachine gekocht en de verkoper wist goed uitleg te geven over het apparaat. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. De winkel heeft ook een ruime keuze voor alle huishoudelijke apparaten.

Pijpelink 30-12-2022

Goede uitleg over verschillende soorten CONDENSDROGERS, ondanks drukte in de winkel

Marlou Boeding 30-12-2022

Heel goede service zoals ik van Eltink gewend ben!
tv werd zeer netjes opgehangen, nam de tijd om alles uit te leggen en te helpen bij installeren

Johnny 30-12-2022

Vriendelijk personeel, zowel in de winkel als bezorgers. Afspraak = afspraak. Achteraf betalen was geen probleem! Gewoon fijne winkel.

Maikel 30-12-2022

Ik ben zeer tevreden over de service van Electro World Hoogendoorn, ze hebben mijn nieuwe tv keurig afgeleverd en geplaatst. Hij hangt kaarsrecht!

S.van Leeuwen 30-12-2022

Kleinschalig, goede hulp en uitleg.
Er wordt met je portemenai meegedacht, dat is ook erg fijn.

Rouing 30-12-2022

Zeer fijn geholpen vorige week door de eigenaar bij de aanschaf van een wasmachine en gister fijn geholpen door een verkoper bij de aanschaf van een vaatwasser.
Top service en zeker een aanrader.

c konst 30-12-2022

fijn geholpen met het juiste onderdeel te vinden voor mijn wasmachine en binnen een paar dagen in huis

Xander de Groot 30-12-2022

Wij gaan voor al onze huishoudapparatuur naar Electroworld Lieshout. Attente medewerkers, goede informatie en uitstekende service

W.zinken 30-12-2022

Vriendelijk personeel, snel en vakkundig geholpen. Droger besteld, volgende dag al thuis bezorgd, netjes na zolder getild en aangelsoten zonder enige troep te maken of rommel achter te laten. Nog een korte uitleg over de droger en een half uur later was hij al aan het draaien, helemaal super!

marina 30-12-2022

heel vriendelijk bedrijf, kreeg gelijk een leen apparaat en goed advies ! een aanrader!👍😀

B.Haxe 30-12-2022

Wij zijn al jaren klant bij Hagedoorn In Meppel, de service daar is top kan gewoon niet beter,heb je ergens een probleem mee, bij hun zijn er altijd goede oplossingen.

Gabi 30-12-2022

Ik koop altijd al alles bij Hamer - Elektroworld. Het is een super fijne winkel, waarbij je altijd heel prettig wordt geholpen en de service en dienstverlening is gewoon top.

Oudsen 30-12-2022

Super fijne winkel, staan altijd voor je klaar en denken ook echt met je mee. Je krijgt ook heel goed advies.
Alle medewerkers zijn hier top 👍
Kom daarom al jaren bij deze winkel en ga niet eens meer ergens anders kijken of informeren.

Evert 30-12-2022

Deskundige uitleg over de opties die de verschillende vaatwassers hebben, men weet ook toe te lichten waar het verschil in de modellen zit en wat het gevolg hiervan is. In de winkel staat een beperkt assortiment wat aangevuld kan worden met de on-line modellen. Het model in de winkel is vaak een prima aankoop in prijs/kwaliteit.

Gerrit Stapper 30-12-2022

Vaatwasser gekocht in de winkel. Goed advies. Monteur binnen 5 dagen geplaatst. Zeer goed gedaan. Alles netjes.

M.J.G. van den Nouland 30-12-2022

Al meer als 40 jaar komen wij al bij Duynstee. De mensen die daar werken helpen ons goed en geven ook een goed advies.

Ria Swinkels 30-12-2022

Prima service. Kan deze zaak van harte aanbevelen. Ook persoonlijk contact en afspraken maken is heel fijn. Toch voordeel bij kopen bij plaatselijke ondernemer.